Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund eller ikke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-12, 21:13   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Da vi hadde hund hadde vi dagmamma for den det første året. En pensjonert dame som var hjemme hos oss med den, og gikk tur med den. Kan det være en løsning?

I Sverige er det ikke lov å la hunder være alene mer enn seks timer om dagen, så der har de hunddagis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:40   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det hørtes slitsomt ut. Tror ikke valpen må tisse hver time. Vår har aldri blitt tatt ut på natta. Inni bur, god natt og ut tidlig neste morgen.

Og ingen tissing i buret?

Hva gjør dere (evt ville ha gjort) dersom hunden piper eller hyler? Og hvis det vedvarer?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:46   #23
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og ingen tissing i buret?

Hva gjør dere (evt ville ha gjort) dersom hunden piper eller hyler? Og hvis det vedvarer?

At valper må ut på natta, er helt normalt. Husker begge mine foreldres måtte ut en-to ganger på natta i begynnelsen. De peip litt utenom det også, men faren min lå på en madrass ved siden av buret den første tiden, før han gradvis flyttet madrassen lenger og lenger unna. Piping utenom dopausene overhørte han bare.

Sitat:

Du må nok regne med å gå ut en tur eller to til og begynne med. Når du tar ut valpen bør du være minimalt spennende for valpen: bær den ut, ros masse mens den gjør det den skal og bær den rett inn igjen uten "dikkedarer". Legg valpen i buret, "lokk ørene" og sov! Er du for interessant i forbinndelse med tisseturen finner valpen fort ut at det bare er å pipe litt, så blir det action og moro også på natta...

http://www.kennelsabriella.dinstudio.se/empty_44.html

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:51   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Takk! Jeg har forøvrig sett den kennelsiden før og lest meg opp på dette, jeg bare lurte på hva dere gjorde. Vi gjør som det er beskrevet her.

Det vanskelige her er å vite hva pipingen og hylingen skyldes. (Det er mest piping.) Når hun tas ut, så tisser hun. Alltid. Om dagen også. Samme om hun nettopp har tisset. Ute tisser man visst. Hun tisser så å si ikke inne. Har tisset inne 4 ganger på de sju dagene vi har hatt henne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:52   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Jeg fikk min valp i sommerferien, og det husker jeg at jeg var veldig glad for. Det var en del nattetissing de første ukene, og ikke minst gikk det en stund før den kunne være alene. Det var mye mer krevende enn jeg hadde sett for meg, og jeg var jo single, fri og frank på den tiden. Med barn i hus hadde jeg definitivt valgt å få hund på en rolig tid av året, og helst sommeren. Lett å svippe inn og ut med en tissetrengt valp, når man ikke må kle på seg ørten plagg hver gang...

Man bør ha en plan for hva man gjør med hunden i ferier. Kennel er dyrt, og i mine øyne ikke ideelt. Jeg kunne tenkt meg hund igjen, men hundehold er for krevende for oss som familie nå. Vi er "reserve/feriefamilie" for en vennehund, og det er helt perfekt. Både for oss og dem som eier hunden. Jeg lufter/passer litt på dagtid, og vi stiller i helger og ferier, så sant vi kan.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:55   #26
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk! Jeg har forøvrig sett den kennelsiden før og lest meg opp på dette, jeg bare lurte på hva dere gjorde. Vi gjør som det er beskrevet her.

Det vanskelige her er å vite hva pipingen og hylingen skyldes. (Det er mest piping.) Når hun tas ut, så tisser hun. Alltid. Om dagen også. Samme om hun nettopp har tisset. Ute tisser man visst. Hun tisser så å si ikke inne. Har tisset inne 4 ganger på de sju dagene vi har hatt henne.

Men hva skjer om dere ikke tar henne ut? Tisser hun i buret da? Hva om dere innfører f.eks to faste tissetider på natta og se hva som skjer, om hun tisser i buret eller klarer å holde seg? Om det går bra, kan man jo korte ned til én tur, for så å kutte nattetissinga helt etter hvert.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:56   #27
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Vi har hatt valpen i over 2 mnd nå. De to første nettene var jeg oppe en gang med henne. Nå i jula har hun gjerne sovet 10 timer i strekk. Problemene våre er at vi ikke kan gå ifra henne og at hun biter voldsomt mye. Det har vært veldig ille til tider, jeg har grått av fortvilelse. Har hatt valp tidligere, og forstår at vi kanskje har fått en i overkant bestemt frøken.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 23:04   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Men hva skjer om dere ikke tar henne ut? Tisser hun i buret da? Hva om dere innfører f.eks to faste tissetider på natta og se hva som skjer, om hun tisser i buret eller klarer å holde seg? Om det går bra, kan man jo korte ned til én tur, for så å kutte nattetissinga helt etter hvert.

De siste dagene har mannen greid å roe henne ved å snakke til henne. Si "hysj", eller "nei" hvis hun bjeffer, evt "legg deg ned" hvis det er nødvendig. Hvis han har tatt fram båndet har hun ofte gått og lagt seg ned igjen, og da må hun jo ikke tisse. Hvis hun må tisse (har også måttet bæsje hver natt), har hun kommet ut av buret når hun ser båndet. Etterpå går hun inn i buret. Klynker litt.

Nå har vi nylig gjort det sånn at mann og hund sover nede. Før var de oppe på soverommet. Mye mer juling da. Og hun var i lekehumør etter nattlige tisseturer. Det er hun ikke så mye nå, bortsett fra når klokka er rundt 6...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 23:07   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Vi har hatt valpen i over 2 mnd nå. De to første nettene var jeg oppe en gang med henne. Nå i jula har hun gjerne sovet 10 timer i strekk. Problemene våre er at vi ikke kan gå ifra henne og at hun biter voldsomt mye. Det har vært veldig ille til tider, jeg har grått av fortvilelse. Har hatt valp tidligere, og forstår at vi kanskje har fått en i overkant bestemt frøken.

Hva skjer når dere går fra henne, og hva gjør dere med jobb?

Har hun bitt hele tiden? Vår valp lekebiter av og til, men ikke hardt. Hun får ikke lov, men hun kan finne på å bite litt forsiktig på fingre. Ellers biter hun helst på lekene sine. Og prøver seg på teppet og sofaen...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 23:44   #30
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og ingen tissing i buret?

Hva gjør dere (evt ville ha gjort) dersom hunden piper eller hyler? Og hvis det vedvarer?

Kullet vår kommer fra tisset ikke på natta fra 6-ukers alder, me det er nok mye fordi oppdretter trente de. Jeg passet de når de var 7-8 uker. Ingen av valpene pep på natta, måtte ut eller tisset i buret. Fra vi overtok vår sov han hele natta, uten noe piping.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 23:52   #31
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De siste dagene har mannen greid å roe henne ved å snakke til henne. Si "hysj", eller "nei" hvis hun bjeffer, evt "legg deg ned" hvis det er nødvendig. Hvis han har tatt fram båndet har hun ofte gått og lagt seg ned igjen, og da må hun jo ikke tisse. Hvis hun må tisse (har også måttet bæsje hver natt), har hun kommet ut av buret når hun ser båndet. Etterpå går hun inn i buret. Klynker litt.

Nå har vi nylig gjort det sånn at mann og hund sover nede. Før var de oppe på soverommet. Mye mer juling da. Og hun var i lekehumør etter nattlige tisseturer. Det er hun ikke så mye nå, bortsett fra når klokka er rundt 6...

Hvor sent får hun mat? Jeg ville innført en eller to faste doturer på natta, og NULL oppmerksomhet de andre tidene. "Hysj", "Legg deg" osv er også oppmerksomhet. Tror hun gir seg fortere da.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 00:25   #32
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund eller ikke?

VELDIG viktig med null oppmerksomhet når du lufter en valp om natta. Ut for å tisse, inn for å sove. INGENTING annet.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 00:30   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

VELDIG viktig med null oppmerksomhet når du lufter en valp om natta. Ut for å tisse, inn for å sove. INGENTING annet.

Vi gjør absolutt ikke noe annet enn det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 00:32   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Hvor sent får hun mat? Jeg ville innført en eller to faste doturer på natta, og NULL oppmerksomhet de andre tidene. "Hysj", "Legg deg" osv er også oppmerksomhet. Tror hun gir seg fortere da.

Noterer hysj og nei.

Hun spiser generelt lite og maten står framme hele dagen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 00:34   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Men hva defineres som morgen? Noen synes det er greit at hunden våkner 6, andre synes det er morgen klokka 9...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 00:35   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Mannen spør: Skal jeg bare la henne bjeffe og bråke. Eller sitte stille utenfor buret?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 00:44   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Hva er morgen, ja, hva er morgen hos dere?

I hverdagen er det morgen klokka seks hos oss, for folkene, og følgelig akseptabelt at også den firbente våkner. Men hun luftes ikke med en gang da, først går vi på badet.

Vi har jo ei voksen frøken med selskapsblære og sovehjerte, så det er ingen problem å sove lenger på fridager (men ungene fungerer ikke alltid helt slik...)

Om dere vil definere det som morgen klokka seks eller klokka ni avhenger vel mest av hvilken døgnrytme som passer deres familie. Hos de fleste må vel hunden være luftet og foret lenge før klokka ni i hverdagen (men deretter står den fritt til å sove videre...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 00:57   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Vi (voksne) sover fra 23-07 på hverdager. Og en hund bør ideelt ikke luftes før ca 9 i helger, hvis det etterhvert går an...

Den forrige hunden vår gikk ihvertfall ikke ut før sent i helgene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 01:06   #39
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Jeg vil tro at det etter hvert ikke blir noe problem å forskyve morgenen. Vi har hatt en særdeles daff jul og i dag sto vi ikke opp før kl. 11. Voffsen snorka høyt da vi kom ned. Det virker ikke som om det spiller noen rolle for ham om han blir lufta kl. 06 eller kl. 12.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 01:27   #40
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Jeg har hund som fint sover til 12.
Så å forskyve når de blir eldre å får større blære er nok lite problem.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no