Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-11, 12:51   #41
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Jeg tenker forskjellig når man har en dress og når man skal kjøpe en ny. Hvis du hadde hatt en i str 92 liggende ville jeg sagt at den sannsynligvis holder det meste av vinteren og at du ikke trenger å kjøpe ny, det kommer jo salg på nyåret. Men når du skal kjøpe en dress nå, ville jeg tenkt så stor som mulig uten at det hemmer bevegelse slik at den holder sesongen gjennom og litt neste høst hvis du har flaks.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 12:55   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tenker forskjellig når man har en dress og når man skal kjøpe en ny. Hvis du hadde hatt en i str 92 liggende ville jeg sagt at den sannsynligvis holder det meste av vinteren og at du ikke trenger å kjøpe ny, det kommer jo salg på nyåret. Men når du skal kjøpe en dress nå, ville jeg tenkt så stor som mulig uten at det hemmer bevegelse slik at den holder sesongen gjennom og litt neste høst hvis du har flaks.

Jeg synes slett ikke alle foreldre er flinke nok til å se dette siste poenget ditt. Noen unger virkelig svømmer jo i dressen sin på begynnelsen av sesongen, og klarer overhodet ikke å leke som de ellers hadde hatt mulighet til. Dette har vært svært vanlig i de barnehagene ungene mine har gått i hvert fall.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 13:01   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes slett ikke alle foreldre er flinke nok til å se dette siste poenget ditt. Noen unger virkelig svømmer jo i dressen sin på begynnelsen av sesongen, og klarer overhodet ikke å leke som de ellers hadde hatt mulighet til. Dette har vært svært vanlig i de barnehagene ungene mine har gått i hvert fall.

Jeg synes det er helt greit at barna vokser ut av dressen i løpet av sesongen, og ikke bruker hele vinteren på å vokse i den.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 14:31   #44
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes slett ikke alle foreldre er flinke nok til å se dette siste poenget ditt. Noen unger virkelig svømmer jo i dressen sin på begynnelsen av sesongen, og klarer overhodet ikke å leke som de ellers hadde hatt mulighet til. Dette har vært svært vanlig i de barnehagene ungene mine har gått i hvert fall.

Unger med alt for tunge, alt for store dresser er ikke noe særlig. Spesielt ikke når de er små. Det samme gjelder sko som er alt for store å vokse i slik at de bare snubler. Det tåles mer vokserom etterhvert som de blir større, men spesielt ettåringene bør ikke ha mer klær enn de kan bære.

Jeg må sannsynligvis ut etter ny pluttedress til vinteren, jeg satset på str 98 i ticket, og den tror jeg passer bedre neste år. Jaja.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 19:25   #45
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Minstemor fylte to år i måndeskifte mai/juni. Hun brukte str 80 i Reima tec babymodell hele sist vinter og på våren vinteren før. Hun er ca 90 cm nå, vil jeg tro. Jeg kjøpte Reima tec vinterdress i str 92 til henne i våres (april, tror jeg). Jeg har ikke prøvd den på henne enda, men hun svømte i hvertfall i den da den ble kjøpt inn (tipper hun var 84 cm på det tidspunktet. Jeg føler meg rimelig trygg på at dressen vil passe hele vinteren, om hun ikke skyter veldig fart. Min erfaring er at babymodellene generelt holder til barnet er betydelig høyere, enn de med strikk i livet i tilsvarende størrelse. Mellomste brukte i hvert fall 98 i babymodell til han var langt over meteren. Det gjelder både Reima og Reflex. Jeg synes det er kjipt med altfor store dresser på små barn. Større unger tåler bedre at det er litt ekstra å voske i.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:01   #46
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Jeg liker heller ikke for store klær på barn, og spesielt ikke på de minste, hvor jeg synes en for stor dress hindrer bevegeligheten.

Snuppa har hatt vårdress i 92, men den er fortsatt litt for stor. Jeg kjøpte ny vinterdress til henne på tampen av sesongen i fjor, i 86, og tipper den vil holde i hvertfall i begynnelsen av vinteren, og deretter har vi en i 92 på lur. Hovedproblemet er som nevnt at dressen blir for kort i beina slik at det blir glipe mellom dress og sko, selv om den passer ellers.

Dere som har toåringer: Hvilken klesstørrelse bruker de? I bruker stort sett 86 i det meste, og hun er nok 86-87 cm lang og mellom 11 og 12 kg. Hun er forholdsvis langbeint, og smal, og større klær hadde ikke funket. Allikevel virker det som om folk får sjokk når de hører at hun "bare" bruker 86?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:11   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.


Dere som har toåringer: Hvilken klesstørrelse bruker de? I bruker stort sett 86 i det meste, og hun er nok 86-87 cm lang og mellom 11 og 12 kg. Hun er forholdsvis langbeint, og smal, og større klær hadde ikke funket. Allikevel virker det som om folk får sjokk når de hører at hun "bare" bruker 86?

Poden brukte 86 til han var over 2,5 år. Og noen av buksene i 86 er enda i bruk som kortbukser. Ingen av mine er store for alderen, og de fleste barn vi kjenner på samme alder er større. Men noen må befinne seg i nedre del av normalområdet også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:14   #48
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Poden brukte 86 til han var over 2,5 år. Og noen av buksene i 86 er enda i bruk som kortbukser. Ingen av mine er store for alderen, og de fleste barn vi kjenner på samme alder er større. Men noen må befinne seg i nedre del av normalområdet også.

Ja, det var det med normalområdet, da. Jeg er nok litt farget av at nesten alle barna som er like gamle som I, er større enn henne, og mye større enn snittet. Hun har ligget stabilt på 25-percentilen, men har strukket seg en god del de siste månedene, så nå vet jeg faktisk ikke hvor hun ligger. Men hun har ikke enormt store foreldre, og ser ut til å fylle hele seg på en utmerket måte.

Men det føltes rart å kjøpe Skogstad-jakke i str. 1 (visstnok 1 år) til henne, og se at den var passe stor.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:17   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Minsten er snart 16 måneder, og er forbivokst av min venninnes sønn som er 8 måneder. Men sånt er vi vant til. Poden på straks seks år må gi bort bukser han ikke vokser inn i viddemessig, til kompisen på fire år. Han er lavest i klassen, og særlig jentene er digre i forhold.

Skogstad er stort i størrelsen. Poden har 4 år i Skogstad og Bergans.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:24   #50
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Jenta di er vel noen uker yngre enn minstemor hos oss. Sistnevnte er 11,7 kg og ca 90 cm. Hun bruker både 86 og 92 i klær. Jeg synes verken hun er rund eller tynn og det er flere andre på samme alder i barnehagen som er omtrent samme størrelsen

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:51   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Min sønn blir 3 år om noen uker. Han har enda en bukse i 86 som passer helt fint! Han bruker nå generelt 92 i bukser, 98 blir alt for langt. Han har forresten Skogstad jakke i str 2, kunne ikke hatt større.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 22:15   #52
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Plutten på 2,5 år bruker stort sett str 92. Det jeg kjøper nå, kjøper jeg i str 98, men det er litt stort til han. Han er drøyt 90cm (ikke helt enig i å bli målt må vite) og 13 kg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:46   #53
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Har kjøpt 92 til min sønn som er 2,5 år. han er normal i høyde og bruker 92/98 i klær til vanlig. 98 dressen var enorm til han, lang i armer og bein og utrolig vid, kan ikke se for meg at det hadde vært praktisk for han og lekt med den.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:50   #54
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

prøvde reimadressen til klumpen fra i fjor, på han i kveld og den er i 98 og passer kjempe fint enda.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 20:22   #55
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

prøvde reimadressen til klumpen fra i fjor, på han i kveld og den er i 98 og passer kjempe fint enda.

Jeg skal kjøpe 98 til min sønn som er bittelitt yngre enn din.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 20:29   #56
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Min straks 2 åring bruker 92 nå. 86 buksene blir for korte i beina. Men regnklær fra name it i 86 funker enda fint.
92 i høst/vår dress fra Name it, Bergansklær i str 2 år, ullklær ble kjøpt i 90 nå. Men de i 80 passer enda sånn passe.
Hun er nok rundt 13 kg, og hvor lang, det aner jeg ikke...

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 22:05   #57
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Min toåring på 90 cm bruker 86 i reima høstdress. Den er egentlig mer enn stor nok, men er av den eldre typen. Beregnet vinterdress i str 92 til han, også av den eldre typen. Men Reima passer ikke fasongen hans. Storebror hadde ifjor ny reimadress str 134, den begynte å bli for liten da, selv om han fint brukte 128 i alt annet. I år er den altfor liten... Så de er nok ikke like store som før.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 22:12   #58
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

.

Dere som har toåringer: Hvilken klesstørrelse bruker de? I bruker stort sett 86 i det meste, og hun er nok 86-87 cm lang og mellom 11 og 12 kg. Hun er forholdsvis langbeint, og smal, og større klær hadde ikke funket. Allikevel virker det som om folk får sjokk når de hører at hun "bare" bruker 86?

Min toåring, førdt sist i mai, ligger på 25% percentilen. Men han har strekt seg så er ca 90 cm nå. Vekt varierer etter sykdomsbildet (kronisk diare), tror han ligger rundt 11-11.5 kg nå. Vi har akkurat begynt med 92 i bukser og bodier, ellers hadde det blitt for kort for han. Men han er såpass smal at han bruker 86 i gensre. Yttertøy i str 92, utenom jakker hvor han har 80 og 86. Kjøpte dog Troll regntøy i 92 og det svømmer han i, i forhold til Didrikson og Abeko som passer fint... Satser på 92 i vinterdress fra Reflex og Polarn o Pyret.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:19   #59
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

I fjor brukte min gutt 86-92. noe i 98. i år(3 år) bruker han 98, noe i 104.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:05   #60
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken størrelse på Reima tec dressen til jente 2,5 år

Reima er litt stor i str, så jeg har tatt str som er dem nærmest i høyde. Minstemor på 3,5 år snart, kan bruke sin dress i 92 i år også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no