Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Yttertøy til barn på salg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 13:25   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

www.lillemartine.no har også tilbud på Ticket

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:32   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

www.ticket2heaven.dk har gode priser i Outleten og nå sender de til Norge (og trekker fra momsen) også. Lurer på om jeg skal prøve meg på å bestille derfra, om ikke portoen er for ille.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:35   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Vi kjøpte en dress på Nordbysenteret i helgen, der var det mye salg. I den store barnebutikken i underetasjen som heter Barn på Gränsen eller noe sånt. De hadde bl.a. Ticket og Reima på salg, fra baby til store størrelser, men vi endte opp med en dress fra Didricksson. Tidligere har vi alltid hatt Reima, og vært fornøyd med det, egentlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:37   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Ja, den var det, det virket som den satt for løst og ble dermed alt for lang i armene. Den kunne kanskje blitt brukt men den var såpass stor at det virket som det kunne gå ut over bevegelsesfriheten. Men det kommer sikkert an på kroppsbygning også.



Poden har 110 nå , den er litt stor men det går ikke utover bevegelsesfriheten hans. Han er jo smal så den er veldig baggie på han men han liker det godt selv så. Jaja får se til vinteren da om den passer eller ikke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:42   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Eldste på nesten 7 har todelt POP i år, kjempefornøyd med det, så det frister å prøve POP dress til yngste neste vinter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:43   #26
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Poden har dress som holder ut denne vinteren men jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny (større) nå om jeg finner noe på salg.

Men så ble jeg litt i tvil. Han begynner på skolen til høsten, bruker de heldress eller todelt da?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:44   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Men så ble jeg litt i tvil. Han begynner på skolen til høsten, bruker de heldress eller todelt da?

Min går i andre klasse og vil helst bruke heldress. Det går mye fortere å få på seg når de skal ut, og i klassen hans er det vel omtrent 50/50. I første brukte omtrent alle heldress. Personlig syns jeg det er en fordel at jakka han bruker til og fra skolen ikke blir like møkkete, også har vi en boblebukse hjemme til helger og reserve.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-01-12 kl 13:50.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:45   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Poden har dress som holder ut denne vinteren men jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny (større) nå om jeg finner noe på salg.

Men så ble jeg litt i tvil. Han begynner på skolen til høsten, bruker de heldress eller todelt da?

Hos oss går det stort sett mest i todelt, men så har vi heller ikke snø. Noen bruker hel dress, da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:45   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Jeg var ikke snau, så nå har jeg bestilt denne dressen i 116 til storebror til neste vinter. Må ut med 733,- NOK når porto og toll er betalt. Fikk den siste på Ticket sine nettsider, så måtte google bilde:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:49   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Men så ble jeg litt i tvil. Han begynner på skolen til høsten, bruker de heldress eller todelt da?

Flertallet av førsteklassingene brukte dress da min eldste begynte på skolen (for 3,5 år siden). I løpet av andre og tredje klasse ble det mer og mer vanlig med todelt, men nå er Frøkna jammen over på dress igjen, siden det går fortere å kle på seg når hun skal ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:50   #31
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Lille prinsessa har brukt Reima sine dresser til i fjor, da fikk hun en HH dress som vi og b.hagen har vært superfornøyd med.
Til jul fikk hun en Didriksons dress, spent på den...den ser veldig bra ut å hun bruker den i b.hagen nå
Didriksons dressen er i str.116, så den passer hun til neste vinter også

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:52   #32
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Min går i andre klasse og vil helst bruke heldress. Det går mye fortere å få på seg når de skal ut, og i klassen hans er det vel omtrent 50/50. Personlig syns jeg det er en fordel at jakka han bruker til og fra skolen ikke blir like møkkete, også har vi en boblebukse hjemme til helger og reserve.

Takk, det var gode poeng. Henger dressen på skolen, eller tas den med til og fra hver dag?

Syns jeg ser han skal klare å holde orden på alt dette.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:54   #33
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Poden har dress som holder ut denne vinteren men jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny (større) nå om jeg finner noe på salg.

Men så ble jeg litt i tvil. Han begynner på skolen til høsten, bruker de heldress eller todelt da?


Poden får hel dress, det anbefaler skolen. Han har todelt hjemme så dressen blir hengende på skolen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:56   #34
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Takk for alle svar, noterer meg at heldress går fint til neste år også.
Beklager millact, det var ikke meningen å kuppe tråden din om dette.
Jeg skulle sikkert ha startet min egen tråd.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:00   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Takk, det var gode poeng. Henger dressen på skolen, eller tas den med til og fra hver dag?

Hos oss har de en hylle med skiftetøy, også henger dressen der hele tiden. Jeg tar den bare med hjem om den må vaskes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:06   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Takk for alle svar, noterer meg at heldress går fint til neste år også.
Beklager millact, det var ikke meningen å kuppe tråden din om dette.
Jeg skulle sikkert ha startet min egen tråd.

Går helt fint:-)

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:07   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg var ikke snau, så nå har jeg bestilt denne dressen i 116 til storebror til neste vinter. Må ut med 733,- NOK når porto og toll er betalt. Fikk den siste på Ticket sine nettsider, så måtte google bilde:

Den har jeg til Pjokken i år
Fikk dog toll-regning noen uker etter dressen kom, på 3-400 kr

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:07   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Jeg spurte min førsteklassing hva hun likte best, heldress eller todelt, og hun ville ha heldress neste år. I år har hun hatt begge deler.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:12   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den har jeg til Pjokken i år
Fikk dog toll-regning noen uker etter dressen kom, på 3-400 kr

Ja, det blir vel et gebyr også, så det kommer vel på litt mer. Men fortsatt en grei pris for en fin dress synes jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:12   #40
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Takk for alle svar, noterer meg at heldress går fint til neste år også.
Beklager millact, det var ikke meningen å kuppe tråden din om dette.
Jeg skulle sikkert ha startet min egen tråd.

Poden, som går i første klasse, har gitt klar beskjed om at han vil ha hel dress neste vinter også. Han er strålende fornøyd med å være førstemann ut til friminuttene. Han går ikke på SFO, og går til skolen, så han bruker dressen til og fra.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no