Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Erfaringer med bålpanne?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 10:59   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Erfaringer med bålpanne?

Jeg har lyst på bålpanne, og lurer derfor på om noen vil dele erfaringer med meg?

Er det noen som er bedre enn andre? Hvilket utstyr bør vi ha til og hva er kjekt å ha?

Kan de stå ute hele året? Hvordan er det med rust?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 12:17   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med bålpanne?

Vi har det i bhg hvor jeg jobber. Vi har en god del utstyr.
Den fra felleskjøpet mener jeg er en bra bålpanne. Husker ikke merket. Kjøpte den til pappa i bursdagsgave, og den ser ut til å tåle å stå ute. Det er hull i bunnen så vann renner ut.

I bhg har vi grillrist, kjele til koking av kakao og supper, popcorn-kjele og panne. Vaffeljern også tror jeg.

Popcornlageren er superstas da, men den krever litt øvelse å få til. I alle fall måtte vi prøve og feile litt i bhg.
Pannen brukes til wok og lapper, og til å barme karbonader og fiskekaker feks.
Vi lager også ostesmøsbrød, tortillalefser med fyll som varmes, og ofte supper og varm drikke.

Jeg har lyst på bålpanne her hjemme i tillegg til grillen. Koselig å bruke på vinter og vår.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 12:29   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med bålpanne?

Jeg kjøpte Espegard bålpanne til kjæresten da han fylte 40. Har ikke fått prøvd den enda for den skal bli med på hytta langt oppå fjellet.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 12:44   #4
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med bålpanne?

Ja, espegård var det.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no