Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Er det noen gamere her?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-21, 18:00   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.176
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Er det noen gamere her?

Jeg spilte mye før jeg fikk barn, både på pc og konsoll. Var ganske hektet på WoW i et halvt år, inntil jeg forelsket meg i en engelskmann som jeg traff i spillet.

Jeg er ganske kresen på spill, og det er ikke så mye jeg liker. Det har gått mest i Need for speed, Borderlands, Skyrim, og Assassin's creed.
Så fikk jeg barn og da hadde jeg hverken tid eller lyst til å spille noe særlig.

Det er først nå de siste årene jeg har tatt det opp igjen. Jeg begynte på The Witcher 3, men ble ganske fort lei. Og så kom jo Assassin's creed Odyssey så da spilte jeg heller det.
Er fortsatt ikke ferdig med Witcher, og nå er jeg hekta på AC Valhalla. Jeg skrev i en annen tråd at jeg likte Odyssey bedre, men jeg tar det tilbake. Det ble nemlig mye gøyere etter at jeg kom til England.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no