Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Bli hekta du og

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 11:37   #81
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bli hekta du og

Jeg syntes ikke dette var så morsomt, jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 11:41   #82
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg syntes ikke dette var så morsomt, jeg.

Plages du, Ryli?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 11:50   #83
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.088
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli hekta du og

Nå skjønner jeg ikke 5. Pokker, hvorfor begynte jeg med dette.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 12:30   #84
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Plages du, Ryli?

Ja, for jeg pleier å like alle sånne ting som kan få arbeidsdagen min til å gå litt fortere, og der jeg får brukt hjernen til noe fornuftig, sånn at jeg slipper å jobbe. Men dette fenget ikke, dessverre.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 13:08   #85
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Bli hekta du og

Dette er ikke bra... Har kommet meg til 5, men hjlpe meg. Det er ikke enkelt. Men jeg må da være utrolig dum... Men dette har jeg IKKE tid til. Sitter på jobben og har omtrent ikke gjort noe som helst i dag... SLUTT NÅ!!!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 13:12   #86
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli hekta du og

Jill, har du kommet deg videre fra 28? Jeg står fast der.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 13:23   #87
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jill, har du kommet deg videre fra 28? Jeg står fast der.

Se på bokstavene som står ved siden av hverandre der skillet går mellom svart og hvitt. Mangler det noe der?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 13:24   #88
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Dette er ikke bra... Har kommet meg til 5, men hjlpe meg. Det er ikke enkelt. Men jeg må da være utrolig dum... Men dette har jeg IKKE tid til. Sitter på jobben og har omtrent ikke gjort noe som helst i dag... SLUTT NÅ!!!

Se på overskriften. Hva er det 26 av, dersom man tenker på engelsk (det er noen flere på norsk).
Så regner du ut oppgaven, og vips, så finner du svaret.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 14:16   #89
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Bli hekta du og

Nå står jeg fast på level 7 men kommer ikke lenger før jeg kommer hjem. Her på jobben får jeg ikke kopiert teksten over i Word. Håpløst liten tekst...

Ser for meg at det blir lite gjort hjemme i kveld ja...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 14:56   #90
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli hekta du og

Jeg står fast på 28 eller er det 29? Level med to dører? Anyone?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 14:56   #91
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli hekta du og

Herregud, er klokka så mye? Hvor har denne dagen blitt av?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 15:37   #92
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg står fast på 28 eller er det 29? Level med to dører? Anyone?

Du må gå tilbake til det står 29. (Eller skriv inn siste løsningsadressen.) Studer siden, mens du trykker Ctrl +A <- Hvit tekst.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 15:40   #93
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli hekta du og

Veldig mye hjelp å skrive teksten skjult på den ene eller den andre måten, når den kommer som vanlig svart tekst på oppdateringsmail...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 16:00   #94
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg står fast på 28 eller er det 29? Level med to dører? Anyone?

Ctrl+A er din venn.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 17:13   #95
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.088
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli hekta du og

Noen som kan hjelpe med 7. ?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 18:20   #96
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg er på 23!

Jeg også.....tror ikke jeg egner meg til dette spillet...mener jeg skjønner hva det er snakk om her....regner med det er sansene, prøver å skrive det som mangler, men det blir ikke riktig....kanskje det er engelskkunnskapen min det er noe galt med....

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 18:21   #97
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Noen som kan hjelpe med 7. ?

Beskriv den, så er det letter å huske hvilken gåte det var

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 18:24   #98
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Noen som kan hjelpe med 7. ?

Les teksten nøye, så du ser hva det er du skal ut på jakt etter.
Deretter er google din aller beste venn.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 18:31   #99
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

regner med det er sansene, prøver å skrive det som mangler, men det blir ikke riktig....kanskje det er engelskkunnskapen min det er noe galt med....

Sjekk prikk.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 18:35   #100
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg også.....tror ikke jeg egner meg til dette spillet...mener jeg skjønner hva det er snakk om her....regner med det er sansene, prøver å skrive det som mangler, men det blir ikke riktig....kanskje det er engelskkunnskapen min det er noe galt med....

Jeg tror du er inne på noe, prøv google, det gjorde jeg!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no