Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 08:55   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik?



Det virker så innmari kjekt for kjapt å støvsuge bort smuler og alskens dritt fra gulvet, men er effekten ok?


Sist redigert av Fadese : 18-09-07 kl 09:09.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:04   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.834
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Har en sånn og den er helt genial. Kjempelett å bruke, svinger lett over gulvet, anbefales. Kan dog ikke brukes på tepper.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:09   #3
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kan dog ikke brukes på tepper.

Har ingen tepper, så det går greit.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:12   #4
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Jeg har en lignende fra Black & Decker. Lettvindt å dra over gulvet i en fei. Bruker den på teppe også (selv om det er lite av det hos oss).

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:06   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.816
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Vi har også en slik, blå og lekker (ønsket meg rød, men det hadde de ikke igjen...)

jeg ble litt skuffet, hadde trodd det var litt mer effekt i den, og oppsamlings"dingsen" der smuler og støv samles er ganske liten. Det var kanskje den såpass stive prisen som gjorde at jeg hadde litt store forventninger til den.

Men den funker fint som smulestøvsuger...

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:11   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kan dog ikke brukes på tepper.

Hva er vitsen da?

På harde gulv fungerer feiekost og tørrmopp mye bedre.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:19   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Søstra mi har, og hun er veldig fornøyd. Den finnes med to ulike watt, den ene noe dyrere enn den andre. (Den røde dyrest?) Er drittlei av alle smulene rundt spisebordet. Det befinner seg delvis i stua på grunn av åpen kjøkkenløsning. Jeg synes dette virker enklere enn å dra fram tørrmopp og feie etter hvert måltid. *lat*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:22   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

På harde gulv fungerer feiekost og tørrmopp mye bedre.

Jeg nekter å tro at feiekost fjerner mer skit enn en støvsuger. (Med mindre støvsugeren er veldig svak.) Med feiekost blir gjerne støv og småskit bare dyttet rundt synes jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:22   #9
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Mannen min kjøpte en sånn en til kjøkkenet i Oslo når jeg tok med meg feiebrettet, men vi er ikke spesielt fornøyd med den. Tror faktisk at feiekost funker like greit, eneste er jo at det er lettere å støvsuge smuler osv høyere oppe, men da funker jo uansett en klut best.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:24   #10
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.464
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Søstra mi har, og hun er veldig fornøyd. Den finnes med to ulike watt, den ene noe dyrere enn den andre. (Den røde dyrest?) Er drittlei av alle smulene rundt spisebordet. Det befinner seg delvis i stua på grunn av åpen kjøkkenløsning. Jeg synes dette virker enklere enn å dra fram tørrmopp og feie etter hvert måltid. *lat*

Aha! Den fins med to ulike watt altså? Vi leverte inn vår nettop (på Elkjøps 30 dagers åpent kjøp garanti) fordi den sugde så utrolig dårlig. Jeg var skikkelig skuffet for konseptet er jo helt genialt, men når en støvsuger ikke suger var det bare en ting å gjøre. Da skal jeg sjekke det med watt neste gang jeg er innom Elkjøp.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:25   #11
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Mamma har en slik og den er skikkelig elendig. Verste jeg noen gang har vært bort. Tar jo bare halvparten av hva den bør ta. Mammas er rød.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:28   #12
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Aha! Den fins med to ulike watt altså? Vi leverte inn vår nettop (på Elkjøps 30 dagers åpent kjøp garanti) fordi den sugde så utrolig dårlig. Jeg var skikkelig skuffet for konseptet er jo helt genialt, men når en støvsuger ikke suger var det bare en ting å gjøre. Da skal jeg sjekke det med watt neste gang jeg er innom Elkjøp.

Ja, jeg så to ulike når jeg var på Elkjøp for en stund siden. Mener den ene kostet 999,- og den andre 1299,-, og at det var to ulike farger på dem.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:35   #13
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.816
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Min, som jeg som nevnte over her ikke er superfornøyd med, kostet 1299.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:36   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Jeg har jo lagt ut en akkurat lik tråd.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:36   #15
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Jeg har sjekket Elkjøp og Electrolux. Den røde er den rimeligste av de to cyclonic-støvsugerne de har på Elkjøp. På Electrolux sine sider ser jeg at det finnes fem forskjellige typer, men det spesifiseres ikke hvor stor forskjell det er på wattstyrken. Vi kommer nok til å gå for den dyreste på Elkjøp tenker jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:37   #16
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Min, som jeg som nevnte over her ikke er superfornøyd med, kostet 1299.

Hva er det du ikke er fornøyd med? Vi tenker som sagt kun å bruke vår til å ta smuler med rundt spisebordet og evt på kjøkkengulvet. For resten av huset har vi vanlig støvsuger.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:46   #17
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.816
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Sugeevnen er ikke super. Når du skrur den av faller det ofte noen smuler ut igjen. Beholderen som det samles i er liten, og må tømmes ofte. Også syns jeg det er dyrt med 1299.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:55   #18
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrolux håndstøvsuger (som ikke er vanlig håndstøvsuger). Noen som har en slik

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Sugeevnen er ikke super. Når du skrur den av faller det ofte noen smuler ut igjen. Beholderen som det samles i er liten, og må tømmes ofte. Også syns jeg det er dyrt med 1299.

Ok. Jeg må nok prøve den før jeg bestemmer meg. Får ta med en pose med smuler til søstra mi, og gyve løs.

Hvis noen vet hvor man kan finne wattstyrken på de som ligger ute på electrolux, så bare rop ut.





http://www.electrolux.no/node35.asp?ProdID=33929

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no