Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-12, 20:56   #1
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Jeg har solgt bugabooen min, det gikk litt for fort og den forsvant 1 døgn etter jeg la ut annonsen så nå står jeg her.. Hvilken vogn skal jeg kjøpe?

Jeg står mellom Brio Go og Urban Jungel Swift.

Hvem er best?

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:37   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Jeg stemmer for Brio Go, for meg er det utenkelig å ikke kunne ha barnet mitt mot meg før han har ordentlig språk. Og da skal han vel gjerne ikka ha vogn mer. Jeg er veldig, veldig glad for muligheten til å snu barnet ettersom det passer. Fornøyd med Go'en min er jeg også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:42   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Har du sett swift-vogna? Den er temmelig liten, og jeg ser for meg at den fort blir ganske trang og i snaueste laget. Det skal visst være en kompaktversjon av Mountain Buggy, og sikkert praktisk til sitt bruk, men jeg ville ikke hatt den som vogn til daglig bruk.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:48   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Mountain Buggy. Det er jo den beste. Kjøp brukt. Vi brukte den til begge barna til de var ca 3,5 år.

Var kanskje ikke til så mye hjelp?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:53   #5
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Enig med Amelie forresten. Vi skal ha Mountain Buggy til lille bonus, og jeg gleder meg allerede til å trille på tur med den vogna.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:55   #6
Gabi
Plutselig tilbake
 
Gabi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Innlegg: 148
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg stemmer for Brio Go, for meg er det utenkelig å ikke kunne ha barnet mitt mot meg før han har ordentlig språk. Og da skal han vel gjerne ikka ha vogn mer. Jeg er veldig, veldig glad for muligheten til å snu barnet ettersom det passer. Fornøyd med Go'en min er jeg også.

Enig. Elasker Go'en min!

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:58   #7
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Okay, uavgjort ja.. Hehe, virkelig vanskelig!
Hvordan er Go`en nå når det er snø?

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:03   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Jeg bor i winterwonderland, og er som sagt fornøyd, men jeg synes at løs snø med is under = helvete med vogn uansett. Men selv når det ikke er brøytet har jeg ikke opplevd å ha nevneverdige problemer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:03   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Jeg har en emmaljunga nitro. Den fungerer veldig greit på snø og er minst like grei å ha med å gjøre som mountainbuggien. (Jadda, har begge, en til hver unge). Poenget er at jeg tror at brio go vil fungere helt greit den også, den er jo ganske lik i hjulene. Jeg hadde likevel kjøpt mountainbuggy ved behov for vogn til et større barn, den er og blir kongen av turvogner. Du bør imidlertid sjekke ut babyjogger city elite og easywalker qtro hvis du ikke har sett på dem, de har noen kvaliteter som mountainbuggien mangler. (Mindre sammenlagt, enklere å legge sammen, mulighet for å heve beina til liggestilling, dekkende kallesje hos babyjoggeren).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:09   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

BabyJoggeren er så fantastisk at jeg vurderte å bare gi beng i hele greia med å ikke ha ungen fra meg. Du burde se på den ja, få demonstrert hvor ubeskrivelig genial kalesjen og sammenslåingen er.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:15   #11
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Jeg har faktisk babyjobber city elite også, den står på balkongen og brukes som sovevogn der da bremsen er ødelagt.. Så den kan jeg jo egentlig bruke på turer og i ulentterreng.
Jeg har minien også, sånn til ferie å sånt.

Ehm ja.. Go kanskje da? Jeg liker VELDIG å ha barnet mot meg, tror kanskje jeg kommer til å savne det litt vell mye vist jeg velger en vogn som ikke kan snus.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:16   #12
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Hvis du har en bjce ville jeg ha kjøpt en go ja. Hvis du ikke bare skal få reparert bremsen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:27   #13
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hvilken skal jeg velge?? (vogn)

Da blir det nok en go ja !

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no