Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags hund ønsker vi oss?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-13, 17:32   #41
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags hund ønsker vi oss?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jepp noen doodle blandinger ligger til 15.000.
Helt sjukt.


Jeg husker første hunden min, en blanding, vi betalte 500kr for den.

Vår ga vi 7500 svenske for. Her koster de mye mer ja.
Første hunden vår fikk vi, blandings.
Den andre ga vi 500 for.
Sånn er det ikke lengre.

Husker ikke hvem som nevnte det, men man kan stille ut blandings mener jeg ha lest i NKK.

Vår røyter foreløpig ikke. Men han er valp ennå og man vet ikke.
Jeg er allergiker, men reagerer ikke på han overhode. Heller ikke på han vi kjenner som er voksen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 17:40   #42
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags hund ønsker vi oss?

Men camomilla- hvorfor valgte du ikke en rase du visste var røytefri/allergivennlig? Jeg skriver ikke dette for å krangle/kritisere, bare fordi jeg virkelig vil vite, altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 17:41   #43
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags hund ønsker vi oss?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.


Husker ikke hvem som nevnte det, men man kan stille ut blandings mener jeg ha lest i NKK.

Kan ikke stille ut blandingshunder. Man har ingen rasestandard, siden man ikke har noen standard på de.

Men man kan registrere de i NOX registeret.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 18:51   #44
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags hund ønsker vi oss?

Flere grunner egentlig.
Dette var den vi begge, mannen og jeg, fant ut ville passe oss.
Hatt puddelblanding før.
Vi snakket om flere typer, men den var for liten, den var for stor og you name it. Vurderte storpuddel, men den ble for stor for oss.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no