Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Nettbrett Nexus 7 (Asus)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 13:53   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Noen som kan dele erfaring gode eller dårlige.
Skulle avgårde i dag å kjøpe ipad mini (på tilbud) til jenten her i huset . De var utsolgt og jeg lot meg overtale til å kjøpe en Nexus 7 32GB. Er dette ett godt produkt? Gikk litt fort i svingene føler jeg, så håper det er et ok produkt. Men vil gjerne høre fra noen som har erfaring.

Jenten her i huset skal hovedsakelig bruke det til surfing og spill. Hvilken spill er ok for en 8 åring? Noen å anbefale?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 17:07   #2
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Ingen som har noen erfaring?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 18:17   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Opprinnelig lagt inn av Pelikan

Skulle avgårde i dag å kjøpe ipad mini (på tilbud) til jenten her i huset . De var utsolgt og jeg lot meg overtale til å kjøpe en Nexus 7 32GB.

Det er et greit nettbrett, men ingen iPad.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 20:58   #4
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Jeg har det til eget bruk, og er veldig fornøyd med det. Bruker en ipad på jobben, men er faktisk mere fornøyd med nexusen.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 21:03   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Vi har både iPad, iPad Mini og Asus. Sistnevnte synes jeg er rimelig håpløst. Mannen er mer fornøyd med Asus-brettet enn meg, men han foretrekker også iPad.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 21:16   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Det finnes så mange flere gode apper til iPad enn Android, men jeg er da ganske sikker på at dere kan bli fornøyde med den du har kjøpt også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 21:37   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Vi er kjempefornøyde med vår Nexus, og du får jo alle Android-apper på den, blant annet en del "barnegreier". Vi spiller ikke all verdens, og toåringen har ikke blitt sluppet løs på det enda, så har lite erfaring med den til spilling, men til surfing er den finfin.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 23:41   #8
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Jeg kjøpte for øvrig en ipad til oss voksne for ett par uker siden. Men har ikke brukt den særlig enda. Kun litt etter tøtta har lagt seg. For jeg lovde henne en padde hvis hun lærte seg gangetabellen. Hun fikk Nexus i dag, og var superfronøyd. Selv ble jeg litt skuffet da jeg oppdaget at skjermen er mindre en ipad mini. Men så lenge jenten min ble glad (hun er heldigvis ikke så bortskjemt), så er jeg fornøyd.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 04:46   #9
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Vi har en slik og vi er kjempefornøyde med den. Det er 7åringen som har den. Vi har ikke noen ipader da, kjører samsung på resten.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 10:00   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettbrett Nexus 7 (Asus)

Godt fornøyd med Nexus 7. Vet ikke helt hvordan prisene er nå, men det er jo en stund siden dette kom på markedet og det er vel etter hvert kommet andre 7" Android-brett som kanskje er mer aktuelle.

Når det gjelder apps i forhold til iPad er det i stor grad mye av det samme. iPad har nok imidlertid mer norske apps for barn. Den generelle markedutviklingen for Android fører til at fokuset her hos utviklerne er langt høyere enn tidligere.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no