Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Selvangivelse - papirutgave i posten?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 09:50   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.922
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Selvangivelse - papirutgave i posten?

Kommer ikke selvangivelsa i postkassen mer?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 09:58   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvangivelse-papirutgave i posten?

Joa, men her i fylket skal den visst komme etter påske.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:23   #3
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Selvangivelse-papirutgave i posten?

Jeg har fått papirutgaven i posten, men jeg tror ikke mannen min har fått ennå (Oslo).
Jeg mener å huske at jeg godkjente at kommunikasjon skulle skje elektronisk via Altinn, men det er mulig det var noe annet. Jeg har ikke noe behov for å få papirutgaven, ihvertfall.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:27   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvangivelse-papirutgave i posten?

Jeg har fått min. Jeg kan ikke tenke meg at de har sluttet å sende med mindre man sier klart fra om det, det er fortsatt ikke alle som har internett-tilgang.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:32   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.650
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selvangivelse-papirutgave i posten?

Jeg tror det stod på alitinn at om man ikke hadde logget inn på 7 dager så fikk man den i posten.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:32   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.877
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvangivelse-papirutgave i posten?

Jeg ringte dit her om dagen og etterlyste min, siden mannens selvangivelse kom i posten for ei uke siden. Da fikk jeg beskjed om at alle skal få en papirutgave, men at de fortsetter å sende ut de to ukene etter påske også. I påskeuka har de et opphold. Det var ingen systematikk i rekkefølgen fikk jeg vite - i alle fall hadde det ingenting med alfabetet å gjøre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:36   #7
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvangivelse-papirutgave i posten?

De sender dem ut fylkesvis. Ser ut som de har slurva litt, dog.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:49   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvangivelse-papirutgave i posten?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg tror det stod på alitinn at om man ikke hadde logget inn på 7 dager så fikk man den i posten.

Dersom man har gitt godkjennelse for å være E-aktør (eller hva det nå var de kalte det) ja....

Da jeg gikk inn på selvangivelsen min fikk jeg beskjed om at det nå var registrert at jeg hadde lest den, og at den ikke kom i posten.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:52   #9
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selvangivelse - papirutgave i posten?

Jeg har logget meg på og sett selvangivelsen på nett, men finner ikke noen steder at det står om jeg får igjen eller er skyldig. Hvor står det?

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 12:13   #10
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selvangivelse - papirutgave i posten?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg har logget meg på og sett selvangivelsen på nett, men finner ikke noen steder at det står om jeg får igjen eller er skyldig. Hvor står det?

Det står nederst på den siste siden: beregnet skatt til gode.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 12:23   #11
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selvangivelse-papirutgave i posten?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Dersom man har gitt godkjennelse for å være E-aktør (eller hva det nå var de kalte det) ja....

Da jeg gikk inn på selvangivelsen min fikk jeg beskjed om at det nå var registrert at jeg hadde lest den, og at den ikke kom i posten.

Ja, det gjorde det hos meg også.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 14:54   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvangivelse - papirutgave i posten?

Jeg fikk min for over en uke siden. Den var en veldig hyggelig en da, for de hadde glemt å føre opp absolutt all formue, og dermed gitt meg tilbake all innbetalt skatt. Hva er da poenget med forhåndsutfylt selvangivelse lissom?

OBS! Men altså, den kommer i helt anonym konvulutt i år. Det eneste som står er et lite rødt "Posten"-logo i hjørnet; jeg trodde det var noe reklame fra Posten a la "husk å omadressere påskeposten" eller noe sånt, og holdt på å slenge den rett i søpla. Det er visstnok for å unngå identitetstyveri det er sånn i år.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 16:58   #13
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.541
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvangivelse - papirutgave i posten?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


OBS! Men altså, den kommer i helt anonym konvulutt i år. Det eneste som står er et lite rødt "Posten"-logo i hjørnet; jeg trodde det var noe reklame fra Posten a la "husk å omadressere påskeposten" eller noe sånt, og holdt på å slenge den rett i søpla. Det er visstnok for å unngå identitetstyveri det er sånn i år.

Det var vel sånn i fjor også.

Jeg har også fått min, og det var overraskende for jeg pleier å få den leeeenge etter alle andre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 19:15   #14
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selvangivelse - papirutgave i posten?

Jeg finner det fortsatt ikke på siden jeg, og det er da bare en side der..

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no