Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Se disse flotte lekestuene da!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-09, 14:54   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Se disse flotte lekestuene da!






De koster litt, men så flotte. Det hadde vært noe å ha i hagene.
Kommer fra Danmark.

Link til hjemmesiden: www.legehytten.dk

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)

Sist redigert av Grøten : 06-07-09 kl 15:01. Årsak: lagt til flere bilder.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 14:57   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Den var fin!!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:02   #3
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Vi har den lekehytta i hagen. Fikk en av de første prøvemodellene fra Danmark.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:03   #4
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den var fin!!

La til de andre typene de har også, og ja de er så fine.
På hjemmesiden er det noen få private bilder av folk som har sendt inn
etter kjøp. Å de blir så fine. Blomster i kassene osv.
Dumt at vi alt har så mye i hagen.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:04   #5
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Vi har den lekehytta i hagen. Fikk en av de første prøvemodellene fra Danmark.

Åhhhhhh...misunnelig...

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:05   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Vi har faktisk tenkt å bygge noe ala den borgen bare at det var et sjørøverskip med huske og sklie
Svigerfar fant tegning på den før han døde, og hadde startet å plannlegge.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:08   #7
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Åhhhhhh...misunnelig...

Mannen tuller med at det er jeg som har har fått dukkestue , har jo sydd gardiner, malt og styret veldig. Men den har så langt vært en suksess. Jentene og vennene deres er der nesten hele tiden, første overnatting er også unnagjort der.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:09   #8
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Vi har faktisk tenkt å bygge noe ala den borgen bare at det var et sjørøverskip med huske og sklie
Svigerfar fant tegning på den før han døde, og hadde startet å plannlegge.

Tenker det må jo være utrolig moro for ungene å ha slik.
Og flinke dere om dere skal prøve å bygge noe slikt.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:09   #9
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Jeg må innrømme at jeg falt pladask for dette mummihuset, jeg.
Ellers er det jo de som tar helt av og lager rett og slett små hus, da. Luksus for barn.

Eksempel:

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:13   #10
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Mannen tuller med at det er jeg som har har fått dukkestue , har jo sydd gardiner, malt og styret veldig. Men den har så langt vært en suksess. Jentene og vennene deres er der nesten hele tiden, første overnatting er også unnagjort der.

Hadde nok gjort som deg.
De er jo bare så fine. Et lite drømmehus.

Vi har et ganske stort lekehus i hagen. Må nok finne frem vaskeutstyr
og maling i løpet av sommeren.
Mine to gutter bruker det som borg, så har valgt å ikke gjøre så mye
med den.
Den var her da vi kjøpte huste. Den er isolert og har innlagt strøm, den var gjesterom for de som bodde har før.
Kan nok bli fin, men ikke på samme måte som disse altså.
De var liksom bare så gjennomført.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:17   #11
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg må innrømme at jeg falt pladask for dette mummihuset, jeg.
Ellers er det jo de som tar helt av og lager rett og slett små hus, da. Luksus for barn.

Eksempel:

Mummihuset var jo virkelig flott ja. Og selvlaget.
De andre også var jo helt rå.
Men fy for noen priser, den øverset i linken, var det en seng tro? 47000dollar.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:19   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Lekestua er forresten like populær blandt gutta i nabohusene. Litt artig da jeg overhørte leken i finværet her en dag. En nabogutt kom for å leke og ropte: "Vi kan være pokemon, også kamper vi!" Hvorpå ei annen jente sa: "Slutt å tull nå, du er faren og det er din tur å skifte på babyen" Snakk om å komme seg tilbake til virkeligheten.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:26   #13
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Lekestua er forresten like populær blandt gutta i nabohusene. Litt artig da jeg overhørte leken i finværet her en dag. En nabogutt kom for å leke og ropte: "Vi kan være pokemon, også kamper vi!" Hvorpå ei annen jente sa: "Slutt å tull nå, du er faren og det er din tur å skifte på babyen" Snakk om å komme seg tilbake til virkeligheten.

Unger sier så utrolig mye bra.
Som min sønn og ei jente på begge 7 år, driver å leker ute i hagen.
Hun har en favorittdukke, den har navn og ekte babyklær osv.
Hun sitter å steller dukka som den var ekte, så kommer min sønn og sier han også vil ha en dukke.
Hun ser opp på han og svarer: " Samma for meg, men da får du gi den pupp sjæl."
Noe sier meg at likestillingn i alle fall er på god vei inn i fremtiden.

Lekestua her blir også masse brukt, men når det bare er gutter her går det mest i fengsel osv.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:31   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Åh, små Lalandia-hytter!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:49   #15
anne75
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 8
anne75 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Man skulle vært gift med en snekker.......

anne75 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 19:20   #16
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se disse flotte lekestuene da!

Kjempefine

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no