Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nye triller med liggestilling?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-08, 19:20   #41
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Så på lime på nettet. Tror det blir en sånn her også. Har dessuten en veske som matcher det ....

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 19:22   #42
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Nå er jeg skikkelig trøtt tror jeg. Jeg lurte på hvorfor Electronica hadde startet en tråd som het "Amme trillinger i liggestilling?".

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 19:48   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg kjenner Elecronica som en tolerant dame, så kuppingen går nok helt fint.

Hvor kjøper man en slik InStep -sak og hva ca ligger den på i pris?

Det var en InStep til salgs her inne. :åpplyser: Jeg vet ikke om den fortsatt er det, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 20:35   #44
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.667
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nå er jeg skikkelig trøtt tror jeg. Jeg lurte på hvorfor Electronica hadde startet en tråd som het "Amme trillinger i liggestilling?".

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 20:43   #45
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Og enda trøttere; Det tok en stund før jeg skjønte at det er teknisk umulig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 20:49   #46
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Akkurat, ja ...

Så å satse på og kun ha med trille til en ettåring når vi skal på ferie i Italia er kanskje dumt? Spesielt når vi tenkte basere oss på at han kan ta luren sin der på dagen, så kan vi voksne trille ham rundt med oss på museum og sånt.

Jeg har ikke lest alle de andre svarene, men det er denne typen vogn som mer eller mindre alle italienere har så midt svar er at dere kommer å overleve det. Nå fikk jeg ikk emed meg hvor gammelt barnet er, men noe som er viktig er også at vognen er luftig og at det ikke blir for klamt i den. Vi har aldri hatt med noe annet enn trille når vi har vært i Italia (og det er mange ganger) og det har gått mer enn bra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 12:20   #47
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har ikke lest alle de andre svarene, men det er denne typen vogn som mer eller mindre alle italienere har så midt svar er at dere kommer å overleve det. Nå fikk jeg ikk emed meg hvor gammelt barnet er, men noe som er viktig er også at vognen er luftig og at det ikke blir for klamt i den. Vi har aldri hatt med noe annet enn trille når vi har vært i Italia (og det er mange ganger) og det har gått mer enn bra.

Han er litt over et år når vi drar. Hva slags trille er det dere har brukt da? Det de andre har advart mot er blant annet at de små hjulene er ugreie på brostein, som jeg ser for meg at det er mye av i Toscana.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 12:28   #48
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Kanskje det kan være lurt å invisere i en Breeze siden vi skal til Italia i juni istedet for å drasse på S3 Lille vil da være 7 1/2 måned og sikkert vent seg til å sitte i sportsdelen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 12:33   #49
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Han er litt over et år når vi drar. Hva slags trille er det dere har brukt da? Det de andre har advart mot er blant annet at de små hjulene er ugreie på brostein, som jeg ser for meg at det er mye av i Toscana.

Nå er gutten min 5 år så jeg husker ikke eksakt hva trillen het og den var jo i tillegg ikke så flott som dagens triller. Den har doble små hjul. De aller minste hjulene er ikke bra, det er jeg enig i (vi har f.eks. en trille uten kalesje osv som vi betalte 150 kr for og den skulle ikke ha fungert), men de fleste går nok bra. Det er selvsagt ikke helt optimalt å trille, men man løper jo ikke rundt og verdien av en vogn som tar liten plas spå hotellrommet, på flyet, i taxien, i leiebilen og som i tillegg lufter bra i varmen er større en litt problemer med brostein. Syns jeg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 21:44   #50
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Kanskje det kan være lurt å invisere i en Breeze siden vi skal til Italia i juni istedet for å drasse på S3 Lille vil da være 7 1/2 måned og sikkert vent seg til å sitte i sportsdelen.

Jeg ville ikke valgt den vogna som eneste vogn på ferie til en som var så liten. Jeg var på Barnas Hus i dag og så Zapp og Breeze side om side. Breeze er lettere og slå sammen synes jeg, men blir litt større sammenlagt. Hadde ikke med unge, så jeg fikk ikke testet hvor god den var i liggestilling med barn oppi. Breeze er litt mere "plastikk" enn Zapp føler jeg, og Zapp har en god del lenger rygg i sittestilling og passer bedre til litt større unger som ikke skal sove.

Breeze er sikkert verdt prisen sin den, men tror ikke jeg bytter ut Zappen til fordel for den når jeg har sett dem ved siden av hverandre. Da tar jeg heller Brio Race vogna på akkurat den ferieturen vi skal i år pga. liggestillingen.


Sist redigert av Elisabet : 09-05-08 kl 22:22.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 17:27   #51
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Titanium Breeze Deluxe Stroller


Colours: Black, Silver, Army and Lime
Love the Quinny Zapp but want a recline? Then the Titanium Breeze is the answer!
The Titanium Baby Breeze is equipped with all luxury you could think of.
An adjustable back rest, a detachable safety bar, a roomy storage basket, a sun canopy, raincover and transport bag: The Breeze has it all!
The chassis is made of lightweight aluminium.
The specially designed chassis makes for a compact fold and the parent can walk normally without stepping on the back of the stroller.
The seat fabric is a sturdy, easy to maintain polyester.
Characteristics
  • Appropriate for ages 3 months and up
  • Robust aluminium chassis
  • Comfortable seat with adjustable recline
  • 5-point safety harness
  • Tall handles
  • Lockable, treaded 5.5" wheels
  • Storage basket, detachable safety bar, raincover, canopy and transport bag included
  • Weight 6 kg.
    Fra Ebay



Vil bare si i fra om at denne trillen er på sommersalg hos Barnas Hus til 899kr. Jeg kjøpte den i dag og er veldig fornøyd.

http://www.barnashus.no/index.php?op...d=6&Itemid=412

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 18:21   #52
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Vil bare si i fra om at denne trillen er på sommersalg hos Barnas Hus til 899kr. Jeg kjøpte den i dag og er veldig fornøyd.

http://www.barnashus.no/index.php?op...d=6&Itemid=412

Høres bra ut. Får ta oss en tur på mandag tipper jeg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 19:21   #53
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Vil bare si i fra om at denne trillen er på sommersalg hos Barnas Hus til 899kr. Jeg kjøpte den i dag og er veldig fornøyd.

http://www.barnashus.no/index.php?op...d=6&Itemid=412

Får man Breezen med som håndbagasje på flyet da, kanskje?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 19:33   #54
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Får man Breezen med som håndbagasje på flyet da, kanskje?

Det vet jeg ikke. Hvor stort kan det være for å være håndbagasje?
Kan gjerne måle.

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:03   #55
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Vi har trillet zappen stort sett overalt, og den fungerer helt greit under de aller fleste forhold. Det eneste minuset jeg ser ved den er manglende liggestilling (vet du vil ha liggestilling, Electronica, ville bare påpeke det til andre som evt var interessert i Zapp). vi var på ferie i 2 uker med bare Zapp da S var 15 måneder uten problemer. Enten sov han sittende eller vi "tippet" den bakover mot en benk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:45   #56
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Det vet jeg ikke. Hvor stort kan det være for å være håndbagasje?
Kan gjerne måle.

Her fant jeg standardmålent på håndbagasje, i tillegg må den veie under 8 kilo;

Vanlige mål er 56 cm x 45 cm x 25 cm

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 22:01   #57
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Her fant jeg standardmålent på håndbagasje, i tillegg må den veie under 8 kilo;

Vanlige mål er 56 cm x 45 cm x 25 cm


Den veier 6 kilo, men jeg tviler på at den er under de målene. Skal sjekke når jeg har pakket trillen i bagen.

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 22:16   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Hvordan er den i polstringen? Jeg syns at så mange triller er harde å ligge i, og så må man dra på et teppe og stappe oppi og, ja.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 13:01   #59
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Her fant jeg standardmålent på håndbagasje, i tillegg må den veie under 8 kilo;

Vanlige mål er 56 cm x 45 cm x 25 cm


Den måler ca 70cm x 30cm x 30cm, så den er litt for stor som håndbagasje.

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 13:03   #60
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan er den i polstringen? Jeg syns at så mange triller er harde å ligge i, og så må man dra på et teppe og stappe oppi og, ja.

Jeg synes egentlig den var helt grei i forhold til polstring. Ikke av de hardeste. Men jeg har seat-insert i den og da blir den jo enda mykere. Trillen kan fint legges sammen med det i.

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no