Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lurer på om jeg skal shoppe

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 19:11   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Lurer på om jeg skal shoppe

Etter tolv år blir jeg fremdeles fortvilet over størrelsesforskjellene fra merke til merke. Nå vurderer jeg å kjøpe vinterdress på forhånd, om jeg finner på salg på shoppingrunde til helgen.
I mars begynte vi på 86, det var fremdeles stort, men vi hadde brukt 80 i ett år og var lei klærne Så jeg kjøpte vinterdress str 92 til han for å ha til vinteren. Men den ble for liten, for i løpet av sommeren hadde han vokst vanvittig og til høsten var både den og ulltøyet beregnet for vinteren for lite. Så vi bruker 98 i dress og bodier. Og en del i innetøyet. Men i heldrakter må vi ha 98, f eks de fra Name-it. Og en del bukser i str 92 er for små, men en del i 98 er også for store.
Hvilken størrelse skal jeg kjøpe i dress? Vi har TTH dress str 98, som jeg tror kan passe frem til jul, den er ganske stor til han.
Og hvilken størrelse i vårdress? Han brukte faktisk todelt sett fra POP i str 98 i høst, buksen var bare akkurat... Synes dette er kjempe vanskelig!

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:06   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurer på om jeg skal shoppe....

Vanskelig, ja. Jeg har kjøpt Isbjørn i 104 til min sønn til neste vinter. Han er da 4. Han har 98 i lego tec nå. Den passer nok neste vinter også og brukes da som dress nr. to. Til våren skal han ha reima tec i 98 og TTH i 92. Begge passer nok frem til sommeren i alle fall. Han bruker forresten 98 i bukser (litt stort, men 92 blir for kort) og overdeler i 98/104.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no