Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt gulv, men hva?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 15:11   #1
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nytt gulv, men hva?

Vi må plutselig skifte gulv i gangen, stua og mellomgangen her nå. Det er ca 40 kvm som på et vis henger sammen, og det er 2 bikkjer og 2 (snart 3) unger og vogner og et sabla kaos hele tiden, så det må tåle en støyt.
Det går ikke an å legge forskjellig gulv i inngangspartiet og stua, for vinklene er litt dumme her. Det er derfor jeg er veldig i tvil om hva vi skal velge.
Og siden budsjettet gitt i vasken (bokstavelig talt ) bør det ikke være skrekkelig dyrt. Hvordan er det med parkett/laminat om dagen, hva er mest slitesterkt?
Vi har hatt bjørke-ish parkett da vi kjøpte her, men den ble det dype hakk og skrekkelige merker i etterhvert så vi skiftet til et helt kurant laminatgulv i en mørkere varm bruntone. Det skal jeg IKKE ha igjen, for med de før nevnte beboere her gjør jeg ikek annet enn å irritere meg over synlig skitt 5 minutter etter at jeg har støvsuget, så det må bli noe lysere.
Og siden jeg regner med at vi må legge det selv bør det være enkelt for to kokker som trives mer på kjøkkenet enn blandt hammer og sag å legge det.
Erfaringer? Tips? Gjerne bilder, er helt lost altså.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 15:23   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Jeg har litt samme roblemstilling, og vurderte et veldig billig laminatgulv fra Byggmax. Brunlig steinflisetterligning, ikke fint på nettet men fint i butikk. Jeg ripet litt i det med bilnøkkelen og klarte ikke lage merke (), så litt burde det tåle. Tror det var 149,- pr kv, og så lett ut å legge.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 15:35   #3
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Byggmax har jeg ikke hørt om.
Vi vurderte faktisk et lignende gulv da vi skiftet sist, men syns ikke det passet helt i stua her. Det bambusgulvet med lekre staver jeg aller helst vil ha digget mannen også helt til han så prisen, så av en eller annen grunn har han visst avskrevet enhver form for diskusjon rundt nettopp det.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 15:36   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Laminat er vel generelt mer holdbart for hundeløping enn parkett med mindre du velger en skikkelig dyr industriparkett. Det finnes veldig mange kjempefine laminatgulv, pergo går vel for å være hakket bedre enn endel annet. Vi har fått lyse, duse eikegulv nå og de ter veldig behagelig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 15:44   #5
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Vi har skikkelig god eikelaminat i kjellergangen og kjellerstua, og det hadde du trodd var parkett hvis du ikke visste bedre. Laminat beregnet på butikker og høytrafikkerte soner. Men det koster jo litt; 309,- / kvm, mener jeg det var. Alloc Commercial eik. Det er nok best hvis du har 2 spinnende hunder.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 16:08   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Byggmax har jeg ikke hørt om.
Vi vurderte faktisk et lignende gulv da vi skiftet sist, men syns ikke det passet helt i stua her. Det bambusgulvet med lekre staver jeg aller helst vil ha digget mannen også helt til han så prisen, så av en eller annen grunn har han visst avskrevet enhver form for diskusjon rundt nettopp det.

Byggmax ligger på Kløfta og Abildsø (nærmeste for dere), billig kjede, har endel ukjente merker for oss nordmenn, men fører også merker som Moelven.
Coop har endel kampanjer på bra gulv (smart club og Obs! Bygg). Personlig foretrekker jeg eik, vi la ett Pergo gulv i gangen, kostet rundt 500,- pr kvm, på prøven i butikken dro vi skarpe gjenstander over, ingen tegn til riper. Klikk-gulv er enkelt å legge.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 23:19   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Alloc Original Eik Natur er på tilbud på Maxbo nå, til 279,- / kvm.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 07:04   #8
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Alloc Original Eik Natur er på tilbud på Maxbo nå, til 279,- / kvm.

Da skal jeg kikke litt på det, takk for tips.

Fløyel- 500,- pr kvm når vi trenger 40 utgår ser jeg. Skulle ønske vi kunne hatt fliser i gangen egentlig, for det er seriøst stor slitasje når det løper unger og bikkjer ut og inn hele dagen, men det tenkte nok ikke de som bestemte planløsningen her så mye over.

Jeg har egentlig lyst på noe lignende dette:


Men jeg er litt usikker på om det vil bli knalltøft eller litt stressende.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 08:36   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Veldig fint, men, som du sier, kanskje litt forstyrrende? Jeg vet ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 08:50   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Dere kan jo legge flis i gangen og avslutte med en flisprofil, finnes fine lister i børstet stål f.eks. som gjør overgangen mellom parkett og flis fin. Men hva er underlaget? Betong eller spon? Du kan legge flis på spon, du må bare ha en avspenningsmatte.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 08:52   #11
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Jeg så på denne siden når jeg vurderte korkgulv på kjøkkenet (30 kvm), de er nesten halv pris av vanlig norsk butikkpris for det jeg så på, og det koster bare noen hundrelapper i frakt til Norge (jeg mailverifiserte). Kanskje noe her av interesse for dere?

http://www.dintaeppekaede.dk/shop/frontpage.html

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 10:16   #12
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dere kan jo legge flis i gangen og avslutte med en flisprofil, finnes fine lister i børstet stål f.eks. som gjør overgangen mellom parkett og flis fin. Men hva er underlaget? Betong eller spon? Du kan legge flis på spon, du må bare ha en avspenningsmatte.

Syns ikke det er så veldig fint når avslutningen må legges på skrå. Veggen til høyre er jo en meter lengre enn den til venstre som vi har "forlenget" med enden på klesskapene. Har sett et par leiligheter her som har gjort det, og det virker litt pussig.
Underlaget er nok betong, med et lag vinyl oppå tror jeg, husker ikke om vi tok det vekk da vi skiftet gulvet sist.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 10:25   #13
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg så på denne siden når jeg vurderte korkgulv på kjøkkenet (30 kvm), de er nesten halv pris av vanlig norsk butikkpris for det jeg så på, og det koster bare noen hundrelapper i frakt til Norge (jeg mailverifiserte). Kanskje noe her av interesse for dere?

http://www.dintaeppekaede.dk/shop/frontpage.html

Takk for link, der fant jeg et gulv jeg likte enda bedre, fra Alloc, og det burde jo gå an å få tak i det ett eller annet sted.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 10:45   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Det siste der tror jeg kan bli fint hos dere. Det første tror jeg vil bli for urolig. Det er utrolig mange fine laminatgulv når man går litt opp i pris. Jeg skal legge det på soverommet til ungene når jeg bare orker å bære ut møblene deres. Da tenker jeg på hvitlasert eik i laminatform. Veldig fint og lyst.

Men det jeg lurer på er hva jeg skal legge på gulvet til plutten når jeg orker meg på det. For der er det nemlig skyvedør, og hvis jeg legger noe oppå belegget som er der nå, vil det jo medføre en kant. Så ideelt sett er det jeg legger ikke tykkere enn belegg. Men finnes det noe sånt som fine gulvbelegg?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 10:48   #15
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Ja, det har skjedd veldig mye på gulvbeleggfronten de siste årene, Katta.
Vi har nemlig kikket litt på det, for vi skal bytte om p soverommene her og barnerommet bærer preg av å ha vært nettopp det. Og så vet vi ikke helt om noen av sårene i parketten er for dype til at vi kan slipe ned enda.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 13:05   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Ja, det har skjedd veldig mye på gulvbeleggfronten de siste årene, Katta.
Vi har nemlig kikket litt på det, for vi skal bytte om p soverommene her og barnerommet bærer preg av å ha vært nettopp det. Og så vet vi ikke helt om noen av sårene i parketten er for dype til at vi kan slipe ned enda.

Da får jeg lyst til å stille deg et spørsmål: gidder du virkelig å slipe 12 kvm parkett? Det tar mye kortere tid å kaste ut og legge nytt. Mindre støv og ikke spesielt mye dyrere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 13:12   #17
leaht
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 95
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Laminat er ganske kaldt og hardt da. Vondt å gå på over lengre tid

__________________
Det vonde drep du ikkje med øks...
leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 13:14   #18
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Da får jeg lyst til å stille deg et spørsmål: gidder du virkelig å slipe 12 kvm parkett? Det tar mye kortere tid å kaste ut og legge nytt. Mindre støv og ikke spesielt mye dyrere.

Jeg gidder ikke, og har påpekt at det virkelig er meget enklere å hive ut greia, men jeg ble møtt av "er det ikke du som hele tiden snakker om å ikke kaste for å kaste, det er jo ikke miljøvennlig å skifte hvis det enkelt kan slipes vel?".
Men jeg er ikke bekymra, for nå som han må fikse alt det andre gulvet kommer han garantert til å si "Ikkeno problem, jeg legger nytt gulv i en fei, for nå er jeg proff". Dessuten kommer han til å innse selv at sliping og lakking tar for lang tid vi ikke har, og han er ikke veldig glad i å sove på sofaen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 13:15   #19
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Alloc Commercial se rjeg er nevnt, og støtter opp om det forslaget. Legger dette i Merbau Symphony-dekor i stort sett hele huset....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 13:16   #20
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt gulv, men hva?

Opprinnelig lagt inn av leaht, her.

Laminat er ganske kaldt og hardt da. Vondt å gå på over lengre tid

Vet du, det har jeg hørt mange si, men vi merka ikke noe til det i det hele tatt da vi reiv ut parketten og la laminat sist. Mulig det er gulvet som er underlig her, men jeg syns det er mykt og godt jeg. Og kaldt var aldri noe problem før jeg plutsleig ble frysepinn, nå bruker jeg ullsokker hele året og resten av familien går fremdeles barbeint om de kan, så det virker ikke som om de heller syns det er så himla kaldt akkurat.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no