Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nye triller med liggestilling?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-08, 17:46   #21
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Nå har ikke jeg sett OTH sammenlagt, men jeg synes ikke InStepen er lang/stor til å være ei sportsvogn, men det er klart; den er jo større enn ei trille da
Den er heldigvis ikke så tung, så egentlig helt kurant å drasse på.

  Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 20:38   #22
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Skulle egentlig hatt noe så konkret som ei vogn som passer i bagasjerommet på en VW Touran når begge ekstrasetene bak er slått opp. Så egentlig noe i Zapp-storleik. Så vi får se. Men for andre som skal på sydenferie og sånt, så kan og bør jo vogna kanskje være større og mer solid. Spesielt med tanke på underlag ja.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 21:54   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Hvis du knepper av bakhjulene og setter den på høykant så tror jeg faktisk du ville fått plass

  Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 19:25   #24
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Jeg har en OTH fra før men kjøpte en Titanium Breeze i dag, for å ha liggende i bilen og til shopping.
Den er lett, god å trille og blir liten sammellagt. Den har god liggestilling og er ganske rosmlig i sittedelen synes jeg. (Ikke så lang rygg, men relativt bred.)
Handlekurven er liten, men jeg hang posene på håndtakene.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 19:42   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Jeg har en OTH fra før men kjøpte en Titanium Breeze i dag, for å ha liggende i bilen og til shopping.
Den er lett, god å trille og blir liten sammellagt. Den har god liggestilling og er ganske rosmlig i sittedelen synes jeg. (Ikke så lang rygg, men relativt bred.)
Handlekurven er liten, men jeg hang posene på håndtakene.

Høres bra ut. Satser på at det blir noe sånt etter hvert ja. Lillesøster bør kunne ligge når hun enda ikke sitter.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 13:13   #26
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Jeg har en OTH fra før men kjøpte en Titanium Breeze i dag, for å ha liggende i bilen og til shopping.
Den er lett, god å trille og blir liten sammellagt. Den har god liggestilling og er ganske rosmlig i sittedelen synes jeg. (Ikke så lang rygg, men relativt bred.)
Handlekurven er liten, men jeg hang posene på håndtakene.

Mulig det står i tråden (men jeg fant det ikke i farta...), men hvor mye koster Titanium Breeze? Og hvor kjøpte du den?
Er den god å trille? Syntes hjulene på sånne små triller "henger" seg litt opp..

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 19:19   #27
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Mulig det står i tråden (men jeg fant det ikke i farta...), men hvor mye koster Titanium Breeze? Og hvor kjøpte du den?
Er den god å trille? Syntes hjulene på sånne små triller "henger" seg litt opp..

Jeg betalte 1155,- på Barnas Hus.
Hjulene henger ikke på den måten som de gjorde på den forrige paraplytrilla jeg hadde.
Jeg er bortskjemt med OTHs trillecomfort, men synes ikke Breeze var så verst faktisk.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:17   #28
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Jeg betalte 1155,- på Barnas Hus.
Hjulene henger ikke på den måten som de gjorde på den forrige paraplytrilla jeg hadde.
Jeg er bortskjemt med OTHs trillecomfort, men synes ikke Breeze var så verst faktisk.


Takk for svar!
Tror du den vil passe til en 2 åring? Som sovevogn i syden?

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:10   #29
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Takk for svar!
Tror du den vil passe til en 2 åring? Som sovevogn i syden?

T
ja... Jeg har kjøpt den som sentervogn til min snart 2-åring.
Den er sikkert ikke all verden på sand og brostein, men helt ok på asfalt, heller og andre litt ru flater.
Hvor lang er 2-åringen din? Den er ikke så kjempelang i ryggen, men går greit med dateren min ihvertfall.
Jeg hadde helt klart brukt den som sydenvogn hvis vi skulle dit nå. Prisen er inkludert regntrekk, fotpose og transportbag og sistnevnte er det jo ikke mange triller som har.
Liggestillingen er ikke helt flat, men mer enn god nok til å sove i.
Vognen har ikke bumperbar (sånn stang over), men den har integrerte seler.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 10:14   #30
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Pio, har du hatt Zapp? Jeg lurer litt på forskjellene mellom Zapp og Breeze, for den ser jo unektelig smart ut!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 10:24   #31
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Pio, har du hatt Zapp? Jeg lurer litt på forskjellene mellom Zapp og Breeze, for den ser jo unektelig smart ut!

Jeg har ikke hatt Zapp, men har vurdert den opp mot Breeze.
Zappen har ikke liggestilling, kun oppreist sittestilling og det gjorde den uaktuell for min del.
Zappen har større handlekurv en Breezen. ( Den er veldig liten på Breeze, men jeg henger poser på håntakene så lenge det ikke er så tunge ting. )
Trillekomforten er omtrent den samme.
Sammenslått mener jeg at zappen er veldig smal og lang, men Breezen er litt kortere og litt bredere.
Begge er gode paraplytriller, men for meg var det avgjørende å ha liggestilling, samt at regntrekk, transportbag og fotpose er inkludert ved kjøp av Breeze å da da ble det den.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 10:29   #32
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Jeg har hatt Zapp, det er derfor jeg spør. Vekta er jo lik, men liggestillingen er gull verdt til mindre barn. Jeg tenkte bla. på hjul/trillekomfort, hvor lett den er å legge sammen (jeg ble aldri venn med Zappen der) og størrelse sammenlagt.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 10:42   #33
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Jeg har hatt Zapp, det er derfor jeg spør. Vekta er jo lik, men liggestillingen er gull verdt til mindre barn. Jeg tenkte bla. på hjul/trillekomfort, hvor lett den er å legge sammen (jeg ble aldri venn med Zappen der) og størrelse sammenlagt.

Jeg har hørt andre som har hatt Zapp har vært veldig fornøyd med Breeze. Den er som sagt større sammenlagt, men det spilte ingen stor rolle for min del.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 11:40   #34
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Jeg har ikke hatt Zapp, men har vurdert den opp mot Breeze.
Zappen har ikke liggestilling, kun oppreist sittestilling og det gjorde den uaktuell for min del.
Zappen har større handlekurv en Breezen. ( Den er veldig liten på Breeze, men jeg henger poser på håntakene så lenge det ikke er så tunge ting. )
Trillekomforten er omtrent den samme.
Sammenslått mener jeg at zappen er veldig smal og lang, men Breezen er litt kortere og litt bredere.
Begge er gode paraplytriller, men for meg var det avgjørende å ha liggestilling, samt at regntrekk, transportbag og fotpose er inkludert ved kjøp av Breeze å da da ble det den.


Høres veldig bra ut. Takk for rapport. Har solgt min Zapp nå, fordi jeg tenkte på noe sånt som denne.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 11:42   #35
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Pio: Hadde de andre farger enn sort der du kjøpte din?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 11:49   #36
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

T
ja... Jeg har kjøpt den som sentervogn til min snart 2-åring.
Den er sikkert ikke all verden på sand og brostein, men helt ok på asfalt, heller og andre litt ru flater.
Hvor lang er 2-åringen din? Den er ikke så kjempelang i ryggen, men går greit med dateren min ihvertfall.
Jeg hadde helt klart brukt den som sydenvogn hvis vi skulle dit nå. Prisen er inkludert regntrekk, fotpose og transportbag og sistnevnte er det jo ikke mange triller som har.
Liggestillingen er ikke helt flat, men mer enn god nok til å sove i.
Vognen har ikke bumperbar (sånn stang over), men den har integrerte seler.

2 åringen min var 86 cm på kontroll i april, så han er ikke av de største.
Tror jeg må kjøpe den...

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 11:57   #37
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Pio: Hadde de andre farger enn sort der du kjøpte din?

Jepp. Lime, rød og turkis. Jeg kjøpte lime. Fin sommerfarge.

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

2 åringen min var 86 cm på kontroll i april, så han er ikke av de største.
Tror jeg må kjøpe den...

Da tror jeg den passer helt fint. Jenta mi bruker 92 + i tøy, og hun har grei plass i den.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 12:26   #38
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Begge er gode paraplytriller, men for meg var det avgjørende å ha liggestilling, samt at regntrekk, transportbag og fotpose er inkludert ved kjøp av Breeze å da da ble det den.

Bare sånn at det er sagt, så er regntrekk og transportbag inkludert i prisen på Zapp også.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 12:51   #39
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Bare sånn at det er sagt, så er regntrekk og transportbag inkludert i prisen på Zapp også.

Og adaptere til bilsete.

Hvordan er fotposen til Breeze?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 13:18   #40
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Bare sånn at det er sagt, så er regntrekk og transportbag inkludert i prisen på Zapp også.

Javel.

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Og adaptere til bilsete.

Hvordan er fotposen til Breeze?

Adaptere til bilsete er det ikke på Breeze.

Fotposen er i samme stoff som vognen og virker helt ok, men som navnet tilsier så dekker den jo bare skoene og litt av bena til barnet.
Veldig praktisk hvis man skal ha pose oppi vil jeg tro. Har ikke prøvd den enda.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no