Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg alt om telting

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-15, 21:42   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg alt om telting

Hiawata vil på telttur. Høvdingen vil nok ikke på teltur. Jeg vil nok helst ikke på telttur jeg heller, men er villig til å prøve. Kanskje. Greia er at jeg syns det er vondt å sove på tynt liggeunderlag, jeg er redd i skogen og jeg hater mygg. Høvdingen må altså være med. Kanskje vi må låne en hund også.

Hvor starter jeg? Vi har soveposer, men ikke telt og ikke liggeunderlag. Hvor tør jeg å telte? Kanskje jeg føler meg tryggere på en øy i Oslofjorden, enn i skogen?

Hva slags utstyr trenger jeg?

Som dere skjønner, tenker jeg å bruke vinteren til å kvinne meg opp og gjøre research.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 21:47   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.791
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Kjenner dere noen som har hage og starte teltingen der?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 21:50   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.056
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting


Det er koselig med telt!

Vi har teltet flere enkeltovernattinger i Østmarka. Det er veldig lettvint. Det er mange som gjør det, og man trenger ikke nødvendigvis gå lenger enn til Ulsrudvann. Der er det i alle fall nok av folk, for å si det sånn, dersom man synes det er skummelt. Vi har ikke ligget der, men andre steder.

Man trenger et telt som ikke er så tungt å bære. De billigste teltene er gjerne tunge. Dere er jo 3 stk, og et 4-mannstelt er sikkert passe.

Det finnes liggeunderlag som blåser seg litt opp, og de er mye bedre enn de harde vonde.

Dere trenger ikke mer enn dette. Husk å ta med vann! Så er det selvsagt sjarmerende for eksempel med stormkjøkken (vi har med gassinnsats, og det anbefaler jeg). Da kan man steke pølser til middag og egg og bacon neste dag, og man kan koke vann til kaffe.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:04   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Veldig gode liggeunderlag er et must.

Vi telta med Guttungen for første, og siste, gang for to år siden. Guttungen er lett som ei fjær og sov som en stein. Sjøl kunne jeg grine av glede da Ernie ga opp og gikk og la seg i bilen utpå natta, for da kunne jeg bruke hans liggeunderlag i tillegg til mitt, og så ble det nesten behagelig nok til å sovne.

Vi har venner som telter mye - de har stort telt med to soveavdelinger (tre barn) i tillegg til en boavdeling. Soveavdelingene er så store at de kan ha sånne gode oppblåsbare madrasser i dem, og i boavdelingen kan man stå oppreist under taket. Skal jeg noensinne på telttur igjen, skal det være i et slikt telt.

:hotellmenneske:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:05   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kjenner dere noen som har hage og starte teltingen der?

Hiawata var helt fornøyd med å starte teltingen i hagen på hytta. Men det tør ikke jeg, på grunn av grevlingen.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.


Det er koselig med telt!

Vi har teltet flere enkeltovernattinger i Østmarka. Det er veldig lettvint. Det er mange som gjør det, og man trenger ikke nødvendigvis gå lenger enn til Ulsrudvann. Der er det i alle fall nok av folk, for å si det sånn, dersom man synes det er skummelt. Vi har ikke ligget der, men andre steder.

Man trenger et telt som ikke er så tungt å bære. De billigste teltene er gjerne tunge. Dere er jo 3 stk, og et 4-mannstelt er sikkert passe.

Det finnes liggeunderlag som blåser seg litt opp, og de er mye bedre enn de harde vonde.

Dere trenger ikke mer enn dette. Husk å ta med vann! Så er det selvsagt sjarmerende for eksempel med stormkjøkken (vi har med gassinnsats, og det anbefaler jeg). Da kan man steke pølser til middag og egg og bacon neste dag, og man kan koke vann til kaffe.

Takk for tips, både på mål og utstyr. Om vi nå skulle gå til anskaffelse av et telt (sånn etter å ha kanskje lånt et en gang), hva ser vi etter? Har du noen eksempler?

Og jeg er ikke helt overbevist om at det er koselig med telt, altså. Jeg har ikke sovet i telt siden jeg var 17. Da var jeg med som hjelpeleder på sommerleir med ungdomsklubben.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:09   #6
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Tur, villmarksbutikker osv har skikkelige telt. Det har vi. Vi har stort telt med plass til oppblåsbare madrasser.
Dra sammen med noen andre på tur kanskje? Øv på å sette opp teltet hjemme en gang. Legg lista lavt.
Det er veldig fint med telt altså.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:12   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.056
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hiawata var helt fornøyd med å starte teltingen i hagen på hytta. Men det tør ikke jeg, på grunn av grevlingen.


Takk for tips, både på mål og utstyr. Om vi nå skulle gå til anskaffelse av et telt (sånn etter å ha kanskje lånt et en gang), hva ser vi etter? Har du noen eksempler?

Nå har jeg ikke sjekket vekt her, men fjellteltene i sportsbutikk er sjelden veldig tunge. Det som er tungt er superbillige telt på Coop obs og slikt, og telt av den typen Inagh beskriver er ofte tunge, beregnet for bilferie. Jeg ville gjerne hatt et slikt telt til bilferie, men ikke om man tenker bære det med seg. Det blir nok bagasje for kun 1 natt, for å si det sånn.

Noe sånt som dette kanskje:
https://www.xxl.no/bergans-fjellbu-d...088488_1_style

Dette er fint, men kanskje hakket mer avansert enn dere trenger:
https://www.xxl.no/helsport-tunnelte..._style#details

Dette ville jeg tenkt var ok:
https://www.xxl.no/helsport-soldalen..._style#details

Ift mål: Det er flere fine steder i Østmarka som jeg tror dere vil føle er rimelig sivilisert altså. På Kattisa har jeg sett flere campe. Selv har vi campet på Sarabråten. Man kan jo også slå opp teltet midt i skogen, men det var kanskje det dere ikke ville.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:15   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Er ikke to av dem helt like? Vi må ha et telt hvor alle er i samme rom. Noe annet tør jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:17   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.527
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Jeg skal bare henge her litt, for jeg har lyst til å bli en telter, men jeg er jo langt derifra.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:18   #10
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Kan dere ikke låne et telt av noen til prøveturen?

Vi har møtt samme krav fra barna her og tenker hagetelttur med lånt utstyr første gangen.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:18   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.056
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er ikke to av dem helt like? Vi må ha et telt hvor alle er i samme rom. Noe annet tør jeg ikke.

Det er mulig, men da er det ulikt merke? Mener du det første og siste?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:21   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Kan dere ikke låne et telt av noen til prøveturen?

Kan dere ikke sende barnet med en annen familie på prøveturen?

(Telting er blant de tinga jeg rett og slett ikke gjør. All ære til deg som vil prøve!)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:22   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Kan dere ikke låne et telt av noen til prøveturen?

Vi har møtt samme krav fra barna her og tenker hagetelttur med lånt utstyr første gangen.

Jo, det må være noe sånt først. Kan ikke kjøpe et dyrt telt bare for muligens en gang.

Men det høres så fint ut å være en som telter og sånn.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er mulig, men da er det ulikt merke? Mener du det første og siste?

Ja,ulike merker, men ser veldig like ut, både i vekt og utforming. Men ikke i pris.

Hva gjør man med pute?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:24   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kan dere ikke sende barnet med en annen familie på prøveturen?

(Telting er blant de tinga jeg rett og slett ikke gjør. All ære til deg som vil prøve!)

Jo, søstern min og mannen er det mulig å sende ham med. Eller var, nå har de en ettåring.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:25   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.056
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo,
Ja,ulike merker, men ser veldig like ut, både i vekt og utforming. Men ikke i pris.

Hva gjør man med pute?

De fleste 3-4mannstelt i kategorien egnet for fjell og skogstur vil nok se ganske like ut. Det er nok en haug med smågreier som avgjør at noe likevel er dyrere. Det holder sikkert med et helt enkelt for dere, bare det ikke er for tungt som sagt.

Man ligger uten pute, eller stapper en fleecejakke under hodet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:28   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Vi har campingtelt, og der er det plass til luftmadrasser av den høye, sengelignende typen. Men det er jo overhodet ikke noe å bære med seg, knapt løfte ut av bilen. :P

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:29   #17
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Man tar da med pute. Selvfølgelig, om man bruker den slags da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:29   #18
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.239
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Kan Eldste min få bli med? Jeg telter nemlig ikke, men tenker at det kjekt for henne å få prøve teltovernatting.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:30   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.056
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Altså, det er jo veldig stor forskjell på å dra på campingferie med bil og å gå ut i skogen eller ta en øytur. Om dere skal på tur med bil, tar dere selvsagt med pute, da ville jeg hatt med luftmadrass også. Men jeg har ikke egentlig inntrykk av at det var planen?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 22:31   #20
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Å gå på tur med telt, og å telte et sted hvor man kan kjøre til er to helt forskjellige ting komfortmessig. Nå finnes mange gode tynne liggeunderlag. Soveposene er forresten noe av det jeg ville lagt penger i. Min venninne lå med dyne og laken i telt, på liggeunderlag.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no