Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdress til gutt str 152

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-13, 22:44   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vinterdress til gutt str 152

Snart-tolvåringen ønsker seg utedress. Vil ha svart eller blå, og må ha 152 evt 158. Hvor finner jeg dette? Kan han evt. bruke XS i voksendress tro? Noen med erfaring?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 22:53   #2
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Voksendressene har vært for lange i beina til mine i den alderen. Vi har prøvd noen fra Europris som var ganske ok. De er tyngre enn f.eks. Reima men mye billigere. Jeg fant også noen dresser fra Redfinger(?) som fungerte bedre, ca. samme prisklasse som Reima.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 23:07   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Stormberg har hel dress opp til str. 12 år som tilsvarer str. 152 i svart og blå.

Selv så foretrekker største tulla mi Univern dressen som går opp til str. 14 år. Vi har hatt den fra de brukte str. 10 år. Vi har Legotec dress også i str. 152.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 23:15   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Dette er noe jeg har lett etter i kveld til 12-åringen, og Univerndressen ser super ut. Til og med 10000 mm vannsøyle!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 23:17   #5
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Her er dressene vi har: http://www.solem-as.no/Produkter/Red...6/Default.aspx
De er kjøpt på Barnas hus.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 23:23   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Her er dressene vi har: http://www.solem-as.no/Produkter/Red...6/Default.aspx
De er kjøpt på Barnas hus.

Også kjekk!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 23:56   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Univern er super! Beste dressen vi har hatt i hus.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 00:09   #8
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Husker du pris?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 00:39   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Husker du pris?

Mener prisen på Univern dressen ligger på ca. 1200-1300 som veilendende pris nå. Mange firmaer har jo avtaler med yrkesklær leverandører sånn at en muligens kan skaffe seg noe rabatter. Her i huset ønsker 11-åringen seg ny hel dress fra Univern. Hun liker best det når hun er ute i snøen og når vi står slalåm.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 00:48   #10
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Takk. Fant en forhandler i Trondheim, skal sjekke der.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 23:30   #11
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Synes disse dressene er så sinnsykt dyre jeg da. Jeg er nemlig litt usikker på om han virkelig kommer til å bruke den nemlig, sist han hadde dress (for 2 år siden) så brukte han den nemlig ikke, så jeg er usikker på om det blir som onepiece'en han bare måtte ha når vi var i Danmark i fjor sommer...brukt 2 ganger og nå er den for liten! Skulle gjerne funnet en til max 300 jeg da. Men ser at Europris har en typisk varmedress til 249 denne uken, tenker jeg prøver den først jeg. Det var en slik blå og svart som pappa har han ønsket seg uansett så da blir det vel riktig da?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 10:01   #12
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Synes disse dressene er så sinnsykt dyre jeg da. Jeg er nemlig litt usikker på om han virkelig kommer til å bruke den nemlig, sist han hadde dress (for 2 år siden) så brukte han den nemlig ikke, så jeg er usikker på om det blir som onepiece'en han bare måtte ha når vi var i Danmark i fjor sommer...brukt 2 ganger og nå er den for liten! Skulle gjerne funnet en til max 300 jeg da. Men ser at Europris har en typisk varmedress til 249 denne uken, tenker jeg prøver den først jeg. Det var en slik blå og svart som pappa har han ønsket seg uansett så da blir det vel riktig da?

Denne har jeg kjøpt til min 10åring som "jobbe" dress. Virker ok, men forventer ikke all verdens av kvaliteten. Vi kjøpte 10år til sønnen min som er ca.140cm og tynn som en spiker, den er litt stor til han -litt lang på armene blant annet. Og han klager på at den er litt tung å ha på/bevege seg i.

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 18:32   #13
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Sjekket Univern sin dress og den så grei ut. Men, prisen var stiv, 1270,-pluss moms.

Barnas Hus hadde ikke så store dresser.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 23:49   #14
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdress til gutt str 152

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

Denne har jeg kjøpt til min 10åring som "jobbe" dress. Virker ok, men forventer ikke all verdens av kvaliteten. Vi kjøpte 10år til sønnen min som er ca.140cm og tynn som en spiker, den er litt stor til han -litt lang på armene blant annet. Og han klager på at den er litt tung å ha på/bevege seg i.

Vi var på Europris og prøvde i dag, og han ville ikke ha den, nettopp på grunn av at den var tung og vanskelig å bevege seg i. Ikke snølås heller.

Så det ble bukse og jakke fra OBS som han likte veldig godt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no