Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjolelengde?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-12, 13:29   #1
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Kjolelengde?!

Jeg syns alle kjolene i butikken er så korte. Jeg vil ha kjoler som stopper like over kneet og hvor jeg kan bøye meg uten risiko. :kjerring:
Noen som har sett noen fine? Gjerne med A-fasong/vidde i skjørtet som den berømte røde fra Asos.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 17:55   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Hvor høy er du da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 18:04   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolelengde?!

På Asos var det ihvertfall mange mikro-minikorte, ihvertfall for dem som er over 1,50 høy eller over 15 år. Men jeg så det var endel i midi lengde også, den kan vel kanskje bli i lengste laget for noen.

Boden har ofte to lengder på kjoler og skjørt. Jeg pleier å velge den lengste lengden på de skjørtene som heter noe med mini, og regular på de fleste andre. Når en bestiller på nett er det som regel oppgitt lengde, og det er veldig greit å finne ut hvilken lengde som er perfekt til ens egen kropp, og bestille ut fra det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:17   #4
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Jeg er 1,72. Har sjekket Asos sine midi-kjoler. Det er noen som kan passe der.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 15:38   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Lindex har noen iallefall. Denne er 102 i lengden i str 38.


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 10:54   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Man kan også velge lang lengde (L) i Boden sine kjoler.

Bare vær obs på at de kan bli veldig lange, hvis det er en kjole som allerede er ment å være lang. Lurt å sjekke målene, så man slipper å ende opp med den vanligvis heller ukledelige midt på leggen-lengden. Jeg er litt høyere enn deg, og velger vanligvis Regular lengde hos Boden, hvis ikke det er skjørt som heter noe med mini.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 10:58   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Enig. Tror ikke jeg skal ha noen kjoler i år, gitt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 11:01   #8
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Bare vær obs på at de kan bli veldig lange, hvis det er en kjole som allerede er ment å være lang. Lurt å sjekke målene, så man slipper å ende opp med den vanligvis heller ukledelige midt på leggen-lengden. Jeg er litt høyere enn deg, og velger vanligvis Regular lengde hos Boden, hvis ikke det er skjørt som heter noe med mini.

Godt tips Filifjonka. Jeg er 170 og velger alltid lang lengde i Boden kjoler men det er fordi jeg har lange ben og vil at kjolen/skjørtet skal nå meg til midt på knærne eller gjerne rett under.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 11:07   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Hvis du er 1,70 så tror jeg du kan risikere å få kjoler i lang lengde fra Boden som går midt på leggen altså, uansett hvor lange bein du har. Jeg var i Bodenbutikken og da så jeg at endel av kjolene i lang lengde var virkelig lange. Antagelig beregnet på dem som liker lengden midt på leggen, eller folk over 180.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 11:17   #10
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvis du er 1,70 så tror jeg du kan risikere å få kjoler i lang lengde fra Boden som går midt på leggen altså, uansett hvor lange bein du har. Jeg var i Bodenbutikken og da så jeg at endel av kjolene i lang lengde var virkelig lange. Antagelig beregnet på dem som liker lengden midt på leggen, eller folk over 180.

Ah ok, antar at jeg har vært heldig med mine kjøp da, har ikke ofret kjolelengden en tanke tidligere, men skal sjekke nøyere nå.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 11:18   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolelengde?!

Da har du nok hatt litt flaks. Jeg er 173 og har også ganske lange bein, og jeg har noen kjoler derfra i Regular som går godt nedenfor kneet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no