Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hjelp! Jeg husker ikke hva boken heter...

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-13, 13:03   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp! Jeg husker ikke hva boken heter...

Jeg er på jakt etter en bok, jeg tror den stiller i kategorien "Selvhjelp" og det er sikkert grunnen til at jeg har fortrengt hva den heter. Jeg bruker å sky slikt som pesten. Jeg har dog begynt å komme til den konklusjonen at mental trening er selvhjelp, og at det kanskje ikke er så dumt.

Den er skrevet av en norsk kvinne, er relativt ny (jeg tror den kom i fjor, ev tidlig i år) og jeg mener tittelen idikerer at den handler om positiv tenkning, men det kan være noe jeg innbiller meg. Jeg har sett den omtalt i media, på fb, her inne, så nå tror jeg at jeg har overbevist meg selv om at jeg skal lese den.

Men så var det denne tittelen da...

Er det noen som skjønner hvilken bok jeg tenker på?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 18:17   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg husker ikke hva boken heter...

Ingen?

Jeg mener at den fikk masse oppmerksomhet da den kom...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 18:23   #3
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Hjelp! Jeg husker ikke hva boken heter...

Noen av disse? De er iallefall norsk og nye.
https://www.tanum.no/_livssyn/selvut...FfN7cAodZjUAQg

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 18:27   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg husker ikke hva boken heter...

Denne, kanskje?
http://www.cappelendamm.no/main/Kata...=9788202397166

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 19:10   #5
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg husker ikke hva boken heter...

Nei, men jeg fant den takket være Nimas lenke da det var reklame for den på samme side.

"Raushetens tid" var det jeg tenkte på. https://www.tanum.no/_livssyn/selvut...-9788203391057

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no