Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-14, 20:16   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Bra service!
Guttungen har Uggs og de blir ikke sånn. Han er typen som vasser rett ut i vannpyttene så våte uggs har vi god erfaring med, men skjoldene går bort når de tørker.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 20:18   #22
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Wow, det var service.

Frøkna sine er også slik, men jeg har gjort som Sol, børstet de med en børste for semsket skinn.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 20:56   #23
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Storesøster sine har også blitt slik, jeg blir egentlig overrasket over at de ikke skal bli slik.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 21:05   #24
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Men de skal virkelig ikke være slik altså. Jeg er veldig lettet over svaret jeg fikk.

Våre har også blitt våte men de har alltid gått tilbake til orginalfarge så fort de har tørket. Jeg har aldri vasket med noe, kun impregnert.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 21:11   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Så flott med så god kundeservice!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 09:14   #26
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Hurra for super kundeservice!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 09:25   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Så bra. Håper det ordner seg da.

Jeg var forresten innom en skobutikk som solgte Uggs og spurte om den sprayen som selges for Uggs men de hadde ikke den. Jenta som jobbet der sa at det vare bare å bruke vanlig impregneringsspray. Spent på hvor lenge "våre" Uggs lever.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 11:22   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Så bra kundebehadling. Og litt godt å se for jeg har sluttet handle der delvis etter to ikke like ok opplevelser.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 22:55   #29
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Bare oppdaterer tråden med å si at vi fikk nytt par Ugg. De var helt enige i at det mørke område selvfølgelig skal forsvinne og gå tilbake til normalt når de tørkes. De kunne ikke forklare hvorfor det hadde skjedd men bare beklaget og tok paret tilbake og erstattet med nytt par.

Så da håper jeg jo ikke samme skjer igjen. Vi har jo ikke opplevd dette tidligere. Jeg har nå gått tilbake til den gamle impregneringen fremfor Ugg sin.

Veldig grei kundeservice i alle fall.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-14, 22:27   #30
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Uggs - kan dere som har erfaringer med Uggs ta en titt?

Så flott, da vet jeg dette til senere. Storesøster sine er så slitt og er på siste verset uansett så vi gidder nok ikke å gjøre så mye med det nå.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no