Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fiskekassehyller

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-12, 12:53   #1
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Fiskekassehyller

Er det noen som vet av hyller som minner om gamle fiskekasser, gjerne i mørk eller grå trestruktur, men ikke så store som fiskekassene var? Jeg skulle hatt to-fire stk til kjøkkenveggen. Jeg ser for meg maks 50x50.

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 14:26   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskekassehyller

Hm, når du sier fiskekasser så ser jeg bare for meg slike store i hvit plastikk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 14:39   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskekassehyller

Er det ikke melkekasser du er på utkikk etter?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 14:44   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskekassehyller

Måtte google, og fant bilde:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 16:45   #5
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Fiskekassehyller

ea: Haha, ser den, men jeg er altså ikke så alternativ at jeg skal ha slike på veggen... Bauche: mulig melkekassene er samme type, men det er fiskekasser (gaamle) jeg tenker på.

De du har linket til var spot on, hvor fant du dem?

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no