Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 12:50   #21
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Ser på sidene til Barnas hus at de reklamerer med halvpris på HH enda, jeg fikk bukse og parkas til begge mine for 1300kr før jul og har aldri vært så fornøyd noensinne.

Men passform er utrolig viktig da, lille frøken har buksen uten for også som regnbukse i barnehagen, hun er aldri våt i den, mens unger med en annen fasong enn henne er bløt hver dag.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 12:52   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

hmm, kanskje jeg må titte på Barnas hus da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:36   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

De hadde mange Vill-sett på min lokale Gsport, men ikke på salg. Får følge med videre. De hadde vinterdressen på salg da, satt ned med 30%.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:01   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Her har de skijakken til Isbjørn på tilbud.

http://www.sportmann.no/product.aspx...sortOrder=DESC

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:02   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Her har de skijakken til Isbjørn på tilbud.

http://www.sportmann.no/product.aspx...sortOrder=DESC

Og den er foret? Eller er det skalljakken?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:04   #26
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og den er foret? Eller er det skalljakken?

Den er foret.

Dette står på sportagile sin side:
Art. 171 SkijakkeEn varm jakke for kalde dager i Entrant kvalitet. Myk og slitesterk, belagt med membran som gir en vanntetthet på 20.000 mm, og allikevel har den topp pusteegenskaper. Lett og behagelig for laget av resirkulerte fibre. Innvendig snølås holder snøen ute og varmen inne. Formsydd for å gi maksimal bevegelsesfrihet. Den fórede, avtagbare hetten skaper en vindtunnell som beskytter barnets ansikt mot vær og vind

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 21:03   #27
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Isbjørn er smale synes jeg, sitter perfekt på gutten vår.

På min smale sønn også. Og han liker det best selv også. Alltid det han velger framfor de to andre han har/hatt.

God kvalitet!

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 12:10   #28
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Jeg bestilte skijakken fra Isbjørn til min sønn, og i pakken lå skalljakken. Dette var fra XXL da.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 12:11   #29
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg bestilte skijakken fra Isbjørn til min sønn, og i pakken lå skalljakken. Dette var fra XXL da.


Håper du har sagt fra.

Jeg bestilte skijakken ftra xxl å fikk den heldigvis.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 12:19   #30
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilke todelte vintersett passer best til smalere gutter?

Ja, jeg leverte den tilbake. Skalljakker har han to av fra før.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no