Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg ta hull i ørene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-13, 20:39   #41
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har hull i ørene og til vanlig har jeg diamanter i dem som jeg har på døgnet rundt. Skal jeg være ekstra fin, hender det jeg bytter til noe som henger litt. Jeg har en jobb der jeg ikke kan bruke hengeøredobber, smykker og ringer, og da synes jeg enkel diamantørepynt er genialt. Man føler seg litt pyntet selv om man ikke kan bruke smykker ellers.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 21:51   #42
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Har hull, men utviklet nikkelallergi og i dag kan jeg ikke bruke noe som helst. Savner ørepynt.

Ikke rent gull eller sølv engang?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 18:55   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men hvis man har sånne halv-gjengrodde hull, som aldri gror helt men som av og til blir litt betente og litt verk kan klemmes ut (:deler:) - er det håp om at de kan stikkes opp på noe vis, eller risikerer jeg hull med flere utganger eller andre uhumskheter?

Det lurer jeg også på.

Denne tråden gjorde at jeg fikk veldig lyst på hull i ørene igjen. Det nærmer seg 20 år siden jeg brukte noe i dem. Da var det alltid sånne svære greier, men noe lite og enkelt i ørene hadde vært veldig "meg". Jeg bruker et lite smykke i halsen hver dag, og synes den enkle typen pynt er veldig fint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 21:11   #44
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har lyst på sånne her!



(Bare 6000 Men det er jo småpenger mot de til 175 000 fra samme designer, heh heh!)

Har du ikke tatt hull enda!? Denne tråden er jo mange dager gammel nå.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 00:09   #45
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har lyst på hull igjen av denne tråden, jeg også. Jeg hadde før, men de grodde igjen. Husker jeg holdt på å svime av sist jeg forsøkte å stikke dem opp. Usj.

Kan noen anbefale et studio? Oslo.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 04:20   #46
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror det viktigste er at de sitter godt og ikke henger. Jeg ville ikke hatt noen som du bare trer gjennom hullet hvis du skal bruke dem dag og natt. Jeg har noen som ligner på disse, de er veldig klassiske:



Men slike synes jeg også er diskret og fine:

Jeg har noen alà de første her. Kjøpte de for 4 år siden og de har sittet i siden. Tar de ikke ut når jeg skal pynte meg engang - de pynter nok.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 11:33   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg frykter voldsomme protester hjemme hvis jeg stikker opp mine hull og ikke lar snuppa få ta hull. "Alle andre" har nemlig hull i ørene og hun er "den eneste" som ikke har. Det hele er skrekkelig urettferdig.

Da hun var 5 år og ba om hull sa jeg at hun måtte bli 10 år først. Nå er det ikke så himla lenge til hun blir 10 og jeg sier at det er mulig at aldersgrensen kommer til å flytte seg litt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:39   #48
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har også satt 10 år som grense. Alle andre har vistnok her i området også.
Kanskje det kan være litt realitetssjekk her i hemien å se meg få. Knote med rensing og gjøre masse ut av det og bære meg litt og sånn.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 17:08   #49
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Mine foreldre satt også 10 år som grense da jeg var liten. Men da jeg ble 10, ville jeg ikke ha. Jeg tok hull til 11 årsdagen.

Jeg har forøvrig også hatt mye problemer med det ene hullet mitt. Jeg vet ikke om det er noen sammenheng, men det er det samme øret som pistolen satt seg fast i da jeg tok hullene. Det har verket og vært mye vondt, hovent og sårt. Men etter at jeg over 1-2 ukers tid her i høst/vinter renset det hver morgen og kveld, og siden smurte med Bacimycin, så har jeg faktisk ikke hatt problemer i det hele tatt. Virker som om det trengte en real behandling og en del ro. Jeg har aldri gått så lenge uten noen form for ubehag eller problemer med det øret før, så jeg er veldig fornøyd.

Jeg varierer mye med pynt. Men ofte så har jeg store knapper eller annen "fast" ørepynt, gjerne også slike diamanter som vist over her eller perler. Til fest og innimellom til mer rocka antrekk mm. har jeg en del ringer og slikt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 23:27   #50
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har hørt at det er lurt å ta hull i ørene før barnet blir "for gammelt", av den grunn at til eldre dem blir, til mer vil dem styre med å skifte ørepynt støtt og stadig, gjerne fortest mulig. Da er det lettere å få betennelse og styr pga urenslighet osv. Det ble sagt at 6-8års alderen derfor er en grei alder. Men dette er selvfølgelig veldig inviduelt, med tanke på barnet.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 00:05   #51
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Jeg har hørt at det er lurt å ta hull i ørene før barnet blir "for gammelt", av den grunn at til eldre dem blir, til mer vil dem styre med å skifte ørepynt støtt og stadig, gjerne fortest mulig. Da er det lettere å få betennelse og styr pga urenslighet osv. Det ble sagt at 6-8års alderen derfor er en grei alder. Men dette er selvfølgelig veldig inviduelt, med tanke på barnet.

Noe sier meg at du ikke fikk dette rådet på FP.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 00:38   #52
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror det viktigste er at de sitter godt og ikke henger. Jeg ville ikke hatt noen som du bare trer gjennom hullet hvis du skal bruke dem dag og natt. Jeg har noen som ligner på disse, de er veldig klassiske:



Men slike synes jeg også er diskret og fine:

Jeg fikk noen ganske like de nederste her i 25års gave av svigers og de har nesten ikke vært ute av ørene mine siden. Passe pyntet året rundt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 12:16   #53
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Noe sier meg at du ikke fikk dette rådet på FP.

Riktig!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 13:58   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Jeg har hørt at det er lurt å ta hull i ørene før barnet blir "for gammelt", av den grunn at til eldre dem blir, til mer vil dem styre med å skifte ørepynt støtt og stadig, gjerne fortest mulig. Da er det lettere å få betennelse og styr pga urenslighet osv. Det ble sagt at 6-8års alderen derfor er en grei alder. Men dette er selvfølgelig veldig inviduelt, med tanke på barnet.

Ja. Og tar du hull i øret når barnet bare er et par måneder tar det mange, mange år til de vil skifte dem ut selv.

Jeg har en 8-åring. Og jeg kan garantere at hun vil skifte ut sin ørepynt både titt og ofte hvis hun fikk hull. Det gjør venninnene hennes. Det er ganske mange av dem som har hull i ørene, men slett ikke alle.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:58   #55
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja. Og tar du hull i øret når barnet bare er et par måneder tar det mange, mange år til de vil skifte dem ut selv.

Jeg har en 8-åring. Og jeg kan garantere at hun vil skifte ut sin ørepynt både titt og ofte hvis hun fikk hull. Det gjør venninnene hennes. Det er ganske mange av dem som har hull i ørene, men slett ikke alle.

En av venninnene kommer i alle fall til å måtte vente lenge. Og sier hun "jammen, alle de andre har fått hull i ørene da de var X år gamle", så parerer jeg med "jeg fikk ikke hull i ørene før jeg var 34(35)".

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:01   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg hadde det sånn på det ene øret i mange år. Det grodde halvveis igjen mellom hver gang jeg brukte ørepynt, og det verket når jeg hadde noe i. Aldri i det andre øret, kun dette. Jeg gikk til frisøren og stakk det opp igjen og satte i allergifrie dobber (diamanter, veldig fine) og har hatt dem i siden uten å ta dem ut, nå merker jeg ingenting.

Hadde ikke før skrevet dette, så våknet jeg midt på natta med øreverk fra hullet i det ene øret, og måtte ta ut dobben, som var sammenklistret av verk og det blødde. Har en klump inni øret som gjør vondt, samme som sist. Så jeg tåler altså ikke øredobber i det ENE øret!! Merker ingenting i det andre.
Skjønner ikke hvorfor det bare gjelder det ene øret altså!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:07   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har fire hull, de første ble tatt når jeg var 7 år, de andre en eller gang i løpet av videregående. De nyeste hullene "virker", det blir vondt med en gang jeg putter noe i de. Det ene av de eldste hullene er også ugreit med jevne mellomrom, da må øredobbene ut for noen uker.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 18:56   #58
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.819
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har hull i ørene, men bruker sjelden noe. Jeg brukte mye før, hadde et par sånne små diamantøredobber, men så mistet jeg den ene. Kanskje jeg skal kjøpe meg nye? Minste på 6 fikk hull i ørene i går, gikk veldig fint. Så nå er det å huske å rense morgen og kveld i noen uker.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 17:17   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Noe sier meg at du ikke fikk dette rådet på FP.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 17:58   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Hvordan går det med denne vanskelige avgjørelsen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no