Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

2-delt vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-07, 12:54   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

2-delt vinterdress

Nå har vi jo fått litt snø. Og Christian er ute og står på ski. Han bruker 2-delt dress men på de er det jo ikke strikk under beina på som jeg er vant til å ha på de hele dressene. Skiskoene er jo helt lave. Hvordan er det da, bruker man sånne gamasjer for ikke å bli våt? Hva gjør dere? Han er jo ganske stor er 8 1/2 år.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 12:58   #2
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2-delt vinter dress.

Jeg bruker bare å sy på strikker. Eller så er det jo bare å ta i bruk gamasjer.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 13:26   #3
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: 2-delt vinter dress.

Gamasjer er jo veldig lurt!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 13:33   #4
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 2-delt vinter dress.

Heldige dere som har fått snø.

Vi har kjøpt barnegamasjer til begge de to eldste. De går opp til knærne og er veldig greie.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 13:47   #5
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 2-delt vinter dress.

Jeg har kjøpt Bergans gamasjer med dermizak vanntett membran. Størrelse junior kan brukes i mange år. Den har glidelås i hele fronten og kan tas av og på uten å ta av skoene. Dessuten er det en super ordning med stropper nederst, slik at gamasjene også kan brukes til sko uten snøring.

Jeg har slike selv og er kjempefornøyde! Enkelt å kippe på seg utenpå vanlige klær om man bare skal ut en kort tur med ungene.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 13:55   #6
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2-delt vinterdress

På reimas 2-delte er det strikk under bena. Den ene dressen til min snart 8-åring er reima. På den andre har jeg sydd strikker på.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 19:42   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 2-delt vinterdress

Nå har jeg kjøpt et par gamasjer. Satser på at det blir bra. Det er av merket Noreima tror jeg det var.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no