Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerens badetøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-12, 17:34   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Åh åh åååh Xian sin bikini var dritkul! Men trusa så liten ut. Jeg får rørleggersprekk i så små truser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:55   #22
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Åh åh åååh Xian sin bikini var dritkul! Men trusa så liten ut. Jeg får rørleggersprekk i så små truser.

Det finnes flere typer bukser, Dixie. Søk på freya + pier!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:17   #23
mylady
Aktiv
 
mylady sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 142
mylady er litt kul
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Jeg tror det blir en tankini fra Freya. Etter to graviditeter på rappen, så er magen blitt ganske så slapp og litt for mange strekkmerker, så det frister lite å finne min gamle bikini. Vurderer badeskjørt, har litt lyst å å skjule lårene litt å. Men ser det bare dumt ut?

Så tror det bli en av disse:
http://www.figleaves.com/uk/product....=&colour=Black

http://www.figleaves.com/uk/product....=&colour=Black

Bikiniskjørt:
http://www.figleaves.com/uk/product....=&colour=Black

__________________
myboy2010
mygirl2011
mylady er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 20:05   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Jeg har bestilt denne fra Freya (figleaves):



Med shorts-bikinibukse til. Nå er jeg superspent på om jeg har truffet riktig størrelse! Jeg overlever sikkert om den er litt for stor, men da kan jeg antakelig ikke bøye meg fremover. (Ikke lett når man gjeter unger på stranda..)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 20:15   #25
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Jeg har sett en fin i litt sånn heklet stil fra O'neill jeg har lyst på, bare synd jeg bare har sett den på bilde en gang, og hverken i butikk eller på nett...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 21:40   #26
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Jeg forelsket meg helt i en lilla med hvite prikker, men de har ikke overdelen i min størrelse!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:09   #27
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Sukk. Hvis jeg hadde hatt søte små pupper, skulle jeg hatt denne:



(Og Noa Noa som får det til å se så lekkert ut med blek hud og all ting!)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:11   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Hun er jo ikke virkelig 100% norsk vinterblek hun der da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:14   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hun er jo ikke virkelig 100% norsk vinterblek hun der da.

Nei nei, sant nok. Men hun kunne sett like fin ut om hun var skummetmelk-hvit, da.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:17   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Ja, og særlig siden hun ikke har en eneste føflekk eller noe som helst. Jeg tror Photoshop er inne i bildet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:19   #31
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, og særlig siden hun ikke har en eneste føflekk eller noe som helst. Jeg tror Photoshop er inne i bildet.

Nå synes jeg du er i overkant negativ. Jeg forestiller meg at jeg hadde kledd en sånn bikini og styling med min vinterbleke (helårs- sådan) hud med føflekker og alt. Men jeg hadde nok trengt litt mer padding/støtte foran.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:21   #32
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Jeg gikk litt amok på ebay i fjor høst, og har "noen" bikinier fra i fjor som vil klare seg i år også. Favorittene er fra Freya og Panache. Jeg har bl.a. den samme som Allium sin i mørk og lys lilla. Har også denne, Black Russian fra Freya med swarovskikrystaller:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:21   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Jeg mente absolutt ikke at man ikke kan være blek eller ha føflekker i bikini. Jeg mente bare at dette bildet sannsynligvis er litt retusjert. I likhet med de aller fleste andre bikinibilder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:22   #34
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg mente absolutt ikke at man ikke kan være blek eller ha føflekker i bikini. Jeg mente bare at dette bildet sannsynligvis er litt retusjert.

Jo, jo. Det er de jo som oftest alle sammen.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 21:52   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Jeg har 2 stk bikinier liggende allerede, ganske fine i grunn. Dog ubrukte.
Og noe sier meg at bikinitoppen er litt stor i cup-en

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 21:56   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Jeg har denne:


I denne fargen sånn ca.


Sitter veldig godt på i grunn. Merket Pour Moi?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 22:22   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

I år er jeg rimelig sikker på at det blir bikinien fra i fjor. Den er mørkeblå med hvite prikker på, innkjøpt på Lindex.

Hehe. Den kjøpte jeg også i fjor. Er brukt mye. Den har mistet litt farge, og jeg har lagt ukledelig på meg. Jeg liker godt overdelen, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 00:19   #38
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Trur eg må henge her litt...

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 13:57   #39
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerens badetøy

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har bestilt denne fra Freya (figleaves):



Med shorts-bikinibukse til. Nå er jeg superspent på om jeg har truffet riktig størrelse! Jeg overlever sikkert om den er litt for stor, men da kan jeg antakelig ikke bøye meg fremover. (Ikke lett når man gjeter unger på stranda..)

Hurra! Den har kommet, og den passer! Jeg kan til og med lene meg forover! Jeg synes den kler min bleke hud også. Så det så.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no