Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp ang Nexus7 og Minecraft

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-13, 23:08   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hjelp ang Nexus7 og Minecraft

Min datter er lettere fortvilet (rettelse: VELDIG fortvilet) over at hun ikke får inn minecraft på den nye Nexus 7 (Asus). Vi fikk følgende melding opp:
Chrome for Android støtter ikke dette programtillegget.
Hun har konto som virker på pcæ\ en hennes men ikke på dette nettbrettet. Hvordan kan jeg få det til? Trenger t-skjehjelp. Jeg blir VELDIG glad hvis noen kan hjelpe!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 00:16   #2
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp ang Nexus7 og Minecraft

Ingen som vet?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 00:18   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp ang Nexus7 og Minecraft

Prøv en annen nettleser enn Chrome?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 01:23   #4
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp ang Nexus7 og Minecraft

Regner med at hun må kjøpe app'en og bruke den. Pc-versjonen vil jo ikke fungere på en ikke-pc, altså nettbrett som har android os.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 10:20   #5
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp ang Nexus7 og Minecraft

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Prøv en annen nettleser enn Chrome?

Hvordan gjør jeg det, og hvilken nettleser bør jeg bruke

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Regner med at hun må kjøpe app'en og bruke den. Pc-versjonen vil jo ikke fungere på en ikke-pc, altså nettbrett som har android os.

Så man må kjøpe den en gang til? Kan hun ikke bruke den samme på nettbrettet som pc`en? Jada jeg er grønn på dette. Har ikke kjøpt nettbrett før nå.

Hvis jeg kjøper den gjennom hennes nettbrett, er det slik at kontoen min (visakortet) da fortsatt blir tilgjengelig slik at hun kan handle der uten min viten? (play butikk) eller er det lett å logge seg av der slik at hun ikke kan kjøpe uten min viten?
(Uff sjelden jeg føler meg så grønn som nå altså. )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 11:22   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp ang Nexus7 og Minecraft

Søk etter "Minecraft - Pocket Edition" i Googles Play Store, koster 49,-. Pocket Edition fungerer bare på håndholdet enheter og er seperat fra PC/Mac/Linux-versjonen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no