Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Synspunkter om Dexter ønskes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 09:12   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Introen er kul ja, men den varer jo i en halvtime omtrent, jeg spoler alltid over den.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 20:57   #42
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Den er utsolgt!!
http://showtime.seenon.com/detail.ph...-5520&pa=NM-WC

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 21:10   #43
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Er det en skummel serie? Jeg og mannen trenger noe nytt å følge med på.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 21:16   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Den er ihvertfall egnet for menn. Smekkene til Kif var motiverende på drammers til og med. :hvisker:

  Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 22:43   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Er det en skummel serie? Jeg og mannen trenger noe nytt å følge med på.

Like skummel som Dagsrevyen, omtrent. Bare spennende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 13:41   #46
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Like skummel som Dagsrevyen, omtrent. Bare spennende.

Næh, uenig. Den er skummel til tider. I hvert fall i første sesong, med denne creepy Ice Truck Killeren som lusker rundt. The Skinner var også skummel.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 13:46   #47
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Så omtrent 2 og en halv episode av sesong 1 før jeg ga opp (så solgte jeg jo første sesong her inne for bare en ukes tid siden ...)
Jeg er hardcore fan av Six Feet så de rollene må og kan kun forbli de opprinnlige de har vært for meg sikkert Brenda spiller jo også i en annen serie men det ble også helt totalt feil, Brenda er og forbli den forskrudde herlige personen hun er i Six feet, samme med "David". Litt hellig for meg akkurat det, mer en jeg var klar over

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 13:53   #48
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Har nå sett sesong 1 ferdig og synes fremdeles det er litt rart at David er Dexter, men med litt fortrengning i hver episode så går det fint. Men Brenda vil jeg helst unngå å se ja, hun dukker vell ikke opp?

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:01   #49
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Opprinnelig lagt inn av Aiza, her.

Har nå sett sesong 1 ferdig og synes fremdeles det er litt rart at David er Dexter, men med litt fortrengning i hver episode så går det fint. Men Brenda vil jeg helst unngå å se ja, hun dukker vell ikke opp?

Nei Brenda er med i en annen serie som går på tv, husker ikke hva den heter men tviler på jeg ville ha fulgt med på den uansett!

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:12   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Næh, uenig. Den er skummel til tider. I hvert fall i første sesong, med denne creepy Ice Truck Killeren som lusker rundt. The Skinner var også skummel.

Åja, jeg glemte hvor herdet jeg er. Jeg syntes ikke den var skummel whatsoever, men jeg har kanskje litt andre kriterier enn folk flest. Jeg måpte så haka slepte nedi gulvet første gangen jeg hørte noen si Lost var skummelt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:26   #51
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Enig Iset. Til å være en serie om en seriemorder, så er den virkelig ikke mye skummel. Tror det var på nippet siste episode av sesong en, men det var mer spennende enn skummelt.

Og jeg må innrømme at noe av spenningen i sesong 2 var borte. Du forstår at han ikke blir tatt når det er en sesong 3 og 4....

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:32   #52
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Enig Iset. Til å være en serie om en seriemorder, så er den virkelig ikke mye skummel. Tror det var på nippet siste episode av sesong en, men det var mer spennende enn skummelt.

Og jeg må innrømme at noe av spenningen i sesong 2 var borte. Du forstår at han ikke blir tatt når det er en sesong 3 og 4....

Hah, de fantes ikke da jeg så den ... :veteran:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:35   #53
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Min mann eeeelsker Dexter. Så jeg tror den kan være verdt å holde ut.
Jeg ser den ikke, men det er fordi jeg er særrdeles selektiv til hvor lenge jeg orker å sitte forran TVen.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 22:08   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Enig Iset. Til å være en serie om en seriemorder, så er den virkelig ikke mye skummel. Tror det var på nippet siste episode av sesong en, men det var mer spennende enn skummelt.

Og jeg må innrømme at noe av spenningen i sesong 2 var borte. Du forstår at han ikke blir tatt når det er en sesong 3 og 4....


Tror ikke sesong 3 og 4 fantes da jeg så de to første (eller hvertfall første) sesongene. Men jeg synes det er utrolig spennende uansett, han er jo SÅ på nippet til å bli tatt enkelte ganger at det kribler i hele meg. Vet jo i grunnen at han unnslipper, men allikevel. Håhå!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 10:52   #55
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Jeg har sett hele sesong 1 nå. Men jeg er ikke imponert. Jeg vet ikke om jeg gidder begynne på sesong 2.

Dexter var nok ikke noe for meg da.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 14:45   #56
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Nå er det ikke mange episoder igjen av sesong 4 Jeg er like hektet som på de andre sesongene...

Er det noen som vet når sesong 5 kommer? For det kommer en 5, ikke sant??

Shane er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 17:14   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synspunkter om Dexter ønskes

Aner ikke, skal google. Men HERREGU HU HUUUUD for en slutt på episode 9, jeg klarer ikke å vente til neste?!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no