Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Flytte programmer over på iPod - virker ikke

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-11, 11:34   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Flytte programmer over på iPod - virker ikke

Jeg kjøpte en haug med apps da jeg fikk min iPod Touch til jul i fjor, og fikk uten problem overføre dem til iPhonen da jeg fikk den i sommer. Nå har jeg tilbakestilt iPoden og renset den helt, og har planer om å føre over en del av spillene igjen, slik at Malin kan spille. Men den vil ikke flytte dem over! Det kommer opp et sånn "forbudt-skilt" når jeg prøver å flytte dem manuelt. Når wifien fungerer her i huset (hvilket ikke er særlig ofte) så kan jeg laste dem ned gratis fra app store (får beskjed om at jeg allerede har kjøpt dem), så det er liksom ikke betalingen det står på. Men nå fungerer ikke wifien, som vanlig, om Malin har veldig lyst til å spille fruit ninja. Hva gjør man da? Er det noen innstillinger jeg må endre på eller noe?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no