Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle menn langt hår best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 13:26   #21
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Men de skal du vel ikke ha sex med, Karima?

Nei, i utgangspunktet ikke. Men spørsmålet er jo om jeg skal høre på potensielle/reelle seksualpartnere eller folk jeg anerkjenner den estetiske sansen til? Vanskelig dilemma, synes jeg.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:27   #22
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Tror nok ikke alle menn liker langt hår, er nå litt forskjellig. Mannen min liker best langt hår på meg sier han men det vil ikke si at han ikke ville likt meg hvis jeg klippet meg kort...vil jeg tro

Noen kler jo kort hår veldig godt og noen langt hår.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:32   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Min erfaring er jo basert på menn som har likt meg, og siden jeg stort sett alltid har hatt langt hår så kan det jo påvirke utvalget noe. Men de har alle som en vært veldig begeistret for langt hår.


Jeg husker at da jeg var liten og mamma klippet håret mitt, så ble far, bestefedre og pikerden onkler også helt fortvilet.

Jeg tipper at om du spurte 100 menn på gata så ville mellom 70 og 80 svart "ja" om du spørsmålet var "foretrekker du langt hår på kvinner?".

Jeg tror svaret ville vært nærmere eller under 50% om du spurte kvinner samme spørsmål.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:32   #24
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Mannen min ble i hvert fall ikke så veldig nøgd etter at jeg plutselig en dag fikk det veldig lange håret mitt klippet til veldig, veldig kort!

Men, jeg blåser selvsagt i hva han mener om den saken. Det var en befrielse å bli kvitt det lange håret, og jeg trives absolutt best med kort hår. Så da blir det sånn.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:33   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Argumenter om at det kreves en viss hårkvalitet for å få effekten "bugnende lokker", eller at veldig mange kvinner ser yngre og nettere ut med litt kortere hår har en tendens til å bli ignorert.

Yngre med kortere hår? Og nettere? Nei, nå har jeg aldri ..!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:34   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

I og for seg en interessant diskusjon i seg selv: Hvem er det viktigst å være pen for? Seg selv? Menn? (og i så fall: Nåværende eller potensielle seksualpartnere?), venninner?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:38   #27
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I og for seg en interessant diskusjon i seg selv: Hvem er det viktigst å være pen for? Seg selv? Menn? (og i så fall: Nåværende eller potensielle seksualpartnere?), venninner?

For meg koker det ned til hvem som sier sannheten, egentlig, for selv er jeg evig i tvil. Ut fra frisøren går jeg av en eller annen grunn alltid med gråten i halsen, og siden mine venninner er av det empatiske slaget er de jo alltid entusiastiske. Mennene derimot, mistenker jeg ikke for hvite løgner, men for manglende evne til å vurdere helheten.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:38   #28
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Nei, mannen synes det var flott når jeg klippa meg og han slapp å finne lange hår i dusjen og på badegulvet

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:39   #29
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I og for seg en interessant diskusjon i seg selv: Hvem er det viktigst å være pen for? Seg selv? Menn? (og i så fall: Nåværende eller potensielle seksualpartnere?), venninner?

Du kan så si.
Det er viktig å føle seg bra for egen del. Da blir man penere også.
Menn: ja, men egen mann. Noe annet ville vært rart for meg i alle fall.
Venninner? nei, det legger jeg ikke vekt på.
Så det ble vel rangeringen også:
1) meg selv
2) mannen min
3) resten

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:41   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Jeg liker at andre menn syns jeg er sexy også, jeg, selv om jeg ikke har tenkt å bruke det til noe. :slut:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:41   #31
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Yngre med kortere hår? Og nettere? Nei, nå har jeg aldri ..!

La du ikke merke til hvor fint og diplomatisk jeg sikret meg? "Veldig mange kvinner" gir rom for at enkeltes naturlige ungdommelighet og netthet stråler gjennom selv de lengste tjafser. :smask:

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:42   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Jeg tror det går an å gjøre de fleste frisyrer ganske kjerringete, om det nå er Vibeke Løkkeberg-looken eller "gøy-på-håret"-korte frisyrer. Noen korte frisyrer krever ganske mye styling for ikke å se veldig stusslige ut, og har nok vært kulere på tegnebrettet enn i virkeligheten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:43   #33
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker at andre menn syns jeg er sexy også, jeg, selv om jeg ikke har tenkt å bruke det til noe. :slut:

Enig. Dessuten kan det jo komme til nytte sånn indirekte.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:43   #34
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Nei, mannen liker meg best med kort frisyre. Har kanskje noe med at det var det jeg hadde da vi først ble sammen..? Selv føler jeg meg også mye freshere med kort hår.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:45   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Jeg gir frisøren min All Makt, bortsett fra at hun ennå ikke har fått lov til å klippe meg helt kort og farge det isblondt. Helt kort har hun forsåvidt fått klippe det, da.

Ellers er håret viktig for kjæresten, og siden han er veldig glad i de lange lokkene lar jeg de være. Sønnene mine synes også det er viktig at "mamma har langt hår vi kan kose med", og det er mer enn nok til at jeg ikke klipper meg, selv om jeg nok føler meg like bra med kort hår, bare på en litt annen måte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:45   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Enig. Dessuten kan det jo komme til nytte sånn indirekte.

Den må du utdype, tror jeg?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:47   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den må du utdype, tror jeg?


Jeg gjetter vilt at Karima mener at det kan utnyttes til sin fordel om menn går rundt og gir ekstraservice og er lettpåvirkelig pga. dåreøyne og sex appeal.

:venter på fasit:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:49   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg gjetter vilt at Karima mener at det kan utnyttes til sin fordel om menn går rundt og gir ekstraservice og er lettpåvirkelig pga. dåreøyne og sex appeal.

:venter på fasit:

Å, min tolkning var mer intrikat: Hvis man får positiv oppmerksomhet fra andre så kommer man hjem og har en mer positiv utstrålning hjemme også, og blir mer attraktiv der også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:49   #39
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker at andre menn syns jeg er sexy også, jeg, selv om jeg ikke har tenkt å bruke det til noe. :slut:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:50   #40
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Ååå. Jeg trodde det var sånn på seg selv. Min ville helst hatt langt hår, men det har blitt for tynt på toppen. Så han kompenserer med ... *trommevirvel* ... bart.

Så basert på egne erfaringer liker nok menn best bart.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no