Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har lyst til å ta med ungene på tur en (eller to) netter

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-16, 20:22   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Har lyst til å ta med ungene på tur en (eller to) netter

Første uka i juli har vi en rimelig tom uke, før vi reiser til Spania den lørdagen.

Jeg kunne tenkt meg å ta med meg ungene på tur, enten mandag - tirsdag eller mandag -onsdag.

Tenker maks 4 timer kjøring. Helst litt mindre. Men da har vi vel hele området fra Mosjøen og til 2 timer sør for Trondheim dekt. Og deler av møre.

Vi kan sove i telt. Vi kan leie campinghytter. Og vi kan sove på hotell (iallefall hvis det blir en natts tur)

Jeg har tenkt på Røros. Kristiansund. Mosjøen. Østersund. (Men utgår pga storsjø cup). Namnskogan er vurdert.
Og Trondheim.
Jeg har aldri vært på Munkhomlen blant annet.
Sverresborg hører jeg mye bra om?
Vitensenteret og Vitenskapsmuséet var vi på i vinter.

Men jeg er åpen for forslag, dette er en ide jeg fikk for en time siden.

De har allerede vært på camp med HBF, og skal til Kristiansand i september, så er ikke sånn at vi måååå gjøre noe, men vet at dagene kan bli lange.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-16, 20:38   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har lyst til å ta med ungene på tur en (eller to) netter

Trondheim ser bra ut.

http://www.trondelag.com/opplev-barnas-trondheim/

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-16, 21:37   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har lyst til å ta med ungene på tur en (eller to) netter

http://valsoya.no

Da kan dere lett svippe innom Kristiansund en tur om dere vil det.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-16, 23:52   #4
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har lyst til å ta med ungene på tur en (eller to) netter

Dra innom Kristiansund, spis Fishan på kaia, ta Sundbåten rundt i havnebassenget. Mat fuglene i Vanndamman og ta kaffe/brus i Bestemors Hage

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 08:14   #5
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har lyst til å ta med ungene på tur en (eller to) netter

Er ikke Namsskogan midt i blinken da? Der kan dere leie (en overpriset) lavvo blant rovdyrene. Evt telte på campingen. Anbefaler også Kristiansund, men da kanskje via tog til Trondheim og kystekspressen videre.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 09:30   #6
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har lyst til å ta med ungene på tur en (eller to) netter

Hurtigbåten mellom Trondheim og Kristiansund sies å være behagelig også.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no