Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva gjør man med peishylla?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-19, 23:50   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man med peishylla?

Herregud, jeg hadde glemt de brennende hodene! Vil fremdeles ha.

Siden sist har peishylla fått endel lysestaker og litt dill, men jeg vurderer fremdeles å henge et bilde på den. Peisen har innsats, så det kommer i grunn ikke noe sot ut. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal henge det opp. Lurte litt på noe snøre med kroker festet i luftehullene øverst på peisen på hver side, slik at jeg slipper å borre i den.

Jeg har kjøpt et lite, stygt peissett som egentlig ikke funker til noe som helst, det er en liten spade som jeg bruker en gang om året når jeg tar ut asken, og en liten kost som jeg ikke bruker til noe. Jeg trenger en pinnesak til å dytte på kubber. Det som er fint er at jeg fant en gammel keramikkrukke i sommer som jeg kunne sette alt oppi, så jeg i det minste slipper et stativ å ha de stygge tingene hengende på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no