Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Aldersgrense

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 21:44   #21
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Aldersgrense

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har sett filmen, og synes aldersgrensa her er helt på sin plass.
Den har en språkbruk som selv garva sjømenn ville hosta og harka over, og tildels makabre scener.

Kunne ikke fallt meg inn å vise denne for 8 åringen min, selv om hun har sett filmer med 11 årsgrense før.

Med uttalelsen din om sjømenn ville jeg trodd du var for høyere aldersgrense på denne filmen?

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:51   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldersgrense

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Med uttalelsen din om sjømenn ville jeg trodd du var for høyere aldersgrense på denne filmen?

Nå er det selvfølgelig forskjell på barn ( og sjømenn ), men den er jo anbefalt fra 13 år, og det er greit synes jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:01   #23
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Aldersgrense

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nå er det selvfølgelig forskjell på barn ( og sjømenn ), men den er jo anbefalt fra 13 år, og det er greit synes jeg.

det står ikke på coveret at den er anbefalt fra 13 år der står det 11-års grense

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:03   #24
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aldersgrense

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

det står ikke på coveret at den er anbefalt fra 13 år der står det 11-års grense

Det stemmer nok. De mente at 15- års aldergrense var for høyt og 11 egentlig for lavt. Derfor anbefalte de 13 år

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no