Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Verdens snilleste mann kjøpte ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 10:31   #21
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Grattis! De er kjempe lekre. Jerg hadde også blitt veldig glad over en slik gave. Har selv KA blenderen og bruker den mye. Vi har hatt diverse blendere før denne og det er virkelig et hav i forskjell når det kommer til kvalitet og funksjonalitet.
Vi tok et par tester som knusing av isbitter etc. KA er overlegen.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:36   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.165
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Den er rålekker. Jeg fikk en gul en av min mann for en del år siden, til jul (og han var snill nok til å gjemme den på loftet og pakke inn et bilde av den, så jeg skulle slippe å slepe den med meg til Tromsø og tilbake igjen ). Den matchende blenderen gjør seg veldig godt ved siden av, og er strålende til å knuse isbiter i, kan du jo fortelle ham ved anledning.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:11   #23
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe jeg er helt omvendt. Hadde min mann komt hjem med noe så dyrt og unødvendig som diamanter til meg, hadde jeg sparket ham tilbake til butikken for å få igjen pengene. :vil heller ha ferieturer og mer nødvendige ting:

Jeg konstaterer bare at vi er ulike, og at det er godt at mennene våre vet å kjøpe det de regner med at mottakeren vil sette pris på!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:12   #24
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Å dæven for en snill mann!! Jeg hadde blitt overlykkelig, etter å ha ønsket meg en slik en i en god del år.

Signerer LilleLeo, jeg vil også ha en sånn!
For en snill mann du har!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:14   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.207
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Gratulerer! Jeg har den i kremfarget, kjøpt som presang til meg selv, og er veldig glad i den. Skjønner meg ikke på folk som bare vil ha diamanter og blir skuffet over alle andre gaver. Diamanter er sikkert fint, men det har aldri stått på min ønskeliste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:14   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.696
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Stjerne i boka til mannen! Kjempefin og du er superheldig!

*jeg foretrekker heller noe slikt enn diamanter, selv om jeg ikke sier nei takk til det heller*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:15   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.329
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg er kanskje rar - men jeg hadde blitt superskuffet om mannen hadde kjøpt en sånn i gave til meg, jeg... :foretrekker diamanter:


Hadde min mann kjøpt diamanter hadde jeg blitt forbannet og bedt ham gå og lese leksen sin om konfliktdiamanter igjen.

(hvis de ikke hadde vært en eller annen form for Fairtrade, selvfølgelig.)

Lekker kjøkkenmaskin, hvor mye god mat må man lage før man er verdig å få en sånn en, mon tro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:18   #28
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Stilig kjøkkenmaskin. Kunne godt tenkt meg en sånn, men jeg er fornøyd med Bosh-maskina mi jeg og trenger jo ikke to.

Men må si meg litt enig med Tiddelibom i at jeg heller ikke hadde blitt overlykkelig over å få kjøkkenting i gave. Men det kommer sikkert an på hvilken anledning det er til da. Til jul og bursdag så skal jeg ha presisert ganske ettertrykkelig at jeg ønsker meg slike ting om jeg skulle bli overlykkelig. Det er ikke det at jeg ikke blir glad for nye ting til huset, men jeg får jo ytterst sjelden personlige gaver, så når mannen min kjøper gaver til meg, så foretrekker jeg også noe til meg selv. Men ikke nødvendigvis diamanter da. Spabehandling, klær eller noe annet lukus bare til meg selv, er alltid moro å få.


Sist redigert av LaBanga : 14-09-07 kl 13:16.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:18   #29
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Lekker! Ønsker meg den samme,men lys turkis-selv om fornuften tilsier creme.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:10   #30
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.028
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De der er superlekre! Men er de ikke fryktelig små? Det er det som har stoppet meg fra å kjøpe en foreløpig. Har en stor Kenwood-maskin med bolle som iallfall er dobbelt så stor som Kitchen-aid sin, og jeg synes til og med DEN er litt for liten.

Neida. Jeg får bakt to brød med min Kitchenaid, så det går fint. Jeg synes faktisk at Kenwood-maskinen er for stor. Jeg ville ha noe jeg kunne bruke også til å piske to egg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:45   #31
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.461
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Godt at du ikke sa mintfarge!

Vi fikk en i kremgul fra jobben en gang, men orket ikke se paa den, saa vi ga den til mine foreldre som er veldig fornöyde og litt mindre opptatt av om en farge klör i öynene.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:46   #32
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Grattis!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:50   #33
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.510
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Den var fin!


..... så mens jeg satt på Bryggerikaia og spiste kveite og drakk øl igår, så var du hjemme og bakte? (Evt. takket for gaven )

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 09:16   #34
Poppy
Lets eat some cake
 
Poppy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5
Poppy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Så snill han er.

Det er en supergod maskin og du kommer til å får mye glede med den

Poppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 14:14   #35
bloma
Aktiv
 
bloma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 129
bloma er litt kul
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Heldiggris - også i den fineste fargen, da!

__________________
storebloma2004 og lillebloma 2009
bloma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 15:22   #36
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Den var lekker! Så heldig du er som får gaver da

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 15:40   #37
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Så snill mann du har,jeg hadde blitt kjempe glad foe en sånn i gave.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 15:47   #38
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.801
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Åå, heldig du da. Jeg ønsker meg også ny kjøkkenmaskin

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 15:59   #39
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.063
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Flott gave. Jeg har grå. Den er veldig kjekk. Men joda, litt liten bolle, men så lager ikke jeg brød for ukesvis av gangen heller .

Jeg vil heller ikke ha diamanter. Hva skal jeg med det?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 16:04   #40
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.165
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens snilleste mann kjøpte ...

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg vil heller ikke ha diamanter. Hva skal jeg med det?

Jeg vil gjerne ha både diamanter (eller smykker, i alle fall) og dyre kjøkkenmaskiner, og gjerne både blomster og kule DVD-er, og gjerne både overraskelser og ting jeg ønsker meg. Heldigvis har (og får) jeg det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no