Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 19:08   #121
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av ingelas mamma, her.

Hvor?


http://stores.ebay.com/Be-Bold-Go-Gl...id=p4340.l2563

Ser det var 5.50, men det ble uansett billig synes jeg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 17:39   #122
ingelas mamma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 96
ingelas mamma er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

http://stores.ebay.com/Be-Bold-Go-Gl...id=p4340.l2563

Ser det var 5.50, men det ble uansett billig synes jeg.

Takker og bukker (finner frem kortet).

ingelas mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 13:30   #123
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jessica, kjøpt hos www.lookfantastic.com ca 8,5 £. Pund er billig og jeg får neglelakk og shampo for under 200,- NOK og de skriver ikke frakt kostnader på pakken.

Venter en grå Mystery.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:35   #124
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.230
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Nå er det veldig lenge siden det har vært noen her og oppdatert det nyeste på neglelakkfronten.

I mellomtiden lakker jeg med Dior 386


og Opi Russian Navy Suede

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:48   #125
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Begge de har jeg også, Palmen! 386 er vel verdens vakreste råsafarge... Suede er morsomt, men blir fort slitt.

Jeg hadde fyrverkerinegler på nyttårsaften. Mørkeblå med flakes:



Oppå hadde jeg fargeglitter:


Killer combo! Og håpløs å få av. Som å fjerne sand fra sandpapir.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:52   #126
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Åja, Deborah Lippmann har mange flotte! Men er det noen tips til hvordan man skal få av glitterlakken hennes uten å bruke så inmari lang tid og mye pirk? Dumt, men jeg gidder nesten ikke bruke dem selv om de er dønn lekre, bare fordi jeg vet at jeg kommer til å angre når lakken skal av igjen. Noen triks, anyone?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:53   #127
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.230
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Har hørt mye skryt om Deborah Lipman neglelakkene i det siste, er det de som gjelder altså? Ser også at flere butikker skal få full range av Essie nå i februar, jeg har vært fornøyd med de tidligere. Den mørkeblå der var bare rålekker, hva heter fargen?

Jeg fikk nemlig julegave som gjør at fra og med i år blir det fine lakkerte negler på meg. Aldri så galt osv.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:55   #128
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Tusen takk til Palmen for tips om den lekre Dior-lakken. Nydelig og delikat rosafarge, den skal jeg jammen ha selv også! Passer fint med litt rosa nå på nyåret, kjenner jeg er litt lei av mørkt og dramatisk.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:58   #129
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

*drømmer meg tilbake til tiden før barn hvor neglene var lange, velstelt og alltid med en lekker lakk eller fransk manikyr*

Nå derimot er neglene ustelte og "rare" (ja de ER det) og jeg har ikke lyst til å lakke dem iallefall. Jeg brukte veldig mye Opi (som jeg kjøpte i USA) og jeg har alltid vært glad i lyse farger. Det blir altfor hardt mot mine bleke hender om jeg skal bruke mørk lilla osv.

Den var lekker den Diorlakken du viste Palmen. DET er noe for meg. Var...VAR!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:01   #130
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Deborah lippmanlakkene er virkelig holdbare- De med glitter i seg er nesten umulig å fjerne

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:01   #131
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.230
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Dior 386 er virkelig lekker og elegant altså. Det er Pepper Lemon som har tipset meg om den!

Jeg har tydeligvis en greie for OPI neglelakker, et kjøp fra forrige uke er denne som er fin til ganske lys hud og korte negler:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:05   #132
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

oooh Palmen, DEN var jo rå jo! *kjenner at neglelakkbruken kansje tar seg opp igjen*

Jeg reiser til USA i april, og jeg MÅ jo ha en tur til mani/pedisalongen min, da skal jeg heller ikke stelle barn (reiser på egentur uten mann og barn) og jeg kommer nok til å shoppe litt lakker da ja kjenner jeg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:09   #133
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Hvilken fra OPI er det der, Palmen?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:15   #134
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.230
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

You don't know Jacques. Fant den på et parfymeri på Majorstua.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:43   #135
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

You don't know Jacques. Fant den på et parfymeri på Majorstua.

Min favoritt
Den er utrolig fin på sommeren også.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:50   #136
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

You don't know Jacques. Fant den på et parfymeri på Majorstua.

Det var det jeg trodde, har den jeg også. Veldig lekker. Likner litt på Chanel sin, men denne er ørlite mykere i fargen, synes jeg. Og mye rimeligere! Jeg kjøper nemlig alltid OPI på ebay, får lett 4 flasker under tollgrensen (200 kroner).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:57   #137
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Eg er fullstendig blank på neglelakk, men det hender eg brukar det dann og vann. Sist eg var hos frisøren raska eg med meg nokre som var på halv pris, av merket "Essie", som jo var ukjent for meg (som sagt, litt lite orientert om neglelakk). Den sit fantastisk, men fargen er skrekkelig!!! Vurderer å kjøpe nokre som er finare på Ebay, men er elendig på å vite kva som er bra eller ei. Så om nokon har tips om bra Essie-farge (gjerne brunt), så kom gjerne med det! Eg skal i alle fall ikkje gi råd til andre...

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:24   #138
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Dette er tråden skjønner jeg om en vil holde seg oppdatert på neglelakkfronten. *Abonnerer*

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 00:00   #139
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg bruker stort sett bare billig neglakk. Favoritten nå som jeg har kjøpt i mange farger er Wonder Nail fra Isadora quick dry wide brush. Den klarer jeg å ta på uten å søle på utsiden, men samtidig klarer jeg å dekke hele neglen, og det er kjapt å lakke neglene flere strøk. Bruker overlakk fra en eller annen neglbutikk på Steen&Strøm, men husker ikke hva den heter i farta. Overlakken heter Seche Vite i alle fall. Bruker jeg ikke ordentlig overlakk så blir Isadora lakken fort slitt i tuppene siden jeg skriver på tastatur hele dagen på jobben, men den flasser aldri. Men den holder godt når jeg bruker den overlakken.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 00:18   #140
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Seche Vite er et must.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no