Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsete til 2 1/2 åring - forovervendt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 19:43   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilsete til 2 1/2 åring - forovervendt

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nå lærte jeg noe nytt! Dvs oppdaget et nytt produkt.

Jeg har hatt så kvaler med sete til puddingen som sitter forovervendt (dessverre). Hun er 2 1/4 år og veier 16 kg, men er bare såvidt over 90 cm høy (derav navnet). Og Maxi-Cosien går bare til 19 kg, og jeg synes hun sitter litt trangt i det.

Men nå skal det bli Recaro etter hvert ja!

(Hva ville dere valgt idag - Maxi-Cosi Priori som jeg har idag, eller gått direkte på Recaroen idag?)

Recaro!!!!

Vi gikk fra izi forovervent til recaro, men hadde jeg vist det jeg vet i dag hadde jeg gått direkte fra bakovervent til recaro!!!!!

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:59   #22
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilsete til 2 1/2 åring - forovervendt

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


(Hva ville dere valgt idag - Maxi-Cosi Priori som jeg har idag, eller gått direkte på Recaroen idag?)

Recaro Start, og helst i går.
Bedre med 3pkt enn 5pkt til forovervendte barn.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 20:46   #23
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete til 2 1/2 åring - forovervendt

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Recaro Start, og helst i går.
Bedre med 3pkt enn 5pkt til forovervendte barn.

*Stoler veldig på Stikka-guruen*

OK, hvem fører vidunderet i Oslo?

Innrømmer gjerne - barnevogner kan jeg. Bilseter derimot, lite peiling.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 20:53   #24
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilsete til 2 1/2 åring - forovervendt

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

*Stoler veldig på Stikka-guruen*

OK, hvem fører vidunderet i Oslo?

Innrømmer gjerne - barnevogner kan jeg. Bilseter derimot, lite peiling.

Baby kos.

Der bestilte jeg vårt fra .


Barnas hus hadde den på tilbud i forige uke. vet ikke om det er enda...

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:08   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete til 2 1/2 åring - forovervendt

Tilbud fremdeles!

Jeg var på BarnasHus.no og sjekket kampanjen deres, men jeg må jo si at ved første øyekast så så jo Young Sport setet mer hensiktsmessig ut til en som bare er litt over 2 år, i og med at det har avtagbar 5-punktssele? Jeg stoler nemlig ikke helt på at puddingen sitter i ro med bare bilbeltet, lille makken.

Det Start-setet, er det den med CD-spiller dere mener? (det er jo bare unødvendig; de har hodetelefoner til lydbøker/DVDspiller)? Den så jo kanskje litt vond ut å sitte i for en som er så liten? Kan den vinkles bakover? (barna har individuelle seter bak der man kan legge ryggen litt bakover, og da er det jo greitt om barnesetet også kan vinkles)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:39   #26
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilsete til 2 1/2 åring - forovervendt

Recaro Start kan justeres litt bakover i hvilestilling. Den har jo også beltelås så selen skal jo sitte fast over barnet, ikke kunne dras ut slik som bilens belte normalt kan.

Du kan jo teste der de selger stolen. Butikker med bilsikringsutstyr har jo vanligvis en stol som man kan teste monteringen på. Da ser du jo om du synes hun sitter godt fast.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no