Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Om du blei 40

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 15:00   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om du blei 40

...kva hadde du ønska deg?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:05   #2
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Om du blei 40

Rynkekremer Neida.

Penger, gavekort eller behandling på hudpleie salong.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:06   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du blei 40

Londontur *storforlangende*
Restaurantbesøk, konsertbilletter eller billetter på show,

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:12   #4
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du blei 40

Ja si det. Jeg blir 40 om to uker. Jeg ønsker meg:
1) Hudpleie/massasje behandling.
2) Gavekort for å kjøpe meg klær.
3) Fotokurs
4) Scrappeutstyr (akkurat som jeg ikke har nok )
5) Teaterbilletter
6) En romantisk langhelg med min kjære til en eller annen utenlansk by

Det er hva jeg kommer på akkurat nå.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:20   #5
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg ønsket meg kunst og det fikk jeg. Fikk i det hele tatt masse fint da jeg fylte 40. Den flotteste gaven var et vinstativ lagd av trevirke av gamle akevittønner

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:38   #6
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du blei 40

Tidsmaskin.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 17:11   #7
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg ønska meg fotoutstyr.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 17:19   #8
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du blei 40

Det er så lenge siden at jeg husker ikke lenger. :knirk:

Men jeg blir alltid glad for morsomme elektroniske dingsbomser.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 17:19   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.815
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg fikk ny pc - og det trengte jeg virkelig.

Ellers var gode hudpleieprodukter, uten parfyme (og nei, svigermor, god du enn er, så går ikke Spenol under dette) - enkle smykker og en kjøkkenmaskin på ønskelista.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:19   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg ønsket meg gavekort på Spa - og det fikk jeg

  Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:24   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.878
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du blei 40

Weekendtur med mannen. Egentlig ønsket jeg meg bunad, men det fikk jeg av pappa til jul. Jeg blir 40 neste år, så jeg har sikkert noe nytt jeg ønsker meg innen da.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:37   #12
sologmåne
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 109
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Om du blei 40

Reise-gavekort, billetter til Operaen eller andre type konserter, Spa, fotoutstyr, etc...Det er jo veldig mange fine ting man kan ønske seg

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:43   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.146
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg ble 40 for et par måneder siden, og det eneste konkrete jeg sa jeg ønsket meg, var en Londontur. Det fikk jeg også. Ellers fikk jeg mye som jeg godt kunne ønsket meg - ganske mye champagne og en drøss nye champagneglass, dessuten noen kule bøker, kule smykker, en Kindle, en nespresso-melkesteamer, gavekort på PT-timer, på blomster og på spabehandling, ny ekstern blitz og ny bunadskjorte. Ja, og en tur til York (helt uavhengig av Londonturen).

Av andre ting så ville for eksempel konsert- eller teaterbilletter slått veldig godt an. Ny laptop også, men det tror jeg ingen helt hadde budsjett til.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:48   #14
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg blir 40 til neste år og er hel blank.
Hadde de vært ferdig med å fylle igjen et sånn dalsøkk her jeg bor så skulle jeg ønsket med eple og pæretrær.
Men de har knapt startet med å fylle igjen så de blir ikke ferdig innen bursdagen min.

(igjennfyllingen påvirker tomta mi i stor grad, en god del av tomta vil gå fra skråning til flat plen )

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 15:40   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg ble 40 for et par måneder siden. Da ønsket jeg meg, og fikk, denne lampen:



Ellers fikk jeg mye god vin/portvin/champagne, noen fine smykker, flere flotte bøker, en helg med mannen i London og en helg med gode venniner i Riga.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 15:43   #16
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du blei 40

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ble 40 for et par måneder siden. Da ønsket jeg meg, og fikk, denne lampen:



Ellers fikk jeg mye god vin/portvin/champagne, noen fine smykker, flere flotte bøker, en helg med mannen i London og en helg med gode venniner i Riga.

Gratulerer med vel overstått dag Flotte gaver ser jeg du fikk.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 15:44   #17
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg ønska meg, og fikk reisegavekort.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 16:00   #18
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du blei 40

GPS, kajakk, liten seilbåt... Håper mannen min har begynt å spare penger.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 16:05   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg håper jo at jeg blir 40!

Jeg kommer nok til å ønske meg barnefri sammen med mannen, et (navngitt) kunstverk eller klær.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 16:06   #20
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du blei 40

Jeg ønsker meg en reise sammen med hele familien. De har åtte år på å spare, så jeg velger reisemål fra øverste hylle. Rundreise i Japan. Da er barna 13 og 10, så det bør bli bra.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no