Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Life on Mars

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 10:25   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Jeg FATTER virkelig ikke poenget med en remake!! Jeg skjønner det når originalen er på et annet språk, men dette var jo fullstendig meningløst??

I tillegg: Jeg tror så gjerne at den floppet i usa. Mye av det som er bra er jo at den er så lite "glanset". Den viser virkelig 70-tallet, med brunfargene, røykingen, kvinnesynet og alt. Det meste annet som ser tilbake lager jo en "2000-tallsmennesker i xx-tallsklær i xx-tallsinteriører". De kan tøyse litt med de gammeldagse fordommene mot kvinner, men siden vi har gått videre, så er det helt utenkelig å vise hvor nedvurderende man VIRKELIG var.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 10:59   #22
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Life on Mars

Nei - den kommer jeg ikke til å bruke tid på. Jeg får heller glede meg til å se sesong 2 - den originale.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:12   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Jeg har ikke sett den britiske, men begynte rett på den amerikanske nå. Jeg er HEKTA, denne serien er jo helt rå! Jeg elsker politisjefen, haha for en fantastisk fyr. Laidback og jævlig, han skuespilleren er PERFEKT for rollen! Og den kule musikken.

Fibi dette er definitivt noe for deg. Masse knallrå musikk, humor. Jeg gruer meg til siste episode.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:17   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Jeg likte den britiske serien, men hvorfor en amerikansk remake? *sukk*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:23   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

La dem nå få lage remakes av det de vil, det er jo valgfritt å se det? Jeg elsker den amerikanske og er glad de laget den. Mulig jeg hadde likt den britiske bedre, sannsynligvis ikke.
De laget remake av The office også, der har jeg kun sett den britiske og likte den godt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 10:06   #26
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Life on Mars

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har ikke sett den britiske, men begynte rett på den amerikanske nå. Jeg er HEKTA, denne serien er jo helt rå! Jeg elsker politisjefen, haha for en fantastisk fyr. Laidback og jævlig, han skuespilleren er PERFEKT for rollen! Og den kule musikken.

Fibi dette er definitivt noe for deg. Masse knallrå musikk, humor. Jeg gruer meg til siste episode.

Du ville elsket den britiske. Politisjefen der er 100 ganger kulere.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 10:13   #27
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Life on Mars

Uff, så nå episode 2, og denne serien er virkelig sjeleløs.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 10:16   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Jeg ble ikke hekta akkurat. Men jeg har ikke sett den originale så jeg har ikke noe å sammenlikne med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 11:05   #29
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Life on Mars

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Uff, så nå episode 2, og denne serien er virkelig sjeleløs.

Der sa du det.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 21:02   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

For en spesiell og totalt uventet slutt?? Den henspilte jo skikkelig på tittelen på serien da, men herlighet? Jeg ramlet nesten av sofaen her. Slutter den britiske på samme måte?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 21:49   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Du ville elsket den britiske. Politisjefen der er 100 ganger kulere.

Jeg har nå sett 4 episoder av den britiske og liker den ikke. Mulig jeg er farget av å være helt motsatt av anglofil (men jeg likte godt The Office), men jeg synes altså den amerikanske er ca. 100 ganger bedre enn den britiske. Bedre, kulere skuespillere (Michael Imperioli ), og han som spiller politisjefen i den amerikanske er jo helt fantastisk. Han britiske var bare fjern.

Jeg holder på med den amerikanske for andre gang nå, siden mannen min også ville se den. Vi begynte på den britiske men skrudde fort av, ingen av oss likte det (men jeg tvinger meg til å se litt til selv om det er dårlig) mens vi begge to ELSKER den amerikanske.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:39   #32
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Life on Mars

Iset er ikke helt rett.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:45   #33
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Life on Mars

Har ikke sett mye på serien, men det jeg så likte jeg ikke.

Håper snart på ny sesong med Dexter jeg!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 18:47   #34
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Finnes den en engelsk Life on mars? Ser den amerikanske, og synes jo den er helt gulljev. Men pleier jo som regel å synes engelske versjoner er bedre da. Feks The Office Der blir jeg direkte gretten av den amerikanske, den er jo bare masete .

Men, men. Hvis de er prikk like er det jo liten vits å se den engelske versjonen . Så da får jeg bare trøste meg med at den amerikanske falt i smak hos her og fru Milfrid.

Og gjøre bedre research neste gang .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 19:19   #35
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Life on Mars

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Finnes den en engelsk Life on mars? Ser den amerikanske, og synes jo den er helt gulljev. Men pleier jo som regel å synes engelske versjoner er bedre da. Feks The Office Der blir jeg direkte gretten av den amerikanske, den er jo bare masete .

Men, men. Hvis de er prikk like er det jo liten vits å se den engelske versjonen . Så da får jeg bare trøste meg med at den amerikanske falt i smak hos her og fru Milfrid.

Og gjøre bedre research neste gang .

Den engelske har kommet i to sesonger, og begge har kommet ut på DVD.
I tillegg finnes det en serie som heter "ashes to ashes" som har lignende plott, og mye godt samme karaktergalleri som "Life on mars".

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 01:47   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Finnes den en engelsk Life on mars? Ser den amerikanske, og synes jo den er helt gulljev. Men pleier jo som regel å synes engelske versjoner er bedre da. Feks The Office Der blir jeg direkte gretten av den amerikanske, den er jo bare masete .

Men, men. Hvis de er prikk like er det jo liten vits å se den engelske versjonen . Så da får jeg bare trøste meg med at den amerikanske falt i smak hos her og fru Milfrid.

Og gjøre bedre research neste gang .

Den engelske var elendig, syntes jeg. Likte veldig godt den amerikanske. Men jeg er nok ikke akkurat i flertall når det gjelder dét.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 23:13   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Den engelske elendig!??!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 23:14   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Life on Mars

Hver sin smak.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no