Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken strømpebukse?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-11, 20:27   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken strømpebukse?

Flinke Heiko har sydd denne kjolen, og jeg har tenkt å ha den på i selskap på lørdag. Men hvilken farge på strømpisen?
Den jeg har har på på bildet er for oransj, men jeg tror bunadsstrømbebuksene Husfliden selger skal være i omtrent samme rødnyanse. Rød? Grønn? Off-white? Naturbrun?

Hjelp meg, for jeg skjønner meg ikke på sånt. Og så må jeg beklage at jeg ikke får til å rotere bildet før jeg legger det inn her.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjolestrømpis.JPG (58,3 KB, 53 visninger)
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:38   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken strømpebukse?

Jeg ville hatt en lys, nøytral strømpebukse, altså verken grønn eller rød, heller røde sko.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:39   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken strømpebukse?

Enig med Teflona.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:42   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken strømpebukse?

Heldige Fadese som har den fine kjolen!
Jeg har enten villet kjøpt nøytrale strømebukser, eller strømpebukser med mønster - slik at fargen ikke blir så "bastant", eller hva jeg skal kalle det. (fiskebeinsmønster eller noe sånn) - Og heller strømpebukse enn tights, tenker jeg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:45   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken strømpebukse?

Mønstrete tights?

Jeg synes strømpis eller tights i festlige farger og mønstret understreker den lekne kjolen.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:52   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken strømpebukse?

Lindex har forøvrig hvite tights med røde småprikker - om du føler deg mest vel i tights, så vil kanskje det matche kantebåndene

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 21:58   #7
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken strømpebukse?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Lindex har forøvrig hvite tights med røde småprikker - om du føler deg mest vel i tights, så vil kanskje det matche kantebåndene

Den tightsen brukte jeg kun for å teste med rødt. Jeg tenker ikke å ha tights til den, nei. Selv om jeg egentlig liker tights bedre enn strømpebukse sånn til vanlig.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no