Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Shampoo til kløende hodebunn?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 11:39   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shampoo til kløende hodebunn?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Denne bruker jeg: KMS Headremedy Sensitive

Den er uten parfyme, og er den eneste shampooen jeg har kunnet bruke hele tiden. Før drev jeg å byttet etter hver gang akkurat slik som Katta og Tjorven.

Mens jeg tror knapt jeg har brukt noe jeg har klødd like mye av som denne. Kanskje med unntak av define.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:05   #22
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shampoo til kløende hodebunn?

Jeg begynte å bruke Wella sin salongshampoo - System Professional.

Før brukte jeg den mørkerøde, som heter Color Save. Nå som jeg har stripet og farget håret lysere bruker jeg den lyseblå, som heter Hydrate eller noe. Tror du kan få dem ganske rimelig på www.blivakker.no. Jeg har ikke prøvd nettsiden, men ei venninne av meg (som også er frisør) anbefaler den. Innimellom bruker jeg også en blå KMS. Husker ikke hva den heter.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:25   #23
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Shampoo til kløende hodebunn?

Jeg bruker den fra Vichy og en fra SP (Wella er det ikke det tro...fra frisør) mot fet hodebunn. Jeg flasser ikke, men får små kviser i hodebunnen, samt fett hår og intens kløe og eksem i nakken og bak ørene..

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:27   #24
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shampoo til kløende hodebunn?

Det finnes også produkter til å ha i håret etter at man har vasket det - du drypper noen dråper i hodebunnen og masserer inn. Husker ikke hva det heter, men det skal finnes på apoteket.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:42   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shampoo til kløende hodebunn?

Denne er verd et forsøk. Jeg merker bedring, både når det gjelder kløe og fett hår.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 09:04   #26
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shampoo til kløende hodebunn?

Jeg spurte om tips her for litt siden, og for meg har det hjulpet masse å ikke vaske håret så ofte med shampo og balsam, bare skylle det med vann etter trening mange av dagene

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 09:20   #27
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shampoo til kløende hodebunn?

Takk for tips alle sammen.

Jeg vasker det med shampo ca tre ganger i uken, så jeg tror ikke det ligger der heller.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no