Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Unge lovende - har du sett den?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-17, 21:26   #41
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nenne har jeg spoila om over her.

Jeg likte Kimmo denne sesongen, men var han ike litt kjip mot Alex i sesong 1? Hun var veldig selvopptatt da også, da, minnes jeg.

Var det ikkje same tema då? At ho blei sur fordi han prioriterte andre ting enn henne og forsøkte å dirigere han? Det var noko med at han brakk beinet og øydela karrieren sin medan ho bare kjefta fordi det ikkje var så alvorleg?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 21:55   #42
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Jo han var kjip mot ho då.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 22:56   #43
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Synes ikke han var så kjip. Han ødela korsbåndet, men hun var jo fortsatt egoistisk. Hun svarte ikke og var borte hele kvelden, mens han satt hjemme og ringte og ringte og lurte på hvor hun var. Samme dagen hvor hun fikk avslag på teaterhøgskolen. Han gikk jo ut for å finne henne med sykkel og krykker. Det han kanskje var kjip på, var at han presset henne litt på å finne noe annet å gjøre enn teaterhøgskolen og at han også hadde fått sin plan for framtiden ødelagt. Oppfatter han ikke som utrolig kjip. Oppfatter henne derimot som veldig egoistisk og selvsentrert.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 00:21   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Synes ikke han var så kjip. Han ødela korsbåndet, men hun var jo fortsatt egoistisk. Hun svarte ikke og var borte hele kvelden, mens han satt hjemme og ringte og ringte og lurte på hvor hun var. Samme dagen hvor hun fikk avslag på teaterhøgskolen. Han gikk jo ut for å finne henne med sykkel og krykker. Det han kanskje var kjip på, var at han presset henne litt på å finne noe annet å gjøre enn teaterhøgskolen og at han også hadde fått sin plan for framtiden ødelagt. Oppfatter han ikke som utrolig kjip. Oppfatter henne derimot som veldig egoistisk og selvsentrert.

Jepp, helt enig i dette - en usympatisk skikkelse, rett og slett. Han er av et annet kaliber hele veien, synes jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 07:45   #45
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Synes ikke han var så kjip. Han ødela korsbåndet, men hun var jo fortsatt egoistisk. Hun svarte ikke og var borte hele kvelden, mens han satt hjemme og ringte og ringte og lurte på hvor hun var. Samme dagen hvor hun fikk avslag på teaterhøgskolen. Han gikk jo ut for å finne henne med sykkel og krykker. Det han kanskje var kjip på, var at han presset henne litt på å finne noe annet å gjøre enn teaterhøgskolen og at han også hadde fått sin plan for framtiden ødelagt. Oppfatter han ikke som utrolig kjip. Oppfatter henne derimot som veldig egoistisk og selvsentrert.

Stemmer. Eg hugsa ikkje detaljane. Men Alex har heile tida oppført seg som om hennar (luftslott av ei) karriere er viktigast i forholdet deira. Og det er jo tydelig i måten ho snakker om drømmane sine at ho ikkje skjønner kva Kimmo meiner, når han tar opp akkurat dette. Eg oppfatter at han setter grenser for seg sjølv. Det går utover forholdet, men eg vil ikkje kalle han kjip. Ho er utilgjengelig og bryr seg ikkje om at hans karriere er øydelagt, men er sur fordi han ikkje er tilgjengelig for henne.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 07:46   #46
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Jo han var kjip mot ho då.

Begrunn?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 08:42   #47
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Kimmo kjip??? Han er jo berre en skikkelig fin fyr med endelig litt integritet!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 08:46   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

I forrige sesong var Kimmo en svært lovende håndballspiller som trodde han skulle gjøre karriere av dette. Så ødelegger han korsbåndet. Jeg synes det er lov til å bli relativt knust av en sånn nyhet, og jeg synes Alex var en ganske kjip kjæreste i den prosessen. Men jeg skjønner jo at det var litt dårlig timet siden det skjedde samtidig som hennes avslag på teaterhøyskolen.

Men i min verden er teaterhøyskolen slik du søker på mange ganger, så for hennes del så tenkte jeg at dette bare vare en av mange sjanser.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 09:42   #49
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Til Alex sitt forsvar, hun hadde søkt tidligere på Teaterhøgskolen. Unnskylder fortsatt ikke oppførselen hennes.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 09:52   #50
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Jeg er enig i det dere skriver om Alex, men ikke Kimmo. Jeg synes ikke Kimmo er så nydelig. De har begge sine sider, og egentlig synes jeg de er et godt eksempel på et par som ikke er gode for hverandre selv om de er glad i hverandre. Det er ikke alle ungdomskjærligheter som tåler å bli voksne.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 10:48   #51
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg er enig i det dere skriver om Alex, men ikke Kimmo. Jeg synes ikke Kimmo er så nydelig. De har begge sine sider, og egentlig synes jeg de er et godt eksempel på et par som ikke er gode for hverandre selv om de er glad i hverandre. Det er ikke alle ungdomskjærligheter som tåler å bli voksne.

Det å dra i begravelsen ens ærend for å spørre om Moren til Alex kunne være kausjonist var vel ikke veldig sjarmerende. Men, han fikk da Alex til å dra i begravelsen, om ikke annet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 10:56   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Mora til Alex spilles av søstra til Mia Gundersen, for øvrig. *bidrar*

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 11:39   #53
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Mora til Alex spilles av søstra til Mia Gundersen, for øvrig. *bidrar*

Ja, ER det det?? Ho var liksom ikkje så lik seg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 11:45   #54
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Mora til Alex spilles av søstra til Mia Gundersen, for øvrig. *bidrar*

Eg veit! Eg lo godt då eg såg henne.

Apropos biroller, han taxisjåføren som køyrer Elise til ...Oftebro-fyren, som eg ikkje hugser rollenamnet på... i første episode, er det Bjørn Eidsvåg?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 11:47   #55
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Det å dra i begravelsen ens ærend for å spørre om Moren til Alex kunne være kausjonist var vel ikke veldig sjarmerende. Men, han fikk da Alex til å dra i begravelsen, om ikke annet.

Ikkje å forsøke å overtale Alex til å flytte til Sandnes heller.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 12:11   #56
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ikkje å forsøke å overtale Alex til å flytte til Sandnes heller.

Det er mulig

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 13:32   #57
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Vi burde jo lage manus til "middelaldrende, men fremdeles lovende" med 3 damer i sin beste alder (vår alder!) det mangler jo nå i rekken etter skam og denne.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 13:36   #58
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Alexandra Gjerpen var gjest i Salongen (P2) på onsdag, for de som vil høre mer om serien og om henne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 13:52   #59
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.804
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Alex er irriterende, men det synes jeg Elise er også. Serien i seg selv liker jeg veldig godt, men jeg får litt mark av hvor selvsentrerte de er. Voks opp og ikke skyld alt på mamma og pappa.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 14:38   #60
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg veit! Eg lo godt då eg såg henne.

Apropos biroller, han taxisjåføren som køyrer Elise til ...Oftebro-fyren, som eg ikkje hugser rollenamnet på... i første episode, er det Bjørn Eidsvåg?


No har eg analysert det klippet, og er like langt. Han er lik, men lurer på om han har litt for langt hår?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no