Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pausemeldingene som ble slettet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 14:10   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pausemeldingene som ble slettet

Jeg legger pausemeldingen min fra NM her og oppfordrer andre til å gjøre det samme, siden det sikkert er ganske mange som ikke rakk å lese dem.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 14:11   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NM-pause

Jeg tror jeg trenger en tenkepause fra hele NM. For eksempel en to ukers tid. Jeg vet det ikke tas pent opp å kritisere, eller i det hele tatt nevne, måten forumet drives på (det er forsåvidt en av de tingene jeg har irritert meg over lenge) - så dette innlegget blir sikkert sensurert ganske raskt. Men jeg er ganske irritert over at Mim har blitt utestengt uten advarsel, og ikke minst over begrunnelsen hun har fått, der man tar "slemme" ting hun har sagt ut av sammenhengen, men ikke i det hele tatt ser på hva andre har kalt henne, offentlig eller på prikk/PM, ettersom hun ikke pleier å klage til moderator hver gang noen sier noe stygt. Det virker veldig urimelig for meg å "dømme" noen for hvordan hun oppfører seg overfor andre, uten å ta med i vurderingen hvordan andre oppfører seg overfor henne.

Hadde det vært et typisk "troll" det var snakk om, noen som ikke gjør annet enn å krangle og være slem, kunne jeg forstått det litt bedre. Men det er veldig få brukere på NM som har bidratt mer positivt enn Mim. Og det har ikke noe med hva jeg personlig synes om henne - det er bare å f.eks. søke opp alle oppskrifts- og tipstrådene hennes.

Dessuten blir det nevnt i begrunnelsen at mange nye brukere synes det er skremmende med "disse gjengene", og siden jeg selv pleier å bli regnet med i de fleste "gjengene" noen mener Mim er med i, synes jeg det er rart at jeg ikke i det minste har fått en advarsel om at jeg må roe ned denne skremmende aktiviteten. Jeg tar i alle fall til etterretning at det "vi" driver med oppfattes som skummelt og uheldig.

Jeg dukker muligens opp igjen om et par uker.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 14:19   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min var mer av den enkle sorten:

NM-pause
Jeg tror jeg må ta meg en NM-pause. Forumledelsens usmakelige og dårlig begrunnede to ukers skammekrok-utestengelse av Madam Mim har nemlig gjort meg såpass sur at det nok vil ta meg en stund å bli blid igjen. Minst to uker, vil jeg tro.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 14:22   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er mitt. Jeg la det bare på modne med overskriften "Ha det bra,
jenter!"

----------------------------------------------------------
Jeg tar en pause fra NM på ubestemt tid. Kommer til å savne mange av
dere modne .

Utestengelsen av Mim er bare trist og lei, og jeg mister lysten på å
bruke tiden min her inne.

Vi ses hvis jeg får tilbake NM-lysten .

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 14:27   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nevnte jo ikke noe om grunnen til at jeg tok pause eller noe jeg. Ser jo nå i ettertid at effekten hadde vært større om jeg ga litt begrunnelser...

Sitat:

Av diverse grunner tar jeg en liten NM-pause.
Roper høyt og tydelig når jeg er tilbake

Ha det fint, vær snille med hverandre, og blir livet for vanskelig så ta et rim.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 15:04   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*poff*


Sist redigert av DM : 22-08-08 kl 23:51.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 23:33   #7
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hele vitsen med å gidde være på et nettsted så lenge som jeg har vært medlem her, er fordi man får oppleve oppegående damer, med velartikulerte meninger, gode diskusjoner, masse engasjement, temperatur og varme!

Etter de siste dagers hendelser tviler jeg på at dette kommer til å opprettholdes på samme nivå som før og mitt engasjement her inne synker i takt med det. Det er et fåtall her inne som er så reflekterte som de som nå er borte herfra og jeg syns det er flaut på vegne av ledelsen av NM å drive nettstedet på denne måten.

Et nettsted må ha takhøyde, temperatur og engasjement for å overleve.

Lykke til!


Sist redigert av Anne : 15-09-06 kl 09:41.
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 08:21   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pause

Jeg har bestemt meg for å ta en pause fra NM. Jeg er dypt uenig i hvordan forumet drives og føler at jeg ikke har noe å tilføye her på en stund. Håper at jeg vil føle meg hjemme igjen med tid og stunder.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 06:02   #9
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Min pausemelding i barselklubben, la ut en på MM også, den ble fjernet, men var ganske lik. Bortsett fra at der nevnte jeg noe om at det er nok andre enn MM-medlemmene som utgjør NM-mafiaen. Denne ligger i barselklubben fortsatt:
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=452554

Etter diverse hendelser her på NM, har jeg etter hvert blitt mer og mer skuffet over admins måte å håndtere ting på. Burde vel ikke irritere meg over det, men hissig og hormonell som jeg er klarer jeg ikke å la være. Når da en haug med de aller flotteste fargeklattene på hele forumet forsvinner, inkludert en av våre egne i OND-04 (nolo), da kjenner jeg at jeg trenger en pause.
Er særlig skuffet over admins feige måte å takle denne masseutmeldingen på, litt informasjon har aldri skadet noen.

Synes det er trist å ikke få skravlet med dere skjønne damene på en stund, håper dere er her når jeg kommer tilbake, for det gjør jeg nok før eller siden. Dere finner meg i maiklubben på SM, og noen av dere finner meg på msn.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 13:00   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pausemelding
Jeg har blitt veldig glad i NM. Og en av grunnene til det, er spenstige diskusjoner der meningene kan flyte fritt. De som bidrar til det er mange, men noen stikker seg frem. Madam Mim er vel kanskje den som tør å stå lengst fremme, rett i ryggen.

Nei, man skal ikke være ufin og ekkel. Det synes jeg aldri Madam Mim er. Krass, engasjert, åpen, modig. Ja. Av og til spydig, ganske ofte frekk. Men aldri ondskapsfull. Det kan man ikke si om en del av tilbakemeldingene til henne fra andre brukere. Når så forumledelsen velger å utestenge Madam Mim fremfor å reagere på de til dels stygge reaksjonene fra forurettede opponenter, blir hele forumet forringet for meg.

Jeg tar en pause sammen med Mim og en del andre. Stikker sikkert innom etterhvert for å se hvordan gamle kjente har det, men det må en holdningsendring til hos moderatorene før diskusjonene igjen blir snertne.

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 19:08   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må også ta en time-out
Ja, jeg er drama-queen, men dette blir for mye.

Jeg må virkelig finne ut om jeg skal bruke så mye av livet mitt på et forum som drives etter så utransparente regler.

Uregistrerte får drive personhets så mye de gidder, mens andre blir kastet ut uten advarsel.

Ser dere om en stund! Et par uker eller noe.

Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 20:52   #12
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke nøyaktig hva jeg skrev, og orker ikke lete det opp. Det var noe om at jeg over tid hadde sett med undring på den personhetsen som hadde fått foregå på Nm, og at jeg lurte på om moddene kom til å ta tak i det. Da de endelig gjorde det, var det mot personen som ble hetset. Dette , skrev jeg, syns jeg er underlig, og jeg velger å holde meg borte fra forumet en stund fremover.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 21:58   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var veldig oppklarende - takk!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 10:15   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som ikke har pause, kan vel gjerne dirigere de undrende til denne tråden? Eller sitere?

Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 21:28   #15
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Da skjønner jeg litt mer. Det beste var at dere valgte å starte eget forum og overmodde er Mim hehe........hadet NM

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 11:05   #16
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ikke vært så mye på NM i det siste så hadde ikke fått med meg den tråden og plukket opp litt her og litt der om hva som hadde skjedd. Ja en kan lure på hvordan de driver noen ganger og de tåler virkelig ikke kritikk. T.o.m. jeg har fått en advarsel.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 11:13   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

T.o.m. jeg har fått en advarsel.


Snille Estrella - fått advarsel?

Nei - da har vi det bedre her! Her er det 3,80 under taket. Minst!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 11:14   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke helt med meg denne konflikten, men har jo plukket opp litt her og der på NM. Jeg har ingen pause derifra, men er heller ikke så aktiv.. Kun innom "slankeforumet" av og til..

Nå er jeg her.. og kanskje blir NM historie for meg også snart.. litt avslappa forhold til det. Har enda et forum jeg er på.. så .. kan vel si jeg er litt "avhengig" av forum ?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 11:43   #19
Boo
Fullverdig medlem
 
Boo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
Innlegg: 63
Boo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, jeg skjønner jo godt hvorfor slik styggedom som dette ble slettet i sin helhet!!!

Boo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 12:48   #20
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke tatt pause fra NM, men jeg holder meg for det meste på slankeforumet der. Er liksom kommet så godt inn i det. Som forum for diskusjon liker jeg meg definitivt bedre her !! Utrolig at det går an å gjøre så forskjell på folk, som de tydeligvis har gjort

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no