Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine fleecejakker til ungdom?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-16, 19:46   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine fleecejakker og gensere til ungdom?

Hiawata liker hettejakker, men de er jo i bomull ofte og gir lite varme. Ull syns han blir for varmt. Finnes det noe kult i fleece? Som er litt mer street enn frisksport? Han bruker str 170, eller herre s/m.

Edit: Nå har jeg lett og lett, både etter fleecejakker og etter gensere. Men gutteutvalget er virkelig traurigere enn ever altså! Det er bare mørkeblått, brunt eller med logotrykk. Hvorfor kan ikke gutter også få morsomme gensere? Jeg blir bare så innmari sur!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 11-10-16 kl 11:19.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-16, 19:53   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Min på 11 fikk damemodell i Stormberg i sommer.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:20   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Takk for tips.

Jeg er så oppgitt over klesutvalget til gutter. Det er helt begredelig dårlig. Det er mørkt, blått og brunt. Det eneste som bryter opp er digre, idiotiske logoer. Ikke morsomme trykk eller vibrante farger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:27   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Har Kari Traa gutteklær? Min eldste fikk en skikkelig fin hettejakke derfra for litt siden, men den har rosa på. Vet ikke om de har guttevarianter?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:29   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Den er jo brun, da, ( ), men poden er fornøyd med sin dustybrown Bergans med knallgule sømmer. Finner den ikke på nett.

Denne går bare til 164, så den blir vel knapp?



Ellers har Superdry veldig mye kult, men det er jo tøysete dyrt, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:30   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Hva med denne fra Bergans?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:32   #7
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

https://www.royalboardshop.com/produ...thing-hoodies/

Den røde er i fleece, men spørs hva det koster å få den sendt.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:34   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Hva med denne?



Fra Brandsdal, den heter Svalbard.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:34   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Poden falt veldig for en jeg tror må være denne, bare i turkis - den var foret med teddy og deilig varm:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:36   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Har Kari Traa gutteklær? Min eldste fikk en skikkelig fin hettejakke derfra for litt siden, men den har rosa på. Vet ikke om de har guttevarianter?

Jeg tror det bare er jenteklær.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den er jo brun, da, ( ), men poden er fornøyd med sin dustybrown Bergans med knallgule sømmer. Finner den ikke på nett.

Denne går bare til 164, så den blir vel knapp?



Ellers har Superdry veldig mye kult, men det er jo tøysete dyrt, da.

164 blir knapt, og siden han nå har begynt å vokse like (enda mer) crazy så har jeg ikke råd til tøysete dyrt som varer i tre måneder.

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hva med denne fra Bergans?

Den var ikke dum! Kanskje jeg kan finne noe på Outleten i Vestby?

Ellers har jeg funnet en genser på ebay med en katt som spiser tacos i en galakse. Tror den kan gå hjem. Han fikk seg nettopp t-skjorte med laserøynekatter på.



Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:51   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Den fra Superdry var fin.

Tror du må begynne å se etter herrestr.
Jeg har slitt med dårlig utvalg på gutteklær i snart 15 år nå. Særlig hvis man ikke vil ha masse farger, dødningsskalletrykk og klær med hette.

Min gutt går med fleecegenser fra Stormberg på de aller kaldeste dagene. Sånn med zip i halsen. De kan du få til 79/99 på XXL.
Han har også en fleecegenser fra Napapirji. Kanskje det bare er å kapitulere helt og slå til på noe sånt. Da blir det ihvertfall brukt.
Her er en i jakketype. Dyrt da.
https://www.zalando.no/napapijri-yup...2s007-g11.html

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:57   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Jeg har sett på herrestørrelser. Det er det samme der, kjempetraurig! Jeg vil ikke nødvendigvis ha hodeskalletrykk, men hva med noe litt sprekere? Men uten logotrykk?

Stormberg var en god idé, de har jo ofte mye farger. Det kan jo lett bli litt klovnete igjen. Jeg tror han hadde likt godt dem over her med sånn teddyfor inni, må bare finne en som ikke er crazy dyr, og i stor nok størrelse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 11:59   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Molo har god fleece opp til størrelse 176 cm. Bilde av bjørneklo, men ingen logo eller tekst. Butikk på Oslo City.
https://www.molo.com/outerwear/jacke.../grey-melange/

Dette er vår favoritt, går opp til str 164 cm. Eldste på 153 cm bruker str 152 cm som er veldig romslig til henne.
https://www.molo.com/outerwear/fleec...ll/ulan/black/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 12:00   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Molo-greiene likte vi godt da han var yngre! har de så store størrelser altså? Det visste jeg ikke.

Den var kjedelig grå da, men ser veldig deilig ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 12:15   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Eg syns Gap sine er fine, men kanskje for kjedelig?

https://www.zalando.no/gap-arch-flee...4l00t-k12.html

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 12:18   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg syns Gap sine er fine, men kanskje for kjedelig?

https://www.zalando.no/gap-arch-flee...4l00t-k12.html

De er liksom selve personifiseringen i hva vi ikke er ute etter. Jeg syns virkelig logoprint er helt uaktuelt.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 12:19   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De er liksom selve personifiseringen i hva vi ikke er ute etter.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 12:19   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Den ser deilig ut i stoffet altså! Myk og god. Hadde de bare droppet egenreklamen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 12:20   #19
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Ser du ønsker uten logo men tipser likevel.
Bergans har en veldig fin grønn fleecejakke i år, poden har fått den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 12:22   #20
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine fleecejakker til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror det bare er jenteklær.

164 blir knapt, og siden han nå har begynt å vokse like (enda mer) crazy så har jeg ikke råd til tøysete dyrt som varer i tre måneder.

Den var ikke dum! Kanskje jeg kan finne noe på Outleten i Vestby?

Ellers har jeg funnet en genser på ebay med en katt som spiser tacos i en galakse. Tror den kan gå hjem. Han fikk seg nettopp t-skjorte med laserøynekatter på.



Save
Save

Hvor har du kjøpt t-skjorten?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no