Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Valg 07, har du bestemt deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du bestemt deg?
Selvsagt, jeg skal stemme RV 3 2,24%
Selvsagt, jeg skal stemme SV 29 21,64%
Selvsagt, jeg skal stemme AP 27 20,15%
Selvsagt, jeg skal stemme V 13 9,70%
Selvsagt, jeg skal stemme SP 3 2,24%
Selvsagt, jeg skal stemme Krf 2 1,49%
Selvsagt, jeg skal stemme H 19 14,18%
Selvsagt, jeg skal stemme Frp 5 3,73%
Jeg skal stemme annet parti enn nevnte over 1 0,75%
Nei, jeg tviler fortsatt jeg.... 32 23,88%
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 12:33   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Valg 07, har du bestemt deg?

Det er snart valg. Har du bestemt deg for hvilket parti du skal stemme på, eller tviler du fortsatt?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:36   #2
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Ja jeg har bestemt meg. Stemmer ved valg ja.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:43   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Har bestemt meg ja og har aldri vært i tvil om at jeg skal stemme eller hvem jeg skal stemme på.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:43   #4
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Har aldri tvilt siden jeg ble politisk aktiv som 15-åring, og jeg bruker selvfølgelig alltid stemmeretten min!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:43   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Jepp, eg har bestemt meg for lenge sidan.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:45   #6
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Jeg skal trekke lodd.

Ben "No, Really" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:47   #7
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg skal trekke lodd.

Ben "No, Really" Murphy

Bare du trekker fra "riktig" side, så er det forsåvidt greit!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:49   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Jeg har bestemt meg for hvilket parti, men jeg skal nok skrive på noe slengere - og de har jeg ikke helt bestemt meg for enda. Tror jeg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:50   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

hi,hi, ingen tør være førstemann.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:02   #10
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Har ikke bestemt meg. Det er nok fordi det er mitt første kommunevalg i denne kommunen, og jeg er sannelig ikke helt sikker på hva som er viktige saker her og hva de forskjellige står for... Det blir vel til at jeg velger som om det var et stortingsvalg, men jeg lar det fortsatt stå åpent.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:06   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Har ikke stemmerett ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:12   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg har bestemt meg, ja, selv om jeg for så vidt har vært kjent for å bli litt ekstra rød inne i stemmeavlukket akkurat ved kommunevalg, og ombestemme meg i siste liten.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:13   #13
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg svarte at jeg har bestemt meg, og har vel egentlig det.
Men har en bitteliten tvil også, men tror nok jeg går for valget jeg har bestmt meg for.

Stemmeretten min har jeg alltid valgt å bruke, selv om tvilen noen ganger har vært stor har jeg alltid stemt.

Leste forresten et innlegg om eiendomsskatt i avisen i går (RB) skrevet av en av kommunerepresentantene.
Et meget bra innlegg faktisk, og personen hadde jo mye rett.
Nå vet jeg faktisk ikke om orådet jeg bor i vil få eiendomsskatt eller ikke da, men når jeg ser hvor nyee vi har hatt av at de har gått inn for det ( i allefall i "by"deler av kommunen) så er jeg ingen motstander av det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:25   #14
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg er vinglepetter som vanlig og særlig kommune- og fylkestingsvalgene synes jeg er vanskelige (det har skjedd flere ganger at jeg sitter med en valgtest på nettet samme dag som valget er ). Det er lettere for meg å si hvem jeg *ikke* skal stemme på, det blir i alle fall ikke blått eller gult.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:36   #15
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg vingler ennå, og de valgtestene jeg har tatt svinger mellom 2 partier.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:38   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg vingler mellom to partier. Og ignorerer den valgtesten som mente jeg burde stemme et tredje i andre enen av skalaen .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:42   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Nja, njei. Det står mellom SV og RV. Men plutselig i går gikk det opp for meg at nå må jeg jo tenke skolepolitikk også! Så jeg må sette meg inn i det. Jeg pleier ikke å bestemme meg rett før. Har RV, eller Rødt som de heter snart, mulighet til å få med en representant stemmer jeg på dem. Hvis det ikke er mulig i det hele tatt stemmer jeg for å holde Frp lengst borte fra noe som helst som har med makt å gjøre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:45   #18
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Ja jeg har også bestemt meg og det blir rødt, også får å holde FrP så langt unna makt som mulig. Venstre bekreftet denne uka at de ville støtte et Høyre / FrP styre i Oslo fremfor et rødt så da er saken klar.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:45   #19
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Har du bestemt deg enda da Elin?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:51   #20
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg har bestemt meg, og det blir SV
(ved forrige kommunevalg fikk jeg ikke stemt på dem for de hadde GLEMT å legge ut valglister!!!!)

Hrmph!


Sist redigert av Frantzen : 25-08-07 kl 14:08.
  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no