Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 20:20   #81
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes den er litt kul, men ville aldri hatt den selv, for den dekker ikke mine vognbehov.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:30   #82
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes den er temmelig stygg, men den er veldig god å trille inne (på Babyshop her borte har de flere eks. stående for de handlende).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 22:58   #83
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Epiduralstativ.

Så bra sagt!!!!! Har enda tilgode å se en desingervogn som ser praktisk ut jeg, da!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 08:34   #84
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes, i likhet med Iset, at de vognene er temmelig redselsfulle.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 08:37   #85
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg elsker xploryen min Jeg liker den faktisk bedre enn Buggis også. Den er lettere å sette inni og ta utav bilen, og den er en drøm å trille. Den rommer mye i kurven under, og er sånnt sett mye bedre enn Buggis. Den tar seg greit fram i terrenget også. Jeg angrer ikke på at jeg valgte å prøve xploryen iallefall!

Det som er negativt er at det kan være litt trangt å sette barnet oppi vogna pga bylen, og liggestillingen er litt dårlig når man tar bort babyinnlegget...

Jeg hadde virkelig ikke sett for meg deg som en xplory-person!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 08:40   #86
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.



En sånn en ville dog ryggen min aldri godtatt, altfor tung.
Så jeg er glad det finnes lettere varianter. Buggisen har også 4 hjul. Og jeg synes de teller, enn om de er små
(vel til buggisen får du faktisk 4 store hjul også, så det blir som en vanlig 4-hjuling som den på bildet over her)

Jeg har en Emmaljunga som ser ut omtrent som Divines eksempel, og den er både lett og fin å trille.
Understellet er superlett, og selv jeg klarer å legge det sammen og bære det uten assistanse.
Perfekt for meg som er bitteliten og har slitt med dårlig rygg og bekken.
Så det trener ikke være xplory eller buggis for å være kjørevennlig!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 09:03   #87
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Så det trener ikke være xplory eller buggis for å være kjørevennlig!

Nei, men den må veie omtrent 9 kg. og da er det ikke så mange valg
Emmaljunga veier ikke det.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 10:09   #88
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Nei, men den må veie omtrent 9 kg. og da er det ikke så mange valg
Emmaljunga veier ikke det.

Nei, den gjør nok kanskje ikke det, det har du rett i.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 10:23   #89
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Ikke fin, ikke praktisk, og ser ut som at den skal falle fra hverandre etter fem humper....

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 11:58   #90
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes den er redselsfull. Hadde aldri kjøpt en selv.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 12:07   #91
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg har en Emmaljunga som ser ut omtrent som Divines eksempel, og den er både lett og fin å trille.
Understellet er superlett, og selv jeg klarer å legge det sammen og bære det uten assistanse.

Jeg har også Emmaljunga (classic sport) og elsker de vognene. Masse plass under og jeg synes de er lette og herlige å trille. Dessuten ser de ut som vogner. Hadde jeg vært baby er det ingen tvil om hva jeg ville valgt å sove i, heller en vogn som ser ut som en innbydende seng der man ligger litt skjult og har ly, enn en kontorstol der man humper i vei på et sykkelsete.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 12:13   #92
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.526
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei, jeg liker helt vanlige vogner jeg. Men det er ikke sånn at jeg snur meg og glaner om jeg ser en slik vogn heller.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 12:13   #93
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei, man har da folkeskikk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 20:14   #94
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

jeg vil ikke uttale meg før jeg har prøvd den. og det får jeg i morgen. min egen turkise stokkevogn.. gleder meg.. hvis jeg ikke liker den så gjør jeg ikke det.. hvis jeg liker den blir den nok det nye tilskuddet i familien.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 21:33   #95
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har også Emmaljunga (classic sport) og elsker de vognene. Masse plass under og jeg synes de er lette og herlige å trille. Dessuten ser de ut som vogner. Hadde jeg vært baby er det ingen tvil om hva jeg ville valgt å sove i, heller en vogn som ser ut som en innbydende seng der man ligger litt skjult og har ly, enn en kontorstol der man humper i vei på et sykkelsete.

Dessuten ser de ut som vogner. Hjelpes meg om designet på vogner og funksjonaliteten forbedres. Jeg personlig ville aldri ha valgt et Berganstelt av en vogn. Sorry,klarte ikke å dy meg .
Smaken som baken.

Jeg synes designet på Xplory er super lekkert . Har også hatt den. Sønnen elsket den,men jeg er mere fan av Buggisen.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 21:34   #96
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei. Lite pen.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 21:52   #97
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Utrolig ikke fin vogn

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 22:20   #98
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Hahaha, nå ELSKER jeg den vogna. Men så har jeg prøvd den også. Det eneste jeg ikke liker er at det er tungvint å bruke den i trapper siden man må smette inn ene delen av understellet, og det hadde jeg aldri giddet hver eneste dag (må gå med vogna i trappene her minst 2 ganger daglig).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 22:44   #99
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Den er grisekul. Hadde kledd meg perfekt!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 22:51   #100
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei, den synes jeg ikke er noe fin. Og den kan umulig være noe tess å trille i snø.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no