Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 11:09   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Noen som har denne dressen, som kan svare på om det er en "vanlig" ReimaTec vinterdress når det gjelder materiale og tykkelse?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:11   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Finner ingen dress på den lenken jeg.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:11   #3
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Så rart... Jeg kommer inn på Aftenposten.no når jeg klikker på linken din.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:13   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Så rart... Jeg kommer inn på Aftenposten.no når jeg klikker på linken din.

..og jeg kommer på w3.org.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:14   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Nå virker linken.

http:// hadde kommet to ganger. Men merkelig at du kom til Aftenposten, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:15   #6
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Jeg kommer inn på rett link, men har ikke prøvd akkurat den dressen. :hjelpsom:

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:15   #7
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Hmm.. Hvis jeg holder musepila over linken, så kommer reima.com opp.
Hvorfor bli vi videresendt til forskjellige adresser da?

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:47   #8
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

***


Sist redigert av Eria : 29-10-08 kl 15:28.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:49   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Den ligner litt på den dressen jentungen fikk av mormor da hun var to. Vi brukte den i tre sesonger, og fikk masse skryt fra barnehagen for den.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:58   #10
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Det er den vi har kjøpt det. Er som de andre reimadressene, men har ullsete og er uten strikk i livet. Kjøpte vår for 1000kr vi da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:35   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Takk for svar. Det kom ikke helt klart fram om det var vinterdress eller vår/høst. Eldstegutten min skal til Sverige i helgen så jeg tenkte å sjekke om det kunne lønne seg å kjøpe dress der. Men da må jeg vite akkurat hvilken jeg skal ha.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:57   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.635
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Jeg tror vi har en eldre modell av denne. Er veldig godt fornøyd med den. Det er tredje barnet som bruker den, og den er fremdeles vanntett.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 14:15   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Takk for svar. Det kom ikke helt klart fram om det var vinterdress eller vår/høst. Eldstegutten min skal til Sverige i helgen så jeg tenkte å sjekke om det kunne lønne seg å kjøpe dress der. Men da må jeg vite akkurat hvilken jeg skal ha.

Er en vinterdress ja.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 15:04   #14
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Dette er den ene babymodellen av ReimaTec vinter som går opp til 6 år. Den har varmeplate og koster 100kr mer enn de andre babymodellene. Skulle være en bra dress dette

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 15:12   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Ja, vi har hatt babymodellene fram til nå. Nå blir jo gutten min fem år til vinteren, og jeg trodde ikke de fantes i så store størrelser. Den ser jo ikke så babyaktig ut heller, og varmeplate i rompa skader sikkert ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 15:21   #16
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne ReimaTec-dressen?

Vet ikke om dette er nytt i år. Har ikke sett denne typen før, ihvertfall ikke med varmeplater til så store. Må jo være deilig for de litt større også det. De sitter jo mye på akebrett

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no