Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Katt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-12, 12:28   #21
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Syns det virker grådig trist for katten.
Og skulle skaffe seg katt også skal han i hovedsak bo i låven for å fange mus.
Kan han ikke få bo inne da?

Jeg kjenner jeg er enig med Sneglo her.

Enten må mannen være klar for å ha pusen som et familiemedlem, eller så må dere vente litt eller i værste fall avtså fra å skaffe katt.
Det er jo lov å håpe at mannen blir sjarmert av pusen, men hva hvis ikke?
Da er pusen dømt til et liv på låven?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 15:53   #22
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt

Dersom eg hadde trudd det var ein reell fare for at kattepusen havna på låven, så hadde me ikkje vurdert det. Men eg har ein mann som ikkje kan innrømme at han har endra meining.
Så når han no er enig i både katt og det som er, så kjem nok katten til å bli eit familiemedlem.
På handletur i dag når eg pekte på kattesenger/hus, så var han heilt enig.

Einaste eg lurer litt på er nattestider ? Dei liker vel helst å jakte om natta, men samtidig så liker dei jo ikkje kulde og gufsevær noko særlig. Ei katteluke hadde vert drømmen, men eg vei ikkje kvar me kan plassere den her hjå oss.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 17:08   #23
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katt

Våre katter har i alle år vært inne om nettene og ute om dagene. Det var like vel mye tid til kos med de. De jaktet like fint på dagen. Grunnen til at de var inne var nok mest min frykt for at de skulle bli tatt av rev.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 17:19   #24
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt

Katten som eg hadde då eg tenåring kom inn vinduet mitt om natta når ho var ferdig med jakta. Veldig greit. Har ikkje dei muligheitene her.
Kjem vel heilt ann på katten i grunn ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 21:05   #25
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katt

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Dersom eg hadde trudd det var ein reell fare for at kattepusen havna på låven, så hadde me ikkje vurdert det. Men eg har ein mann som ikkje kan innrømme at han har endra meining.
Så når han no er enig i både katt og det som er, så kjem nok katten til å bli eit familiemedlem.
På handletur i dag når eg pekte på kattesenger/hus, så var han heilt enig.

Einaste eg lurer litt på er nattestider ? Dei liker vel helst å jakte om natta, men samtidig så liker dei jo ikkje kulde og gufsevær noko særlig. Ei katteluke hadde vert drømmen, men eg vei ikkje kvar me kan plassere den her hjå oss.

Jeg har dårlig erfaring med katteluker, de kan nemlig ta med mus og fugl inn. Hvis dere slipper den ut når dere legger dere kan det jo være fint for den å kunne gå inn i låven når den er ute.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 01:34   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katt

Lag en rampe til soveromsvinduet.
Så noen det vi bodde før som hadde en bred planke opp til vinduet.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 10:18   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katt

Vi har katteluke i veggen inn til vaskerommet, så da har katta kun tilgang til det rommet å gå ut og inn på når vi ikke er hjemme. Katteluka er litt oppe på veggen ute, men har bare laget en liten utstikker og med en planke å gå på opp for den. Katten vår sover på kjøkkenet om natta med dokasse tilgjengelig (som den ytterst sjelden trenger å bruke) og er aldri ute om natta, bare mye ute om dager og jakter fint da også. Den kommer frivillig inn om kvelden når den skal lukkes inne på kjøkkenet, så da må den jo like det. Sitter på kjøkkenbordet og ser ut av vinduet hvis den ikke sover.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:50   #28
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt

Me har vert på besøk hjå Herkules. Ein flott og stor herremann som me skal hente heim i morgon

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:44   #29
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katt

Gratulerer- så gøy !

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:52   #30
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katt

Herlig. Herkules er vel også allerede kastrert, vaksinert og id-merket? Da er det jo tre mindre ting å tenke på også når han kommer hjem til dere.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:55   #31
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt

Jepp. Og nylig vaksinert og, så me treng ikkje å tenke på det heller før på slutten av året.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:03   #32
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katt

Vil forresten anbefale deg å kjøpe skikkelig for til han fra dyrebutikk eller veterinær beregnet på kastrerte katter. Kjøper man de største sekkene blir de billigere. Dette foret er drøyt i bruk og gir katten den næringen den trenger.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:06   #33
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt

Dei brukte Eukanuba til han no meiner eg. Så dersom dette er rett for til han, så kjem me nok til å fortsette med det.

Må nett sjekka ut fk butikken sitt kattefor. Dersom det kan passe og er bra, så kan det hende me skifter over til det etterkvart.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:27   #34
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt

Herkules er kommen i hus. Litt skeptisk, logisk nok, men veldig glad i å bli kost med.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:33   #35
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katt

Se der ja, fine pusen. Tar nok litt tid å bli varm i trøya, men så lenge han får snuse litt rundt og bli kjent med sine nye omgivelser så finner han seg forhåpentligvis til rette om en stund.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:35   #36
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katt

Han er kjempefin!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 11:06   #37
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katt

Gratulerer med nytt familiemedlem!

Skepis, men han har nå ikke gjemt seg ser jeg. Det gjorde vår katt i starten. Opp under sofaen. Veldig gøy for ungene når vi endelig fikk katt.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 11:30   #38
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt

Han her kjem springane med ein gong eg setter meg ned på golvet for å få kos. Han går rundt å trakker, bort for å få kos og legger seg enten ned på teppet foran ovnen eller i toppen av trappa.
Hadde trudd han kom til å vera mykje meir skeptisk enn kva han er. Han her vil jo berre ha kos og går å maler heile tida.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 11:45   #39
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Katt

Så fin han er!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 12:14   #40
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katt

Åååh høres ut som han storkoser seg allerede! Virker veldig trygg hvertfall. Besteforeldrene mine fikk en hokatt fra Jekteviken i fjor, og den også bare flyttet inn med en gang, liksom. Virket veldig trygg enda hun hadde gått utendørs lenge før hun ble reddet.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no