Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

En skikkelig god rødvin

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-14, 10:17   #21
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: En skikkelig god rødvin

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den sto jeg og tittet på, for jeg fant ingen av de andre. Men så ble det denne: http://www.vinmonopolet.no/vareutval...11/sku-3345701

Men muligens jeg trenger en vin til i løpet av helga, da skal jeg prøve en av disse dere anbefaler. Og hva er pinnevinen?

Den du kjøpte er veldig god, både som kosevin og til mat (jeg har faktisk fått den servert til smaksrike fiskeretter på restaurant et par ganger - overraskende godt!).

Personlig synes jeg pinnevinen er temmelig kjedelig, men jeg har skjønt at jeg er i mindretall.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 10:26   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig god rødvin

Jeg ville spurt på polet om noe som kunne ha matchet den fantastiske Erasmoen.

Jeg hadde lett etter: Salcheto Rosso di Montepulciano 2013. Den er på lager overalt.

Og du som har kontakter i Drammen: Be dem stikke innom Liertoppen og kjekse tak i denne godbiten her: http://www.vinmonopolet.no/vareutval...e#selectCounty

Ikke ofte man får 12 år gammel vin til denne prisen og den er blitt toppvurdert av BTs vinspalte.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 11:06   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig god rødvin

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Den du kjøpte er veldig god, både som kosevin og til mat (jeg har faktisk fått den servert til smaksrike fiskeretter på restaurant et par ganger - overraskende godt!).

Ja, vi drakk hele i går. Den var god, men litt kjedelig. Jeg skulle ønske meg noe som var mer fløyel og litt mindre spiss.

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg ville spurt på polet om noe som kunne ha matchet den fantastiske Erasmoen.

Jeg hadde lett etter: Salcheto Rosso di Montepulciano 2013. Den er på lager overalt.

Og du som har kontakter i Drammen: Be dem stikke innom Liertoppen og kjekse tak i denne godbiten her: http://www.vinmonopolet.no/vareutval...e#selectCounty

Ikke ofte man får 12 år gammel vin til denne prisen og den er blitt toppvurdert av BTs vinspalte.

Takk for tips! Kanskje noen kan stoppe innom på veien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 11:17   #24
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig god rødvin

Hva med en Barbaresco? Denne er et sikkerstikk hos meg: http://www.vinmonopolet.no/vareutval...10/sku-3190601

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 20:26   #25
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En skikkelig god rødvin

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Erasmoen finnes bare på lager i Trondheim. 12 på lager på Valentinlyst, løp og kjøp!

Nå bor to av disse hos meg! :lettpåvirkelig:

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 20:28   #26
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: En skikkelig god rødvin

Denne tråden gjør bare at jeg får veldig lyst på vin.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 00:03   #27
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En skikkelig god rødvin

Følger.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no