Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjøpe leilighet i Tyrkia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-10, 20:47   #1
Svein
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
Svein har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpe leilighet i Tyrkia

Hei!
Vi tenker på å kjøpe leilighet i Alanya. Vi har vært i kontakt med en selger fra Scangroup Homes Ltd.
Er det noen her på forumet som har erfaring med kjøp av leilighet i Tyrkia? Eller som kjenner til Scangroup, positivt eller negativt?

Hilsen Svein Tore og Ragnhild

Svein er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:39   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe leilighet i Tyrkia

Jeg har ikke peiling, jeg ville bare ønske deg velkommen på forumet.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:49   #3
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe leilighet i Tyrkia

Jeg stakk innom av samme grunn som DM. :smil:

Hvis det ikke haster fælt kan dere kanskje forsøke å skrive inn spørsmålet til bladet Bolig i utlandet eller lignende aktører?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:25   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe leilighet i Tyrkia

Har ingen erfaring med det firmaet du nevner, men når vi var i Tykia forrige gang så kikket vi på hus fra Tyrkiahus.no. Satte meg ikke noe inn i det siden vi bare så og ikke skulle kjøpe, men eneste jeg vet er at de skal være et seriøst selskap.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 23:18   #5
Svein
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
Svein har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøpe leilighet i Tyrkia

Takk for hyggelig velkomst!
Mye interessant å finne her på forumet.

Jeg sjekket bladet Bolig i utlandet sine sider, mailet de og fikk svar. De mente jeg burde stole på referansene som er oppgitt på aktørens nettside. Men de kan jo være kjøpt og betalt for det jeg vet.
Skeptisk!!!

__________________
Kaja -01, Cathrine -04 og Lisa -06
Svein er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no