Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?
Ja, jeg planlegger å se det meste, også på dagtid. 21 17,21%
Ja, jeg vil nok følge med på nettet om dagen og se VM-studio om kvelden. 12 9,84%
Tja, jeg slenger vel innom noen nett- og TV-sendinger iblant. 18 14,75%
Ja, men det er bare enkelte disipliner jeg er interessert i. 8 6,56%
Jeg vil nok få med meg noe, men litt motvillig (fordi andre i husstanden er interessert). 9 7,38%
Nei, jeg er ikke interessert. 29 23,77%
Nei, jeg er så lite interessert at jeg aktivt vil gå inn for å slippe å se noe som helst. 17 13,93%
Hæ, skal det være VM? Hvor er Oddvar Brå? 7 5,74%
Annet 1 0,82%
Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 12:42   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

En liten avsporing ( ): Har du planer om å følge med på ski-VM i Oslo? Undersøkelse følger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:43   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Nei.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:44   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Nei, har ingen planer om det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:45   #4
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Ikke følge med på alt, men jeg gleder meg til å se på litt. Stafett er gøy.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:46   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Jepp jepp! Gleder meg, og har strikket heia Norge lue!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:46   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Kommer nok til å glo litt på ved anledning.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:50   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Jeg skal nok hykle frem litt interesse og en kopp kakao en eller to ganger for å glede minsten.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:52   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Meh. Er det den tiden nå igjen?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:53   #9
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Ja.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:53   #10
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Selvfølgelig. Vi hadde lyst til å reise hele familien, men det ble litt dårlig planlagt og gikk til slutt ut. Derfor har jeg sendt bort mann og et barn, og kvitter meg med et til til helgen slik at jeg kan vegetere i sofaen.

Det har jeg søren meg ikke gjort siden prebarn, må være vinteren for seks år siden, det? Da vi sov til 11 hver helgedag, stod opp, satt i pysjen til to-tiden, og fikk med absolutt alle skibegivenheter som rullet på skjermen.

Jeg er grassat heldig som har hjemmekontor, og kan få med meg alt som skjer i bakgrunnen når jeg vil.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:53   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Ja, har planer om å få sett noe av langrennsøvelsene (sprint og stafett) og kombinert. Gløtter vel innom nett-tv om jeg får tid på jobb.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:53   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Jepp

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:54   #13
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.838
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Jepp. Må få med meg skiskyting.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:55   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Svarte, jeg glemte å inkludere alternativet "Ja, jeg skal også se noen øvelser live".

Selv kommer jeg fra en familie av reinspikka (TV-)sportsidioter, og selv om både mannen og jeg er mer moderate, kommer vi nok til å følge med på en del. Jeg synes det er litt hyggelig å se på VM-studio og sånt (når det har gått bra, vel å merke ).

Under ski-VM i Trondheim i 1997 var vi ute i marka ved to øvelser - den ene gangen spilte jeg ved løypene, til og med, sammen med noen fra korpset vi gikk i.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:56   #15
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

av Teofelia. Jeg gikk faktisk i går og lurte på om du visste at det var VM på ski, etter at du demonstrerte hvordan det var mulig å være helt uvitende om at det var VM i fotball (jeg tror i hvert fall at det var det det var).

Jeg har forøvrig ikke tenkt å se VM på ski, men jeg har fått med meg at det begynner snart ettersom det var et intervju med en som heter Åsne Havnelid, som tydeligvis leder det hele, i Dagens Næringsliv i går eller forgårs.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:57   #16
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Jepp. Må få med meg skiskyting.

Skiskyting er ikke med i ski-VM.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:57   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Jepp. Må få med meg skiskyting.

Da må du nok vente litt til.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:58   #18
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Jeg jobber på en skole med fokus på idrett, så de har ordnet med storskjerm og prosjektor for de store begivenhetene. Er vel pent nødt til å følge klassen min.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:59   #19
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Det var ikke noe alternativ for Ja, jeg skal høre på radio.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:59   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Det var ikke noe alternativ for Ja, jeg skal høre på radio.

Nei, det var det visst heller ikke. Det var nok radiohateren i meg som blokkerte den muligheten. Vi får sidestille det med Internett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no